اخبار تکنولوژی

این گوشی اندرویدی به هیچ اپلیکیشنی نیاز ندارد

شرکت Brain AI محصول جدیدی را در نمایشگاه MWC 2024 ارائه کرد که یک گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن های مختلف است.

هوش مصنوعی در حال تغییر جهان است و ما می توانیم قدرت آن را حتی در سال های اولیه آن احساس کنیم. اکنون، از ایجاد لوگو با هوش مصنوعی گرفته تا استفاده از این فناوری در علم پزشکی و موارد دیگر، هوش مصنوعی کاربردهای بی‌شماری دارد.

در این راستا، شرکت Brain AI قصد دارد آینده گوشی های هوشمند را تغییر دهد. آینده ای که در آن گوشی های هوشمند نیازی به اپلیکیشن ندارند. این شرکت این گوشی هوشمند را در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد و توانست با ویژگی های خاص خود سهم ویژه ای در اخبار فناوری دنیا داشته باشد. در ادامه این مقاله با این گوشی هوشمند بیشتر آشنا شوید.

معرفی گوشی هوشمند Brain AI

Brain Technology در سال ۲۰۱۵ برای ایجاد و گسترش رابط با هوش مصنوعی تاسیس شد. این شرکت همچنین در نمایشگاه MWC 2024 از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد که به جای استفاده از چندین برنامه، به هوش مصنوعی خود برای عملکردهای نرم افزاری متکی است.

اسمارت فون Brain AI بر اساس سیستم عامل اندروید طراحی شده است، اما همانطور که گفته شد با هیچ اپلیکیشنی عرضه نمی شود و تمامی اپ استورها و رابط های کاربری قدیمی رها شده اند. در عوض، این سیستم عامل به عنوان اولین “رابط کاربری هوش مصنوعی مولد” در جهان در نظر گرفته شده است، که در آن کاربران فقط باید آنچه را که می خواهند به تلفن بگویند و هوش مصنوعی به درخواست کاربر پاسخ خواهد داد.

ویژگی ها و مشخصات دوربین گوشی هوشمند هوش مصنوعی مغز

این گوشی هوشمند می تواند تمامی کارهای شما مانند ویرایش فیلم، ویرایش عکس، رزرو بلیط سفر را بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی انجام دهد و همه اینها تنها با یک درخواست شروع می شود. این موارد استفاده از این گوشی را به تجربه ای متفاوت نسبت به اندروید و حتی iOS تبدیل می کند.


شرکت Brain AI در وب سایت خود به مشخصات دوربین گوشی هوشمند جدید خود اشاره ای نکرده است و تنها اطلاعات موجود مربوط به رابط کاربری است که قادر به ترجمه متن و تفسیر دنیای اطراف پس از گرفتن عکس است.

یکی دیگر از موارد ذکر شده در سایت Brain AI در مورد قابلیت شخصی سازی صفحه نمایش به گونه ای است که کاربر بتواند تنها بر روی شی مورد نظر خود تمرکز کند.

زمان عرضه و قیمت گوشی Android Brain AI

هنوز مشخص نیست این گوشی اندرویدی بدون اپلیکیشن با چه قیمتی و چه زمانی عرضه می شود. البته بر اساس بیانیه Brain AI، هر چه تعداد افراد بیشتری برای این گوشی اندرویدی درخواست دهند، قابلیت های هوش مصنوعی آن نیز بیشتر خواهد شد.

ناگفته نماند مواردی که از ویژگی‌های این گوشی هوشمند گفته شد، تنها مربوط به زمانی است که به اینترنت متصل باشد و با قطع شدن از شبکه جهانی عملا بی‌مصرف خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا