شبکه های اجتماعی

برنامه ربات ساز روبیکا رایگان

برنامه ربات ساز روبیکا رایگان، چگونه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و برنامه های جانبی ربات روبیکا بسازیم؟ این سوال یکی از سوالات متداول کاربران روبیکا است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. همانطور که می دانید روبیکا یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بومی و پلتفرم با قابلیت ساخت ربات در ایران است. این پیام رسان به کاربران این امکان را می دهد تا بدون دانش برنامه نویسی و با استفاده از یک رابط کاربری ساده، ربات خود را بسازند. در این مقاله نحوه ساخت ربات در روبیکا را به شما آموزش می دهیم.

برنامه ربات ساز روبیکا رایگان

در این مقاله آموزشی ساخت ربات روی پلت فرم روبیکا را به شما آموزش می دهیم. روبیکا با بیش از ۵۰ میلیون کاربر در ایران، بزرگترین پلتفرم کاربر محور است که به کسب و کارها امکان حضور و استفاده از ظرفیت بالای کاربران را می دهد.

ربات روبیکا دارای ویژگی های مختلفی از جمله مدیریت کانال ها، دریافت اطلاعات کاربر با اجازه کاربر، دریافت موقعیت کاربری با اجازه کاربر، پرداخت در روبیکا و امکان چت با کاربر می باشد.

ساخت ربات روبیکا برای گروه

برای ایجاد یک ربات در روبیکا، ابتدا می توانید از ربات رسمی @BotFather استفاده کنید. سپس، هنگامی که توکن ربات را دریافت کردید، صفحه توسعه ربات خود را ایجاد کنید. اما باید توجه داشت که ربات ها محدودیت هایی دارند و نمی توانند به مخاطبین دسترسی داشته باشند، وارد گروه ها یا کانال ها شوند (مگر اینکه ادمین آنها را اضافه کند) و فقط با کسانی که دکمه راه اندازی ربات را انتخاب کرده اند چت کنند. همچنین، پیام های ارسالی تیک دوم دریافت نمی کنند. همچنین لیست مکالمه در اولین ورود به سیستم خالی است که با دریافت اولین پیام به لیست اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله