شبکه های اجتماعی

اینستاگرام به قابلیت‌های ادیت ویدئو جدیدی مجهز خواهد شد

به گزارش کافه نیوز متا به تازگی یک بروزرسانی بزرگ برای شبکه اجتماعی محبوب خود یعنی اینستاگرام عرضه کرده که ابزارهای جدیدی برای ادیت ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، این بروزرسانی بهبودهای مختلفی در بخش ریلز اعمال می‌کند و همچنین شامل فیلترهای جدیدی برای تغییر حالت تصاویر است.

از ابتدای هفته‌، متا قابلیت تغییر ابعاد، کراپ و چرخاندن (Rotate) ویدئو کلیپ‌ها را آزمایش می‌کند. به علاوه، گزینه‌های جدید Undo (لغو کردن) و Redo (اعمال دوباره) نیز همراه با این بروزرسانی در بخش ادیت ویدئو اینستاگرام فعال می‌شوند.

شایان ذکر است که این بروزرسانی ۱۰ صدای جدید متن به گفتار (به انگلیسی) را در دسترس قرار می‌دهد. البته این صداها تنها برای برخی از کشورها عرضه می‌شود. شش حالت و فونت جدید در صدها زبان نیز در این بروزرسانی گنجانده شده‌اند. اینستاگرام اعلام کرده قابلیتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانند از تصاویر و ویدئو‌های موجود در Camera Roll و یا تصاویر و ویدئو‌های این شبکه اجتماعی، استیکرهای شخصی‌سازی‌شده را تولید کنند. این قابلیت ویژه توسط مدل هوش مصنوعی Segment Anything اینستاگرام پردازش می‌شود.

blank

بروزرسانی جدید اینستاگرام فیلترهای تصاویر جدیدی را به ارمغان می‌آورد که کاربران با آن‌ها قادر خواهند بود حالت تصاویر خود را تغییر دهند. همچنین حالا روند پیدا کردن ابزارهای موردنیاز برای ادیت تصاویر ساده‌تر شده و کاربران می‌توانند راحت‌تر از گذشته تصاویر را پست کنند . با این بروزرسانی، بخش Camera Roll پیش‌نمایش بهتری از تصاویر را ارائه می‌دهد و امکان بزرگنمایی و جستجو نیز در آن میسر شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا