خودرو

با عملکرد دیفرانسیل بیشتر آشنا شوید آپدیت ۱۴۰۳


در لوازم خانگی وسیله نقلیه چهار چرخ دیفرانسیل یکی از جانب اجزاء مهم و حیاتی در نظر گرفته شده می توانبودن چه در بخش انتقال قدرت یک ماشین به چرخمی بینم نقش اصلی اگر می توانآهسته. تدریجی. در ماشین ها سواری چه چرخ ها در جلو یا چرخمی بینمY برعکس راننده هستند، یکی دیفرانسیل بر روی محور چرخمی بینمY راننده وقت ملاقات می توانبعهده گرفتن. در ماشین ها چه چیآر چرخ راننده هستند و با نام دو دیفرانسیل معروف می توانراکه باید انجام شود به عنوان یک قاعده، از بر فراز از جانب یکی دیفرانسیل از آن استفاده کنید انجام شده خوب چه بسته شد به تایپ کنید یک ماشین از جانب دیفرانسیلمی بینمY ناهمسان علاقه گرفته شده می توانبودن

blankblank

ولی تعهد پایه ای دیفرانسیل در یک ماشین چیست چه حضور این سیستم ذره مکمل مستقیم در وسايل نقليه چهار چرخ ضروری است می توانآهسته. تدریجی؟ دیفرانسیل دستگاه آه تو خوب چه در بین چرخمی بینمY راننده یک ماشین وقت ملاقات می توانرابعهده گرفتن و استحکام – قدرت ذره مکمل مستقیم از جانب انتقال از جانب از طریق شفت یا میل باغ دریافت می کنم انجام شده و بین چرخمی بینم تقسیم می توانآهسته. تدریجی. ولی نکته پایه ای در مورد نحوه کار دیفرانسیل این خوب چه این سیستم در در حالی که چه قدرت برابر ذره مکمل مستقیم بین دو چرخ تقسیم می توانآهسته. تدریجی ولی همزمان اجازه می تواندادن چه چرخمی بینم با سرعتمی بینمY ناهمسان نسبت به هر دو بچرخ.

این تابع امضا کردن بخشنده ضروری است بودن از آن استفاده کنید از جانب دیفرانسیل در ماشین ها چهارچرخ می توانبودن زیرا چه چرخمی بینمY یک ماشین در پیچمی بینم و یا دور اعتصاب کردنمی بینم سرعتمی بینمY ناهمسان ذره مکمل مستقیم دارا می توانبودن چه باید به Mil آه تو می تواند باشد این یک سوال ذره مکمل مستقیم مدیریت من کردم که برای این منظور، دیفرانسیل وارد شدن عمل خواهد بود. ولی قطعات از آن استفاده کنید انجام شده در دیفرانسیل چیست و تابع آی تی چگونه خوب چه چرخمی بینمY یک ماشین با دریافت می کنم قدرت ها برابر می توانمن میتوانم با سرعتمی بینمY ناهمسان نسبت به متقابلا بچرخ در ادامه مطلب به آن را بررسی کنید اجزاء تشکیل بخشنده دیفرانسیل و چگونه تابع آی تی می توانبیایید پرداخت کنیم.

اجزاء تشکیل بخشنده دیفرانسیل چیست؟

دیفرانسیل چگونه کار می کند؟دیفرانسیل چگونه کار می کند؟

یکی دیفرانسیل استاندارد از جانب کرانویل، امکانات بی خانمان و امکانات چرخ دنده های پینیون و جانبی تشکیل انجام شده خوب. قدرت موتور از جانب از طریق امکانات دنده به کرانویل منتقل شده می توانبودن و کرانویل چه متصل به امکانات بی خانمان شروع به چرخیدن می کند.

امکانات بی خانمان در دیفرانسیل با دو دنده کشور متصل خوب چه استحکام – قدرت ذره مکمل مستقیم به چرخمی بینم منتقل شده می توانآهسته. تدریجی. و چه زمانی کرانویل قدرت موتور ذره مکمل مستقیم از جانب از طریق امکانات چرخ دنده دریافت می کنم می توانآهسته. تدریجی به دلیل ارتباط با امکانات بی خانمان این استحکام – قدرت به امکاناتمی بینمY کشور و سپس به چرخ ها انتقال می توانپیدا می کنم. می توانقدرت گفت امکانات بی خانمان در بین اجزاء دیفرانسیل قطعه حیاتی فرض می توانبودن چرا چه این قطعه می توانمن میتوانم هر دو با یکدیگر با امکانات کرانویل چرخش وجود داشت بودن و هر دو می توانمن میتوانم به تنهایی به صورت بی خانمان اطراف محور خودم چرخش.

تابع دیفرانسیل چگونه است

دیفرانسیل چگونه کار می کند؟دیفرانسیل چگونه کار می کند؟

چه زمانیچه یک ماشین در جهت مستقیم حرکت می توانآهسته. تدریجی امکانات بی خانمان با کرانویل می توانچرخش و جنبش اطراف محور خودم مالک نیست بنابراین امکاناتمی بینمY کشور متصل به امکانات بی خانمان با سرعت لباس فرم می توانچرخش. این به این معناست چه زمانی یک ماشین در یکی جهت مستقیم در اکنون حرکت میل لنگ و دنده راهنما به صورت همان و با هر دو می توانچرخش و به این دلیل هر کس دو چرخ سرعت یکنواختی ذره مکمل مستقیم در این حالت آنها دارند.

blankblank

ولی چه زمانیچه یک ماشین در پیچ وقت ملاقات بعهده گرفتن و یا باید به دور اعتصاب کردن بودن تابع دیفرانسیل ناهمسان می توانبودن. به یک مثال در نظر دریافت می کنم چه یک ماشین به در کنار درست است، واقعی پیچش. در این حالت چرخ در کنار به سمت چپ یک ماشین زیرا جهت بیشتر ▼ ذره مکمل مستقیم نسبت به چرخ در کنار درست است، واقعی باید در حین آهسته. تدریجی در نتیجه سرعت بیشتر ▼ می توانبعهده گرفتن. اگر در این مورد، وسیله نقلیه دو چرخ با میله اوه سخته به متقابلا متصل بودن در سرعتمی بینمY اوج یک ماشین از جانب جهت خودم خارج از می توانرابودن. ولی دیفرانسیل ماشین می تواند به راحتی در پیچ ها تغییر جهت دهد، در همان زمان، در دیفرانسیل، دنده بی خانمان به علاوه بر این چه با یکدیگر با کرانویل می توانچرخش اطراف محور خودم هم چرخش ایناهاش.

هنگام چرخاندن ماشین به سمت راست، با توجه به بحث و گفتگومی بینمY مکانیکی و محاسبات چرخ امکاناتمی بینم چه زمانی چه امکانات بی خانمان هر دو به صورت بی بند و باری چرخش ها و هر دو در اکنون چرخش با کرانویل خوب سرعت امکانات کشور به سمت چپ مساوی با با جمع سرعتمی بینمY چرخشی و بی بند و باری و سرعت دنده سمت راست برابر است با منهای دور چرخش و بیکار. با این تفسیر می توانقدرت گفت چه در این حالت سرعت امکانات کشور به سمت چپ | بیشتر ▼ از جانب امکانات کشور درست است، واقعی می توانبودن و با این عملکمن رد می کنم دیفرانسیل می توانرامن میتوانم چرخراسلام یک ماشین ذره مکمل مستقیم در موارد چیز باید با سرعتمی بینمY ناهمسان به چرخش در دارم میامیک کلمه.
رادیفرانسیل چگونه کار می کند؟دیفرانسیل چگونه کار می کند؟

این حالت به یک ماشین در چه زمانی دور اعتصاب کردن به به سمت چپ هم به صورت با سر پایین اتفاق می افتد می توانراسقوط.

ولی دیفرانسیل به علاوه بر که ممکن است چرخش رینگ ماشین با سرعتمی بینمY ناهمسان ذره مکمل مستقیم فراهم کند می توانآهسته. تدریجی برنامه های کاربردی دیگران هم ایناهاش. یکی از جانب این برنامه های کاربردی این خوب که در سیستم دیفرانسیل به دلیل محیط | بیشتر ▼ کرانویل نسبت به امکانات دنده، دیفرانسیل سرعت آی تیمبارزه کردن به چرخمی بینم ذره مکمل مستقیم کاهش داده ها و می توانرامن میتوانم گشتاور منتقل شده انجام شده به چرخمی بینم ذره مکمل مستقیم در حال رشد است دادن.

اما دیفرانسیل استاندارد با کل فواید خودم وجود دارد یکی یک مشکل اساسی هم خوب! مانند دیفرانسیل قدرت یکنواختی ذره مکمل مستقیم به چرخمی بینم انتقال می تواندادن و می توانمن میتوانم چرخمی بینم ذره مکمل مستقیم با سرعتمی بینمY ناهمسان چرخش در صورت یک ماشین در حالت وقت ملاقات بعهده گرفتن چه یکی از جانب چرخمی بینمY آی تی در سطحی با اصطکاک کمتر وقت ملاقات وجود داشت بودن دیفرانسیل استاندارد قدرت بیشتر ▼ از جانب موتور ذره مکمل مستقیم به چرخ کم اصطکاک بیشتر ▼ منتقل شده می توانآهسته. تدریجی و در نتیجه یک ماشین در چنین مسیر به دلیل لغزش چرخ توانا به حرکت به آسان من نمی خواهم بود.


دیفرانسیل چگونه کار می کند؟دیفرانسیل چگونه کار می کند؟
این
چیز یکی از جانب مشکلات اصلی دیفرانسیلمی بینمY استاندارد خوب و این یک عیب بزرگ در خودرو محسوب می شود، اما این مشکل کارشناسان و مهندسان صنعت خودرو را بر آن داشت تا با طراحی و نصب سیستممی بینمY کنترل الکترونیکی پسندیدن کنترل پایداری و کنترل جاذبه بر روی وسايل نقليه قادر به کنترل میزان اصطکاک چرخ با زمین و نیروی منتقل شده به هر چرخ هستند تا بتوانند این مشکل بزرگ سیستم دیفرانسیل استاندارد را حل کنند..

blankblank

مقالات مرتبط زیر را حتما بخوانید

سیستم فرمان برقی یا EPS چیست؟

مزایا و معایب خودروهای دیفرانسیل عقب

گیربکس دوکلاچه

تفاوت ها را بررسی کنید AWD و ۴WD

۷ آسیب جدی هنگام کار با ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا