اخبار تکنولوژی

تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

رمز عبور آیفون را از شش رقمی به چهار رقمی تبدیل کنید

در طی تنظیمات اولیه سیستم عامل iOS 9، به طور پیش فرض از کاربر خواسته می شود که یک رمز عبور ۶ رقمی را مشخص کند. در صورتی که در نسخه های قبلی سیستم عامل iOS از کاربر خواسته می شد تا رمز عبور ۴ رقمی تعیین کند و نیازی به رمز عبور ۶ رقمی نبود. در حال حاضر، اگر سیستم عامل آیفون یا آیپد خود را به روز می کنید، باید یک رمز عبور ۶ رقمی بر اساس قوانین پیش فرض مشخص شده برای سیستم عامل iOS 9 تعیین کنید.اما ترفندی وجود دارد که به شما کمک می کند رمز عبور آیفون اپل را تنظیم کنید و آیپد که به جای ۶ رقمی، سیستم عامل iOS 9 دارند. با ما بمان.

نحوه تغییر کد آنلاک آیفون از ۶ رقمی به ۴ رقمی

در این مقاله می خواهیم نحوه تغییر رمز عبور آیفون و آیپد با سیستم عامل iOS 9 اپل از ۶ رقمی به ۴ رقمی را توضیح دهیم. اگر در مورد مطالب ارائه شده سوال یا ابهامی دارید، با کارشناسان ما در تلفن های ذکر شده تماس بگیرید و از راهنمایی آنها بهره ببرید. با ما بمان.

تغییر رمز ورود اپل آیفون و آیپد از ۶ رقمی به ۴ رقمی آسان است. برای این کار به قسمت تنظیمات دستگاه iOS خود رفته و روی گزینه Touch ID & Passcode کلیک کنید. این گزینه را می توانید در میان گزینه های نمایش داده شده در سمت چپ صفحه نمایش دستگاه خود بیابید. در سمت راست و پایین صفحه دستگاه، گزینه ای به نام «تغییر رمز عبور» وجود دارد. پس از انتخاب این گزینه باید رمز عبور ۶ رقمی از پیش تعیین شده خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن رمز عبور قبلی، سیستم عامل iOS از شما می خواهد که رمز عبور جدید را وارد کنید. در این حالت، ۶ فیلد خالی برای وارد کردن رمز وجود دارد، بنابراین رمز عبور iOS 9 هنوز ۶ رقمی است. حالا روی گزینه Password Options که آبی است کلیک کنید.

یک پنجره بازشو ظاهر می شود، “کد عددی ۴ رقمی” را از این پنجره انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه تعداد خالی های نمایش داده شده به ۴ عدد کاهش می یابد که اکنون می توانید رمز عبور ۴ رقمی را وارد کنید.

دلیل استفاده اپل از رمز عبور ۶ رقمی در iOS 9 چیست؟

به نظر می رسد دلیل این کار اپل مربوط به مسائل امنیتی باشد. مطمئناً حدس زدن و دریافت رمز عبور ۴ رقمی آسان تر از رمز عبور ۶ رقمی است. به همین دلیل، اپل رمز عبور دستگاه را از ۴ رقمی به ۶ رقمی در سیستم عامل iOS 9 تغییر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا