اخبار تکنولوژی

بهترین مسدود کننده تبلیغات اندروید

بهترین مسدود کننده تبلیغات اندروید

آموزش مسدود کردن تبلیغات در اندروید با برنامه Addblock Plus

حتما تا به حال در اینترنت گردی با تبلیغات مختلف و بعضا آزاردهنده مواجه شده اید. اگر این تبلیغات آزاردهنده و مزاحم کار شما هستند، می توانید به راحتی آنها را مسدود کنید. در این قسمت بهترین و موثرترین روش مسدود کردن تبلیغات اندروید را به شما آموزش می دهیم.

مسدود کردن تبلیغات در اندروید

تقریباً همه کاربران هنگام وبگردی با تبلیغات مختلفی مواجه شده اند. این تبلیغات بسیار آزاردهنده می تواند تمرکز شما را از دست بدهد. سایر تبلیغات نیز توسط اپلیکیشن ها و بازی های نصب شده بر روی دستگاه ارائه می شوند که باعث آزار و اذیت می شوند و حذف آنها می تواند یکی از اهداف اصلی کاربران دستگاه اندرویدی باشد! تبلیغات نمایش داده شده در هنگام وب گردی باعث اختلال در زمان، تبادل داده و مصرف بسته اینترنت شما و غیره می شود. در صورت استفاده از اینترنت روی سیم کارت و پرداخت هزینه اضافی قطعا مشکلات بیشتری برای شما ایجاد خواهد کرد. اما خلاص شدن از شر آن تبلیغات مزاحم در دستگاه های هوشمند اندرویدی آسان است.

خوشبختانه راه های مختلفی برای مسدود کردن تبلیغات برای اندروید وجود دارد. برای این منظور، ما قصد داریم بهترین راه برای مسدود کردن تبلیغات در اندروید را بیاموزیم. برای این منظور دو برنامه متفاوت را بررسی می کنیم که می توانید در دو موقعیت مختلف و با توجه به سلیقه شخصی خود از آنها استفاده کنید. بنابراین، اگر می خواهید از شر تبلیغات مزاحم تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود خلاص شوید، با ما همراه باشید.

هنگام مرور وب، تبلیغات را مسدود کنید

مرورگرهای اندروید معمولاً گزینه ای در منوی تنظیمات دارند که بارگذاری و نمایش تبلیغات را غیرفعال می کند. برای فعال کردن این گزینه، به منوی تنظیمات مرورگر خود بروید و آن را علامت بزنید. به عنوان مثال، در نسخه اندروید مرورگر اپرا، برای مسدود کردن تبلیغات، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد منو و سپس تنظیمات شوید.
  • سپس تب Advanced را ببینید.
  • در نهایت گزینه Pop-up Blocker را فعال کنید.

شما می توانید به راحتی تبلیغات را در مرورگر اپرا مسدود کنید. این روش در مرورگرهای دیگر نیز قابل انجام است. این به شما امکان می دهد این نوع تبلیغات را در مرورگرهای اندروید مانند Google Chrome مسدود کنید، اما مراحل لازم برای دسترسی به گزینه مسدود کردن تبلیغات ممکن است در هر مرورگر متفاوت باشد.

اما اگر به دلایلی گزینه پیش‌فرض مسدود کردن تبلیغات آنطور که می‌خواهید کار نمی‌کند، می‌توانید از برنامه Ad block Browser استفاده کنید. این برنامه را می توانید از گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید. این برنامه با کارایی بسیار بالا در حالی که از طریق مرورگر دستگاه اندروید خود در وب گشت و گذار می کنید، تبلیغات را نشان نمی دهد.

مسدود کردن انواع تبلیغات اندروید

اما در روش دیگری برای مسدود کردن تبلیغات می توانید از برنامه Ad block Plus یا ABP استفاده کنید. این برنامه قدرتمند عملکرد بسیار بالایی دارد و می تواند هر نوع تبلیغاتی را در دستگاه اندرویدی شما مسدود کند. این برنامه به صورت متن باز یا متن باز ارائه می شود و لیست آن شامل گزینه هایی است که می توانید از آنها برای جلوگیری از مسدود کردن تبلیغات ناخواسته استفاده کنید. برنامه ABP بر روی دستگاه های اندرویدی روت شده و روت نشده قابل نصب و اجرا است اما متاسفانه در گوگل پلی استور موجود نیست و برای دانلود برنامه باید از منابع دیگر استفاده کنید.

برای نصب فایل‌های APK مربوط به برنامه‌هایی که از منبعی غیر از فروشگاه Google Play دانلود می‌شوند، باید گزینه Unknown Sources را در دستگاه اندرویدی خود فعال کنید. Ad block Plus را نصب و اجرا کنید. اگر گوشی هوشمند شما روت شده باشد، تنظیمات مربوطه به صورت خودکار انجام می شود. برنامه را اجرا کنید و به دستگاه دسترسی root بدهید تا بتوانید به سادگی از برنامه ABP استفاده کنید.

اما اگر گوشی هوشمند شما روت نشده است، باید مراحل زیر را یکی یکی طی کنید:

  • روی گزینه Configure ضربه بزنید.
  • در منوی باز شده گزینه Open Wireless Settings را انتخاب کنید.
  • شبکه Wi-Fi را که به آن متصل هستید لمس کنید و نگه دارید. سپس گزینه Change Network را انتخاب کنید.
  • حال در قسمت Proxy Host Name localhost و در قسمت Proxy Port عدد ۲۰۲۰ را وارد کرده و Save را بزنید.
  • Wi-Fi را در تلفن هوشمند خود قطع و وصل کنید و در نهایت برنامه ABP را راه اندازی کنید. با انجام این مراحل، برنامه Adblocker Plus شروع می شود. با این روش آسان می توانید تبلیغات را در سیستم عامل اندروید مسدود کنید. زیرا برنامه ABP یکی از بهترین برنامه ها در بازار نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات اندروید به حساب می آید.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این قسمت با بهترین روش های مسدود کردن تبلیغات در اندروید آشنا شده ایم. با ابزارها و برنامه هایی مانند ABP و … می توانید به راحتی تبلیغات مجازی را در اندروید مسدود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله