خودرو

بررسی تفاوت های AWD و ۴WD آپدیت ۱۴۰۳


در این مقاله از سری مقالات دانش فنی کافه نیوز قصد داریم در مورد تفاوت‌های دو سیستم AWD و  ۴WD بررسی‌هایی را تقدیم شما کنیم . با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این دو سیستم را بررسی کنیم

شاید شما هم بر روی ماشین ها شاسی بلند قد، سوار کردن و صلیب بر فراز عبارتمی بینمY درج کنید انجام شده AWD ،۴WD و۴×۴ ذره مکمل مستقیم چشم انداز انجام شده خواهد بود. و شاید پسندیدن اکثر چهره ها کل این عبارتمی بینم ذره مکمل مستقیم به معنی دو دیفرانسیل در نظر دریافت می کنم. چه یک ماشین با این مشخصه از جانب توانایی خارج از جاده و دو دیفرانسیل بودن علاقه بهتر شو خوب. ولی این ذهنیت به صورت کامل درست است، واقعی نیست! با اينكه این سه عبارت به معنی متحرک بودن کل چرخمی بینمY یک ماشین می توانبودن ولی تفاوتمی بینمیی ذره مکمل مستقیم با متقابلا آنها دارند.

شما می خواهید ماشین دست دوم خود را بفروشید اما به دلیل ترس از دلالان مردد هستید
این راهنمای نهایی برای فروش ایمن خودرو است نکاتی برای فروش خودروهای دست دوم مقاله
نکاتی برای فروش خودروهای دست دوم

با کمیدقت، درستی می توانقدرت کشف می کند چه عبارت ۴WD و یا همان ۴×۴ | بیشتر ▼ بر روی ماشین ها سوار کردن وانت باربری و شاسی بلند قدمی بینمY قدیمیبیشتر ▼ درج کنید می توانبودن و بر روی ماشین ها شاسی بلند قد و صلیب بر فراز و مقداری سدانمی بینمY ورزش جدید | بیشتر ▼ می توانقدرت عبارت AWD ذره مکمل مستقیم چشم انداز من کردم. ۴WD مخفف عبارت۴ چرخ محرک می توانبودن چه در مقداری فاعل، موضوع ۴×۴ هم تحت عنوان می توانبودن. AWD هم مخفف عبارت تمام چرخ خوب. هر کس دو سیستم به نوعی از امضا کردن بخشنده چهار چرخ متحرک بودن می توانبودن ولی تفاوتمی بینمیی ذره مکمل مستقیم با متقابلا آنها دارند.

سیستم ۴WD کهنسال بیشتر ▼ ذره مکمل مستقیم ایناهاش و بیشتر بر روی یک ماشینمی بینمY خارج از جاده وقت ملاقات می توانبعهده گرفتن و در سمت جلو سیستم AWD جدید بیشتر ▼ و بغرنج بیشتر ▼ می توانبودن و بر روی ماشین ها صلیب بر فراز و شاسی بلند قد و چند سدان جدید نصب و راه اندازی می توانبودن. در ادامه تفاوت ها، مزایای و معایب هر کس یکی از جانب این دو سیستم چهار چرخ متحرک ذره مکمل مستقیم آن را بررسی کنید می توانراانجام دادنتا ببینیم چه کسی بهتر از دیگری است.

سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD

تفاوت بین سیستم های AWD و 4WDتفاوت بین سیستم های AWD و 4WD
این
سیستم چهار چرخ متحرک چه کهنسال بیشتر ▼ ذره مکمل مستقیم نسبت به سیستم AWD ایناهاش و | بیشتر ▼ بر روی ماشین ها شاسی بلند خارج از جاده، سوار کردن و وانت باربری نصب و راه اندازی می توانبودن وجود دارد توانایی توزیع قدرت همان به هر کس چهار چرخ یک ماشین می توانبودن. ماشین ها مجهز بودن به سیستم ۴WD در حالت طبیعی به دستگاه محور برعکس دلیل حرکت یک ماشین می توانبودن. در این تایپ کنید وسايل نقليه در به دسته بندی امکانات پایه ای یکی امکانات کوچکتر دیگران هم وقت ملاقات ایناهاش چه می توانقدرت در موارد باید با از آن استفاده کنید از جانب این امکانات چرخمی بینمY در جلو ذره مکمل مستقیم هم شرکت می کند انجام شده و با فعال انجام دادن دیفرانسیل در جلو قدرت موتور ذره مکمل مستقیم به صورت همان به هر کس چهار چرخ اقدامات من کردم. یک ماشینمی بینمY وجود دارد سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD در حقیقت وجود دارد سه دیفرانسیل هستند.

یکی دیفرانسیل مرکزی و دو دیفرانسیل در تبرها در جلو و برعکس چه چه زمانی از آن استفاده کنید از جانب امکانات کمکی در این وسايل نقليه و شرکت می کند انجام دادن هر کس چهار چرخ دیفرانسیل مرکزی استحکام – قدرت ذره مکمل مستقیم به صورت برابر بین دیفرانسیل در جلو و برعکس توزیع او انجام می دهد. هم به این وسايل نقليه با سیستم چهار چرخ متحرکماشین مجهز است قفل کردن دیفرانسیل هم می توانمیگویند چرا چه با شرکت می کند که باید انجام شود امکانات کمکی هر کس چهار چرخ به پسندیدن در هر شرایطی برابر و قفل شده از جانب قدرت موتور علاقه می توانرانام تجاری.
راتفاوت بین سیستم های AWD و 4WDتفاوت بین سیستم های AWD و 4WD

از جانب فواید این سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD اقدامات قدرت | بیشتر ▼ به چرخمی بینمY یک ماشین می توانبودن چه در یک ماشینمی بینمY خارج از جاده زیاد مناسب بیشتر ▼ آثار و در مناطق سخت عبور و توهم زدهمی بینم دلیل تابع بهتر ماشینی با قدرت و قدرت کشش بالا می توانبودن. و در سمت جلو کاستی پایه ای سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD چه قدرت یکنواختی ذره مکمل مستقیم به هر کس چهار چرخ منتقل شده می توانآرام آرام، یعنی در سرعتمی بینمY اوج می توانمن میتوانم خطرناک بودن چرا چه در پیچمی بینم چرخ ها به در کنار داخل پیچ سرعت کمتر ذره مکمل مستقیم آنها دارند و اگر با سیستم ۴WD با سرعت اوج بذار بپرسم از جانب یکی پیچ گذر انجام دادن ممکن است خوب یک ماشین از جانب جهت خودم منحرف انجام شده و با از دست دادن کنترل خودرو به خارج از از جانب مسیر آماده شده که باید انجام شود

سیستم چهار چرخ متحرک AWD

تفاوت بین سیستم های AWD و 4WDتفاوت بین سیستم های AWD و 4WD
را
این سیستم چهار چرخ متحرک چه سیستم اخیرا می توانبودن. بر روی ماشین ها شاسی بلند قد و صلیب بر فراز و سدان های اسپرت امروز نصب و راه اندازی می توانسیستم چهار چرخ محرک AWD، سیستم باهوش بیشتر ▼ و بغرنج تری نسبت به سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD می توانبودن. در یک ماشینمی بینمY مجهز بودن به سیستم AWD یک چیز دیگر باید به برخورد مکانیکی چهار چرخ نیست چرا چه این وسايل نقليه باهوش بیشتر ▼ از جانب آی تی هستند چه به صورت راهنما بذار بپرسم یک ماشین ذره مکمل مستقیم تنها دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل انجام دادن.

این وسايل نقليه با توجه به شرایط جهت و سرعت وسیله نقلیه و استفاده از اطلاعات حسگرهای نصب شده می توانرامن میتوانم قدرت مناسب برای هر یک از چرخمی بینمY در جلو و برعکس منتقل شده انجام دادن به تنها دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل انجام دادن این وسايل نقليه می توانقدرت با من فشار می دهم یکی دکمه به صورت الکترونیکی نسبت به فعال و نه فعال انجام دادن سیستم چهار چرخ محرک عمل من کردم.

سیستم AWD در حقیقت وجود دارد دو دیفرانسیل است چه یکی در محور در جلو و دیگران در محور برعکس یک ماشین قرارداد. با توجه به حسگرها ساخته شده در انجام شده در این وسايل نقليه در چه زمانی حرکت در مسیر و در پیچ ها به صورت باهوش یک ماشین قدرت مناسب به هر کس چرخ اقدامات می توانآهسته. تدریجی در حالی که مانع از جانب منحرف که باید انجام شود یک ماشین و یا خارج از که باید انجام شود آی تی از جانب راه باشد.این سیستم چهار چرخ متحرک این روزها بر روی مقداری سدانمی بینمY ورزش شرکتمی بینمY مهم پسندیدن ب م و، بنز و آئودی هم قابل نصب استرابودن که باعث بهبود حرکت این خودروها می شود.

یک ماشینمی بینمY وجود دارد سیستم چهار چرخ متحرک AWD هم مزایای و معایب خاص خودم ذره مکمل مستقیم آنها دارند از جانب فواید این وسايل نقليه می توانقدرت به پاکه دررابیشتر ▼ بودن مصرف سوخت ماشین ها مجهز بودن به این سیستم و هم رانندگی نرم بیشتر ▼ و بدون خطر بیشتر ▼ با این تایپ کنید وسايل نقليه در مرحله شهر و مسیرمی بینم و به عنوان از آن استفاده کنید هر روز نشان داد. در سمت جلو معایب این وسايل نقليه قدرت پایین اکثر سیستم چهار چرخ متحرک AWD نسبت به سیستم ۴WD می توانبودن چه نهقدرت از جانب آی تی انتظار تواناییمی بینمY خارج از جاده یکی یک ماشین مجهز بودن به سیستم ۴WD یا همان ۴×۴ وجود داشت.

اگر به دنبال خرید و فروش خودرویی مطمئن هستید.

نمایشگاه تخصصی خودرو همراه با مکانیک بهترین انتخاب برای شما است.

برای ورود به صفحه نمایشگاه ماشین مکانیک تایید شده اینجا کلیک انجام دادن.

مقالات مرتبط:

۷ آسیب جدی هنگام کار با ماشین

بوش در سیستم تعلیق چگونه کار می کند؟

سیستم ترمز EBD چیست و چگونه کار می کند

با مهم ترین سنسورهای خودرو شنا کنید

درباره کالیپرهای ترمز خودرو بیشتر بدانید

نحوه عملکرد سیستم کنترل صعود و فرود را بیاموزید

بیایید در مورد راه حل کاهش صدای موتور خودرو بیشتر بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا