اخبار تکنولوژی

مشاهده دستگاه‌های متصل به اکانت گوگل (۱ دقیقه)

با نحوه مشاهده و تأیید دستگاه‌های مرتبط با حساب Google آشنا شوید

یکی از ویژگی های اکانت گوگل امکان استفاده همزمان از آن در چندین دستگاه مختلف است. اما گاهی اوقات لازم است لیست دستگاه هایی که از این اکانت گوگل استفاده می کنند مشخص شود. بقیه مقاله روش مشاهده و تأیید دستگاه های مرتبط با حساب Google را توضیح می دهد. لطفا با ما همراه باشید.

با توجه به عملکرد ضعیف و نامطمئن یاهو در دنیای ارتباطات و کاهش سطح اعتماد به این شرکت، گوگل را می توان برترین های دنیای ارتباطات دانست و استفاده از اکانت گوگل را در بالاترین سطح قرار داد. . یکی از ویژگی های این اکانت ساخت رایگان آن و استفاده از آن برای چندین دستگاه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها و اپلیکیشن های مختلف مانند استفاده از اکانت به عنوان آدرس ایمیل اصلی، فعال سازی گوگل کروم و استفاده از سرویس های مختلف آن است.

اما گاهی اوقات لازم است لیستی از دستگاه های مرتبط با حساب Google را بررسی و مرور کنید. شرکت گوگل نیز شرایطی را برای شناخت نیاز کاربران و رفع نیاز آنها فراهم کرده است که در ادامه توضیح خواهیم داد. در صورت بروز مشکل و ابهام می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.

مشاهده و بررسی دستگاه های مربوطه فرآیند سخت و زمان بری نیست و تنها با چند قدم کوتاه می توانید به این هدف برسید. پس از ورود به حساب کاربری گوگل خود باید به قسمت Sign in and security رفته و در نهایت گزینه Device activity and notifications را انتخاب کنید تا از تعداد دستگاه های متصل شده مطلع شوید. این روش را می توان ساده ترین راه برای مشاهده لیست دستگاه ها دانست.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

پس از دسترسی به حساب Google، دو وضعیت قابل انتظار است:

در حالت اول، اگر اکانت گوگل فعال باشد، به صفحه ای هدایت می شوید که لیستی از دستگاه های مرتبط با اکانت را در خود دارد.

در حالت دوم اگر اکانت گوگل در مرورگر غیرفعال باشد به صفحه ورود هدایت می شوید تا با وارد کردن اکانت و رمز عبور و کلیک بر روی گزینه ورود بتوانید این عملکرد را ارائه دهید. اگر چندین اکانت در فضای مجازی داشته باشید، می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید.

مطابق تصویر زیر، پس از ورود به حساب کاربری خود، لیستی از دستگاه هایی را مشاهده می کنید که می توانید با انتخاب هر کدام و زدن گزینه Remove، آنها را حذف کرده و دسترسی آن به حساب کاربری خود را متوقف کنید.

انتخاب یکی از دستگاه های موجود در لیست اطلاعات جامع تری را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، با ضربه زدن روی نام مک بوک، لیستی از اطلاعات آن ارائه می شود.

چشم انداز IP آدرس های وارد شده در جیمیل

از دیگر قابلیت های گوگل می توان به قابلیت ویژه نمایش آدرس IP دستگاه هایی اشاره کرد که به تازگی وارد صندوق ورودی اکانت جیمیل شما شده اند. به عنوان مثال، هنگامی که ایمیل های دریافتی را در جیمیل بررسی می کنید، این پیام رسان به سرعت آدرس IP شخص موجود در سیستم شما را ذخیره می کند. برای بررسی آدرس های IP وارد شده در جیمیل خود، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در تصویر بالا وارد صندوق پستی حساب کاربری خود شوید و در صورت نیاز وارد حالت Login شوید.
  • حالا مانند تصویر بالا روی گزینه Details در سمت راست صفحه کلیک کنید. در این مرحله صفحه جدیدی باز می شود که در آن لیستی از آدرس های IP ذخیره شده قابل مشاهده است. علاوه بر این، نحوه دسترسی و زمان ورود به حساب کاربری نیز به صورت دقیق ثبت می شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد هر دستگاه Laz، روی گزینه Show Details کلیک کنید.

توجه داشته باشید که دو گزینه مختلف در پایین صفحه قابل مشاهده است. اگر مشکوک هستید که شخص دیگری از آدرس جیمیل شما استفاده می کند، گزینه فعالیت را در این قسمت انتخاب کنید. در نتیجه جیمیل موارد مشکوک را به صورت هوشمند شناسایی کرده و به شما اطلاع می دهد. در صورت بروز مشکل امنیتی، پیشنهاد می کنیم رمز عبور حساب جیمیل خود را تغییر دهید یا احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله روش مشاهده و بررسی لیست دستگاه های مرتبط با اکانت گوگل را مورد بحث قرار داده ایم. در صورت بروز مشکل و ابهام می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله