اخبار تکنولوژی

برنامه SynciOS مدیریت ساده آیفون و آیپد

برنامه SynciOS برای مدیریت آسان آیفون و آیپد

مدیریت فایل ها و همگام سازی آن ها در آیفون و آیپد اپل بدون نیاز به iTunes همیشه یکی از دغدغه های کاربران اپل iOS است. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، می توانید با برنامه SynciOS مشکل خود را حل کنید. هدف از این مقاله معرفی مختصر برنامه SynciOS و لینک دانلود آن می باشد.

همانطور که می دانید iTunes نرم افزار اصلی و رسمی ارائه شده توسط اپل برای مدیریت و برقراری تعامل بین رایانه ها و دستگاه های IOC مانند آیفون و آی پد است. اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف علاقه ای به استفاده از iTunes ندارند و همیشه به دنبال برنامه های جایگزین iTunes هستند.

یکی از این برنامه ها iTools نام داشت که قبلا در مقاله “کار با iTools; یک جایگزین عالی برای iTunes” نحوه استفاده از آن را توضیح داد. اما خوشبختانه AiTools تنها برنامه و ابزاری نیست که توانایی مدیریت دستگاه های IOC و همچنین تعامل آنها با رایانه ها را به ساده ترین شکل ممکن فراهم می کند. یک برنامه جدیدتر به نام SyncOS نیز قادر به انجام این کار خواهد بود.

کیفیت عملکرد و سادگی برنامه SynciOS اخیراً آن را در بین کاربران محبوب کرده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به طور خلاصه برنامه SynciOS را معرفی کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این نرم افزار می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نرم افزار SynciOS شامل دو نسخه رایگان و پولی است که برای انجام کارهای اساسی یا ضروری نیازی به نصب نسخه پولی نخواهید داشت. به عبارت دیگر نسخه رایگان برنامه SynciOS نیز کار شما را شروع خواهد کرد. با استفاده از SynciOS می توانید به راحتی فایل ها را بین رایانه و آیفون یا آی پد خود مبادله کنید یا از محتویات دستگاه IOC خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید و حتی آن را بازیابی کنید.

برنامه مفید و کاربردی SynciOS با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است، بنابراین با هیچ محدودیتی در این زمینه مواجه نخواهید بود. رابط کاربری برنامه مذکور بسیار ساده و روان طراحی شده است و به هیچ وجه عوارض iTunes را ندارد. علاوه بر این، SynciOS از سرویس ابری iCloud نیز پشتیبانی می کند.

در محیط برنامه نویسی SynciOS همه چیز بسیار ساده و دسته بندی شده ارائه شده است و به راحتی قادر خواهید بود عناصر مورد نظر خود را مدیریت کنید. برای مثال با انتخاب گزینه Photos از منوی سمت چپ به قسمت عکس های گوشی می روید و با انتخاب گزینه Apps به لیست اپلیکیشن های نصب شده در آیفون دسترسی پیدا کرده و به شما امکان مدیریت آنها را می دهد.

در مجموع، نرم افزار SynciOS تقریباً هر آنچه را که می خواهید به ساده ترین روش ممکن برای مدیریت دستگاه iOS شما ارائه می دهد. این برنامه بدون شک یکی از بهترین جایگزین های iTunes است. شایان ذکر است که برنامه SynciOS با دستگاه های اندرویدی نیز سازگار است.

نتیجه

بر اساس مشاهدات، هدف این مقاله معرفی مختصر برنامه SynciOS بود. برای دانلود این نرم افزار از آیکون های پیوست شده در انتهای مطلب استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این نرم افزار می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

لینک دانلود SynciOS

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا