اخبار تکنولوژی

دانلود لانچر فوق پیشرفته برای اندروید (۳ تا از محبوب ترین ها)

دانلود لانچر فوق پیشرفته برای اندروید

یکی از بهترین ابزارهایی که می توان برای شخصی سازی رابط کاربری (UI) گوشی های هوشمند استفاده کرد، لانچرهای اندروید هستند. در این قسمت می خواهیم بهترین لانچرهای اندروید را معرفی کنیم و لینک دانلود هر کدام از آنها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

بهترین لانچرها برای اندروید

یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم عامل اندروید قابلیت سفارشی سازی عالی آن است. در حال حاضر اندروید تقریباً محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است و مهم ترین عامل این محبوبیت مربوط به گزینه های سفارشی سازی آن است. اما در این بین مهم ترین برنامه هایی که می توان از آنها برای شخصی سازی رابط کاربری دستگاه های اندرویدی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد لانچرها هستند. امروزه برنامه های زیادی برای اجرای سیستم عامل اندروید وجود دارد. لانچرهای اندروید معمولا از نظر کارایی و کیفیت یکسان نیستند و امکانات متفاوتی را ارائه می دهند. بنابراین، بدون شک انتخاب یک لانچر مناسب برای شخصی سازی دستگاه تلفن همراه بسیار مهم است. در این قسمت قصد داریم بهترین لانچرهای اندروید موجود در بازار را معرفی کنیم تا دوستان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. همچنین پس از معرفی هر یک از این لانچرها، لینک دانلود و نصب از گوگل پلی استور را برای دسترسی آسان تر، پیوست می کنیم.

یکی از بهترین ها: Google Now Launcher (راه‌انداز Google Now)

Google Now Launcher یکی از بهترین و به روزترین لانچرهای اندروید موجود در بازار موبایل است. امروزه این لانچر در بین کاربران گوشی های اندروید بسیار محبوب است و تقریباً محبوب ترین لانچر اندروید موجود است. مهمتر از همه، Google Launcher Now به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و نصب است، پس حتما برنامه را دانلود کرده و تجربه متفاوتی از استفاده از این لانچر داشته باشید.

شما می توانید از طریق Google Now Launcher به ویژگی ها و امکانات مختلف دسترسی داشته باشید و رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را شخصی سازی کامل داشته باشید. به هر حال اگر می خواهید یک لانچر با کیفیت و کاملا رایگان برای اندروید دانلود و استفاده کنید، Google Now Launcher را دانلود کرده و سپس آن را نصب و اجرا کنید.

تجربیات مختلف با: Nova Launcher (لانچر نوا)

از نظر گزینه‌ها و ویژگی‌های سفارشی‌سازی، Nova Launcher Android Launcher با کیفیت‌تر و به‌روزتر از Google Now Launcher است. این لانچر منحصر به فرد قابلیت شخصی سازی و تغییر ظاهر و اندازه آیکون های برنامه را فراهم می کند و عملکرد منحصر به فردی را برای دکمه هوم در دستگاه های هوشمند ارائه می دهد.

Nova Launcher علاوه بر ویژگی ها و ظاهر منحصر به فرد خود، قابلیت ایجاد بسیاری از ویژگی های جالب را ارائه می دهد. بدون شک این لانچر یکی از بهترین و پرکاربردترین لانچرهای اندروید در فروشگاه گوگل پلی است. علاوه بر این، این لانچر هم به صورت رایگان و هم غیر رایگان قابل دانلود است. برای استفاده از تمامی امکانات Nova Launcher کاربر باید ۴٫۹۹ دلار بپردازد، اما نسخه رایگان آن نیز امکانات خوب بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.

منحصر به فرد به عنوان: Action Launcher 3 (اکشن لانچر ۳)

در دنیای امروز یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود Action Launcher 3 می باشد.علاوه بر امکانات و قابلیت های مختلفی که این لانچر در اختیار شما قرار می دهد، سرعت عملکرد بالای آن ویژگی منحصر به فرد دیگری را به دستگاه اندرویدی شما خواهد داد. در واقع، شما نمی توانید برخی از ویژگی ها و عملکردهای Action Launcher 3 را در هیچ لانچر اندروید دیگری در این دسته پیدا کنید. در واقع این ویژگی ها منحصر به فرد و منحصر به فرد Action Launcher 3 هستند.

به عنوان مثال، با استفاده از Action Launcher 3، می توانید بلافاصله با اشاره به یک دستور به لیستی از برنامه های نصب شده روی تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید. همچنین با استفاده از این لانچر می توانید برنامه های نصب شده در دستگاه هوشمند را بر اساس حروف الفبا مرتب کرده و در اختیار داشته باشید. Action Launcher 3 برای دانلود کاملا رایگان است و یکی از بهترین لانچرهای اندروید موجود در بازار امروز است.

نتیجه

با در نظر گرفتن نیاز به شخصی سازی گوشی های هوشمند اندرویدی، ما بهترین لانچرهای موجود را شناسایی کرده و سه لانچر برتر را به دوستان خود ارائه کرده ایم که هر کدام ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند. البته لازم به ذکر است که امروزه تنوع لانچرهای اندروید بسیار زیاد است و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش می توانید لانچر دیگری را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله