اخبار تکنولوژی

بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع (معرفی ۱۰ گیم)

بهترین بازی های اندروید در سبک بدون توقف

با توجه به محبوبیت بازی های اندروید در سبک بدون توقف، روز به روز بر تنوع این گونه بازی ها افزوده می شود. در این مقاله ۱۰ نمونه از بهترین بازی های اندروید با سبک نامحدود را به شما معرفی می کنیم و لینک دانلود آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

حالا اگر به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید، متوجه می شوید که بازی های اندرویدی بسیار و متنوعی وجود دارد. در این میان سبک خاصی از بازی های اندروید مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. ما به سبک معروف بازی ها، بازی های بدون توقف یا در حال اجرا می گوییم و در برخی منابع به این سبک از بازی ها، بازی های سبک Temple Run نیز گفته می شود. نام این نوع بازی ها را با عبارت «متشکرم» گذاشته ایم!

اما بازی های سبک و بدون محدودیت چه نوع بازی هایی هستند؟ بازی هایی که به سبک بدون توقف طراحی می شوند، بازی های بدون توقف محسوب می شوند. به عنوان مثال بازی هایی که در آنها نقش یک دونده را بازی می کنید و باید از موانع پیش روی خود عبور کنید به سبک بدون توقف طراحی شده اند. شخصیت بازی مجازی در این سبک از بازی ها می تواند یک شخص، یک حیوان، یک موجود ناشناخته، یک ماشین، یک موتور سیکلت و … باشد. بنابراین شما بازی هایی را در سبک بدون توقف ملاقات کردید.

با توجه به محبوبیت روزافزون بازی های اندروید در سبک بدون توقف، تصمیم گرفتیم در این مقاله اختصاصی ۱۰ نمونه از بهترین بازی های اندروید طراحی شده در این سبک را ارائه دهیم. لینک دانلود هر یک از این بازی ها در انتهای توضیحات آنها ضمیمه شده است. اگر به اطلاعات دقیق تری در مورد هر یک از این بازی ها نیاز دارید، می توانید با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. با ما همراه باشید تا ۱۰ مورد از بهترین بازی های اندروید را در سبک بی وقفه به شما معرفی کنیم.

بازی ماجراجویی آلتو برای اندروید

Alto’s Adventure یکی از بهترین بازی های اندروید بدون توقف موجود در حال حاضر است، یک تجربه ساده و در عین حال بسیار لذت بخش برای گیمرها. در Alto’s Adventure، بازیکن نقش یک اسکی باز را بر عهده می گیرد که در قسمت برق ظاهر می شود و باید بر موانع غلبه کند. بازیکنان باید بتوانند در حین عبور از موانع و مسیرهای موجود، تا آنجا که ممکن است سکه و پاداش دریافت کنند. Alto’s Adventure از فروشگاه Google Play رایگان است، از جمله خریدهای درون برنامه ای.

بازی اندروید (Minion Rush)

مینیون ها شخصیت های متحرک بامزه ای هستند. در بازی (Despicable Me (Minion Rush)) شما در نقش یک مینیون هستید، باید در جاده بدوید و از ماشین ها و موانع پیش روی خود بگذرید. جوایز مختلفی در راه است و شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید به دست آورید. Despicable Me (Minion Rush) برای دانلود رایگان از فروشگاه Google Play، از جمله خریدهای درون برنامه ای، در دسترس است.

معرفی بازی Into the Dead اندروید

برخلاف دو بازی که قبلا در مورد آن صحبت کردیم، Into the Dead را می توان یکی از بهترین بازی های بدون توقف اندروید دانست. بازی Into the Dead ترکیبی از سبک های گیم پلی اکشن و ترسناک است، اما سبک اصلی گیم پلی ممنوع است. در بازی Into the Dead شما در نقش مردی بازی می کنید که هلیکوپترش در منطقه ای پر از زامبی سقوط می کند. شما باید در این منطقه با سرعت تمام بدوید و سعی کنید جان خود را نجات دهید و از دست زامبی ها فرار کنید. کیفیت گرافیک بازی خوب است، در طول بازی می توانید از سلاح های مختلف برای شلیک و نابودی زامبی های سر راه استفاده کنید. خوشبختانه Into the Dead در فروشگاه Google Play رایگان است، اما شامل خریدهای درون برنامه ای نیز می شود.

بازی اندروید Jetpack Joyride

Jetpack Joyride یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های بدون توقف برای اندروید است. شما در این بازی نقش یک شخصیت کارتونی را ایفا می کنید که باید مسیرهای مختلفی را طی کند و تا جایی که ممکن است جوایز و سکه دریافت کند. در Jetpack Joyride، آواتار شما با گجت‌های سرگرم‌کننده مانند جت‌های پرنده، هواپیماهای ویژه متصل می‌شود و در بسیاری از مراحل بازی باید صفحه را لمس کرده و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا مسیرهای صحیح سفر را متعادل کنید و موانع ارتفاعی ایجاد کنید. از جانب Jetpack Joyride به صورت رایگان در فروشگاه Google Play در دسترس است، از جمله خریدهای درون برنامه ای.

بازی اندروید موفق

بازی اندروید Smash Hit در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندروید با طراحی بی وقفه به شمار می رود. در این بازی وظیفه شما شکستن شیشه ای است که مانع پیشرفت شما می شود. برای این منظور باید از توپ های فلزی استفاده کنید که در هنگام برخورد با شیشه می شکند.

بازی اندروید Sonic Dash 1 و ۲

به احتمال زیاد باید با بازی های Sonic Dash آشنا باشید. این بازی از بازی های محبوب و معروف کنسول سگا می باشد. نسخه اندروید بازی Sonic Dash هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی برای دانلود در دسترس است. در Sonic Dash برای اندروید شما یک محیط کارتونی سه بعدی را پیش روی خود دارید و باید مسیرها را طی کنید تا از موانع عبور کنید و هرچه بیشتر پاداش بگیرید. بازی Sonic Dash شامل دو نسخه مختلف است که هر دو نسخه را می توان به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد و شامل خریدهای درون برنامه ای نیز می شود.

بازی مافوق صوت برای اندروید hd

بازی اندروید Super Sonic HD یک بازی بی نظیر است. اگرچه این بازی از نظر گرافیکی حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما با ظاهری ساده تجربه بسیار سرگرم کننده ای را در اختیار گیمرها قرار می دهد. در حال حاضر این بازی یکی از بهترین بازی های بدون توقف اندروید محسوب می شود. در بازی HD مافوق صوت باید بازی را طی کنید و با سرعت بسیار بالایی از موانع عبور کنید. پیشنهاد می کنیم بازی Supersonic HD را از گوگل پلی استور دانلود و امتحان کنید.

بازی اندروید Yodo1 Games

بازی Yodo1 Games از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد اما روند و نحوه خلقت به گونه ای طراحی شده است که هر گیمری که علاقه مند به بازی های سبک بدون توقف باشد مجذوب آن می شود. از آنجایی که Yodo1 Games به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است، توصیه می کنیم برای اطلاعات دقیق تر این بازی را دانلود کنید. توجه داشته باشید که Yodo1 Games شامل خریدهای درون برنامه ای می شود.

بازی اندروید Zombie Highway 2

Zombie Highway 2 همچنین ترکیبی از ژانرهای اکشن، تیراندازی و شیرین کاری را ارائه می دهد. در این بازی بازیکن نقش یک راننده ماشین را بازی می کند که باید از جاده ای پر از زامبی ها و موانع مختلف عبور کند. زامبی های موجود در جاده به ماشین شما می چسبند و کنترل آن را دشوار می کنند. برای از بین بردن زامبی ها می توانید با استفاده از سلاح هایی که در ابتدای بازی انتخاب کرده اید آنها را در ماشین خود از بین ببرید و بین زامبی ها و موانع سر راه برخورد کنید. به طور کلی، Zombie Highway 2 یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی بدون توقف موجود امروزی است. این بازی برای دانلود رایگان است و شامل خریدهای درون برنامه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله