اخبار گوناگون

 ایمن سازان سپهر، متخصص شارژ کپسول آتش نشانی در هشتگرد

زمانی که وسیله ای در خانه یا محیط کار شما به هر دلیلی شعله ور می شود، نه اندیشیدن به چرایی وقوع حادثه کارساز است و نه اینکه اشتباهتان کجا بوده که دچار حریق شده اید؛ در آن لحظات دلهره آور فقط و فقط به این خواهید اندیشید که چگونه این آتش را مهار کرده و خود را از خسارتی بزرگ نجات دهید.

دقیقا در همین زمان ناجی شما کپسول آتش نشانی قرمز رنگی است که مدت هاست در گوشه کارگاه یا در دستگاه پله ساختمان جا خوش کرده است؛ تصور چنین حادثه ای اهمیت کپسول های آتش نشانی و لزوم آشنایی با نحوه نگهداری، مراقبت و شارژ به موقع آن را به ما گوشزد می کند.

شرکت ایمن سازان سپهر متخصص ارائه خدمات مشاوره، بازرسی و شارژ کپسول های آتش نشانی در هشتگرد خیال شما را بابت ایمنی منزل و محل کارتان آسوده خواهد کرد.

آیا کپسول های آتش نشانی منقضی می شوند؟

بله، کپسول های آتش نشانی تقریبا بین ۱ تا ۲ سال عمر مصرفی دارند، به همین دلیل ضروری است که نهایتا هر ۶ ماه یکبار وضعیت سلامت آن ها بررسی شود تا در مواقع ضرور کارایی لازم را داشته باشند.

طبیعتا کپسول آتش نشانی کم شارژ، تاریخ مصرف گذشته یا کم فشار در زمان وقوع حادثه مطابق با انتظار شما عمل نخواهد کرد و این مشکل قطعا باعث ایراد خسارات فراوانی به منزل یا محیط کار شما می شود.

عوامل موثر در عمر کپسول های آتش نشانی

عوامل موثر در عمر کپسول های آتش نشانی

  1. شرایط نگهداری: محل نصب کپسول آتش نشانی اهمیت بسیار دارد، کپسول های آتش نشانی به دمای محیط حساس هستند و نگهداری آن ها در محیط های گرم و زیر نور خورشید باعث کاهش عملکرد آن های می شود.

 

  1. مواد تشکیل دهنده: کپسول های آتش نشانی با مواد مختلفی متناسب با محل مورد استفاده پر می شوند که از جمله آن ها می توان به کپسول های پودر و گاز، CO2 ، فوم ، آب و گاز و بیوورسال اشاره کرد، نوع کپسول آتش نشانی نیز در میزان عمر آن اثرگذار است.

 

  1. شارژ صحیح و تخصصی کپسول: شارژ کپسول های آتش نشانی یک فرایند تخصصی و نیازمند دانش و ابزارآلات مخصوصی است؛ متاسفانه در سالیان اخیر برخی کارگاه های غیر مجاز به اقدام به شارژ غیر اصولی کپسول های آتش نشانی کرده و باعث خسارات زیادی به مصرف کنندگان شده اند. شرکت ایمن سازان سپهر دارای مجوز از مبادی رسمی کلیه فرایند شارژ کپسول شما را به صورت عکس و فیلم تهیه نموده و برای شما ارسال می کند تا از لحظه به لحظه کار اطلاع داشته باشید.

 

  1. -استفاده از کپسول آتش نشانی: کپسول های آتش نشانی باید مستقیما پس از استفاده مجددا شارژ شده تا اطمینان حاصل شود کپسول فشار و مایع سرکوب کننده کافی برای اطفای حریق را دارد.در واقع اگر عامل خاموش کننده داخل کپسول کاملا تخلیه نشده باشد، خاموش کننده همچنان نیاز به سرویس دارد که اطمینان حاصل شود برای استفاده بعدی آماده است. تخلیه حداقلی معمولا منجر به نشتی و در نهایت از دست دادن کل فشار مورد نیاز برای عملکرد صحیح می شود.

نحوه شارژ کپسول آتش نشانی

شرکت‌ ایمن سازان سپهر که در زمینه حفاظت آتش ابزار فعالیت دارد، آموزش و دانش لازم برای اطمینان از کارکرد بهینه کپسول آتش نشانی و پر شدن صحیح آن با عامل اطفاء کننده حریق را دارد.

ارائه‌ دهنده خدمات حفاظت حریق مانند ایمن سازان سپهر باید تخصص عمیقی در شارژ انواع کپسول ‌های آتش نشانی داشته باشد.

کپسول های آتش نشانی از مواد زیر پر می شوند که در صورت بروز آتش سوزی به خاموش شدن آتش کمک می کنند:

  • ماده شیمیایی خشک ABC
  • دی اکسید کربن
  • ماده شیمیایی مرطوب
  • آب
  • فوم
  • هالوژن

 

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی چقدر است؟

قیمت شارژ کپسول های آتش نشانی با توجه به ظرفیت کپسول و ماده اطفاء حریق آن محاسبه می گردد؛ بنابراین قیمت شارژ کپسول های آتش نشانی طیف وسیعی دارد.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی چقدر است؟

شرکت ایمن سازان سپهر بهترین قیمت را برای شارژ و بررسی کپسول آتش نشانی شما معین کرده است تا بتوانید با کمترین هزینه کپسول خود را شارژ کنید. برای کسب اطلاع از بهترین و مناسب ترین مایع برای کپسول آتش نشانی خود با کارشناسان شرکت ایمن سازان سپهر تماس حاصل نمایید.

کلام آخر

اگر ساکن شهر هشتگرد هستید و نیاز دارید کپسول آتش نشانی خود را شارژ کنید، همین امروز با برقراری ارتباط با ایمن سازان سپهر، اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی خود کنید. ایمن سازان سپهر با بهترین مواد پر کننده به شارژ کپسول شما می پردازد و با بررسی های همه جانبه این اطمینان را به شما می دهد که به هنگام حریق می توانید به راحتی از این کپسول استفاده کنید. شارژ کپسول آتش نشانی توسط ایمن سازان سپهر در کمترین زمان با بهترین هزینه انجام می شود. در واقع ایمن سازان مرکز شارژ کپسول آتش نشانی هشتگرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا