اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از تبلت ارزان قیمت وان پلاس Pad Go اعلام شد

OnePlus با انتشار پوستری که طراحی تبلت Pad Go را به نمایش می گذارد، تاریخ عرضه تبلت Pad Go را تایید کرد.

سال گذشته وان پلاس اولین تبلت خود را با نام OnePlus Pad معرفی کرد که مشخصات قدرتمندی داشت. این شرکت اکنون در حال کار بر روی نسخه ارزان تری از این محصول به نام OnePlus Pad Go است که در ماه اکتبر در هند عرضه خواهد شد.

وان پلاس رسما تایید کرد که تبلت جدید خود را در تاریخ ۱۴ اکتبر (۶ مهر) در هند عرضه خواهد کرد. OnePlus Pad Go از طریق فروشگاه Flipkart راه اندازی می شود و انتظار می رود مشخصات کلیدی آن در وب سایت رسمی آن فروشگاه و البته در وب سایت OnePlus چند روز قبل از راه اندازی اعلام شود.

OnePlus Pad Go نسخه باریک تری از اولین تبلت این شرکت است. البته این محصول همچنان طراحی مدل قبلی با لبه های خمیده، دوربین عقب در مرکز بدنه و طراحی دو رنگ قاب عقب را حفظ کرده است. این طرح شامل یک قسمت متالیک مات و یک قسمت براق است.

تاریخ رونمایی از تبلت ارزان قیمت وان پلاس Pad Go اعلام شد

در قسمت جلویی OnePlus Pad Go، حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر وجود دارد. دکمه پاور در بالا و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. هنوز مشخص نیست که این تبلت در چند رنگ عرضه خواهد شد، اما نمونه ای که در این تصویر مشاهده می شود، Twin Mint نام دارد.

مشخصات احتمالی تبلت OnePlus Pad Go

مشخصات اصلی OnePlus Pad Go هنوز مشخص نیست. با این حال، مدیر ارشد اجرایی این شرکت اخیرا در مصاحبه ای تایید کرد که این محصول دارای صفحه نمایش با وضوح ۲٫۴K، گواهینامه TUV Rheinland و Dolby Atmos خواهد بود. این تبلت همچنین دارای اندروید ۱۳ و پوسته OxygenOS 13 است.

انتظار می رود OnePlus Pad Go از ویژگی هایی مانند Content Sync استفاده کند تا به راحتی کلیپ بورد شما را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارد و حتی فایل ها را به راحتی جابجا کند.

هنوز از قیمت این تبلت خبری در دست نیست، اما مدل قبلی با قیمت تخمینی ۴۵۷ دلار در هند عرضه شد. با توجه به اینکه این مدل جدید کمی ضعیفتر خواهد بود، انتظار داریم قیمت کمتری را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا