اخبار تکنولوژی

مشخصات فنی سری آنر ۱۰۰ فاش شد

به گزارش کافه نیوز همانطور که می‌دانیم، آنر در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر از سری آنر ۱۰۰ برای بازار چین رونمایی خواهد کرد. این سری گوشی‌های هوشمند شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود. البته شایعه شده که در کنار این دو گوشی، آنر از یک مدل دیگر به نام آنر ۱۰۰ جی‌تی نیز پرده‌برداری خواهد کرد. حالا در فاصله تنها یک هفته مانده به رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید آنر، بخشی از مشخصات فنی آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، به تازگی جزئیات فنی مربوط به سری آنر ۱۰۰ را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است.

blank

طبق ادعای این افشاگر، سری آنر ۱۰۰ از نمایشگر Oasis با رزولوشن تصویر ۱٫۵K بهره خواهد برد که برای محافظت از چشم و جلوگیری از خستگی آن، از فناوری تنظیم نور پیشرفته ۳۸۴۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. به علاوه، هر دو گوشی آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو از شارژ ۱۰۰ واتی برخوردار خواهند شد.

گوشی آنر ۱۰۰ احتمالا به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه روانه بازار می‌شود. تراشه جدید کوالکام از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل یک هسته اصلی با فرکانس ۲٫۶۳ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۲٫۴۰ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۱٫۸۰ گیگاهرتزی برخوردار می‌شود.

از سوی دیگر، نسخه بالارده سری یعنی آنر ۱۰۰ پرو نیز به تراشه اسنپدراگوون ۸ نسل دو مجهز خواهد شد. این تراشه که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده از محبوبیت زیادی تولیدکنندگان گوشی‌های برخوردار است و برای قدرت پردازشی بالای خود شناخته می‌شود.

در بخش تصویربرداری، آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهند کرد. به علاوه، مقام ارشد برند آنر  ادعا کرده که نسخه پرو سری قادر است تجربه عکاسی در حد دوربین‌های SLR را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

در نهایت باید اشاره کرد که چند روز پیش، تصاویری از آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو در دسترس قرار گرفت که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. در این راستا، آنر ۱۰۰ از نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد در حالی که مدل پرو از ناچ کپسولی‌شکل برخوردار می‌شود که احتمالا میزبان دو دوربین سلفی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا