اخبار تکنولوژی

بهترین برنامه لوکیشن فیک

بهترین برنامه لوکیشن فیک

چگونه یک مکان جعلی در اندروید بسازیم

اگر به دلایلی نمی خواهید موقعیت مکانی خود را هنگام ایجاد موقعیت جعلی یا جعلی دارای GPS در دستگاه خود ارائه دهید، این مقاله بهترین راهنمای ایجاد موقعیت جعلی در اندروید را در اختیار شما قرار می دهد. در نتیجه، در این مقاله با نحوه ایجاد مکان های جعلی در اندروید آشنا می شویم. پس به خواندن این مقاله ادامه دهید تا سوالات خود را در این زمینه به طور کامل بیابید.

سنسور GPS گوشی شما می تواند موقعیت مکانی شما را شناسایی کند تا شما را به مناطق مختلف راهنمایی کند. به عنوان مثال می توانید نقشه های گوگل را از هر کجای دنیا راه اندازی کنید و با استفاده از قابلیت GPS و شناسایی موقعیت مکانی خود به مسیر مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید موقعیت مکانی خود را به روش های مختلف و بسیاری از ویژگی های دیگر از طریق سنسور GPS و تشخیص موقعیت با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت های تشخیص موقعیت مکانی از طریق سنسورهای GPS مربوط به استفاده از سرویس Android Device Manager و ردیابی دستگاه در صورت گم شدن یا سرقت آن است. برای آشنایی بیشتر با نحوه فعال کردن و استفاده از این ویژگی، مقاله “آموزش ردیابی تماس ها با قابلیت ADM” را مطالعه کنید.

با این حال، در حالی که در شرایط عادی معمولاً می‌خواهیم GPS دقیق‌تر باشد و مکان دستگاه را با جزئیات بیشتری نشان دهد، در برخی موارد ممکن است بخواهید سنسور GPS گوشی هوشمندتان مکان اشتباهی را نشان دهد. ! به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید با ایجاد یک اسلات رایگان جعلی Pokemon Go، بازی فوق را تقلب کنید. امکان انجام این کار در سیستم عامل اندروید وجود دارد! به عبارت دیگر، به راحتی می توانید مکان های جعلی را در اندروید ایجاد کنید. در این مقاله نحوه انجام این کار و ایجاد یک مکان جعلی در اندروید را به شما آموزش می دهیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل فوق می توانید از کارشناسان این حوزه راهنمایی دقیق تری بخواهید. با این حال، می توانید پاسخ سوالات خود را در این مقاله بیابید.

چگونه در اندروید لوکیشن جعلی بسازیم؟

ایجاد مکان های جعلی در اندروید فرآیند پیچیده ای نیست. در مرحله اول باید از منوی تنظیمات دستگاه خود به گزینه developer options بروید. اگر گزینه Developer Options را در منوی تنظیمات دستگاه اندرویدی خود پیدا نکردید، باید مراحل زیر را طی کنید تا به راحتی این قابلیت را برای تلفن همراه خود فعال کنید:

ابتدا باید به منوی تنظیمات بروید.

سپس بر روی گزینه All About Phone ضربه بزنید.

چندین بار پشت سر هم روی گزینه Build number ضربه بزنید تا عبارتی به نمایشگر دستگاه اضافه شود.

اکنون به منوی تنظیمات برگردید و گزینه نمایش گزینه های توسعه دهنده را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید. سپس در بین گزینه های موجود باید به دنبال گزینه Allow Mock Locations بگردید و آن را فعال کنید. همچنین می توانید از منوی جستجو برای یافتن این گزینه استفاده کنید.

چگونه در اندروید مکان های جعلی ایجاد کنیم؟

اکنون باید یک اپلیکیشن یا اپلیکیشن مناسب برای ایجاد موقعیت مکانی جعلی در اندروید دانلود و نصب کنید. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند اما می توان گفت اپلیکیشن Fake Location Spoofer یکی از معروف ترین و بهترین گزینه های پیش روی شماست و با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی به هدف خود برسید. به خودتان برسید با کلیک بر روی این تب می توانید به صفحه دانلود برنامه در فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید. این برنامه را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. سپس آن را راه اندازی کنید.

پس از اجرای برنامه Fake Location Spoofer با محیطی مشابه تصویر بالا و تصویر سمت چپ روبرو خواهید شد. در این صورت می توانید روی نقشه ارائه شده زوم کرده و مکان خاصی را برای جعلی انتخاب کنید. برای انتخاب مکان مورد نظر دوبار کلیک کنید. سپس روی نماد نارنجی رنگ در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. در این صورت اپلیکیشن مکان جعلی اعلانی مبنی بر فعال بودن مکان جعلی ارائه می دهد. با استفاده از همان اعلان در هر زمانی می توانید نمایش مکان جعلی را در دستگاه خود غیرفعال کنید. اکنون که مکان جعلی در دستگاه اندرویدی شما فعال شده است، می توانید از برنامه هایی مانند فیس بوک، اسنپ چت، پوکمون گو استفاده کنید و از موقعیت مکانی جعلی خود در آنجا استفاده کنید.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، ما آن را فریب دادیم تا یک مکان جعلی برای اندروید ایجاد کنیم و Pokemon Go را اجرا کنیم! در سمت چپ می توانید نقشه موقعیت مکانی واقعی ما و در سمت راست یک مکان جعلی ایجاد شده توسط Fake Location Spoofer را مشاهده کنید. به همین ترتیب، می‌توانید از راه‌حل‌های ساختگی در همه برنامه‌های مرتبط با موقعیت مکانی خود استفاده کنید.

نتیجه نهایی

همانطور که می بینید، در این مقاله نحوه ایجاد یک مکان جعلی در اندروید را یاد گرفتیم. اپلیکیشن Fake Location Spoofer یکی از معروف ترین و بهترین گزینه های موجود برای مکان جعلی اندروید است که با کمک آن می توانید به راحتی مکان های جعلی اندروید ایجاد کنید. در هر صورت می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله