اخبار تکنولوژی

انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی (۶ custom ROM)

چگونه بهترین کاستوم رام را برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود انتخاب کنیم

اگر علاقه مند به نصب و استفاده از کاستوم رام هستید، مطمئناً می دانید که کاستوم رام ها چقدر متنوع هستند! این می تواند انتخاب بهترین کاستوم رام موجود برای دستگاه اندرویدی شما را دشوار کند. در این مقاله نحوه انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به شما آموزش می دهیم. تا آخر با ما باشید

اندروید یک سیستم عامل متن باز است و به کاربران اجازه می دهد تا سفارشی سازی های بیشتری روی آن انجام دهند. یکی از پرکاربردترین روش ها در این زمینه که مورد توجه کاربران قرار گرفته نصب کاستوم رام است. کاستوم رام نوعی رام غیر رسمی است که توسط توسعه دهندگان حرفه ای اندروید مدیریت می شود و می تواند ویژگی های جدیدی را ارائه دهد که با رام رسمی یا رام اصلی و پیش فرض نصب شده روی دستگاه ها متفاوت است.

این روزها توسعه دهندگان زیادی در زمینه ساخت و ارائه کاستوم رام های مختلف فعال هستند. این امر منجر به افزایش بسیار زیاد تعداد و تنوع کاستوم رام های اندروید شده است. در همین حال، کیفیت عملکرد، عملکرد و گزینه های سفارشی سازی رام کاملاً متمایز و متنوع است. به عنوان مثال، کاستوم رام منتشر شده توسط یک توسعه دهنده یا تیم خاص برای گلکسی اس ۶ ممکن است ویژگی های خاصی داشته باشد یا به روشی خاص بهینه سازی شده باشد که سایر کاستوم رام ها اینگونه نیستند. بنابراین قبل از نصب کاستوم رام بر روی دستگاه اندرویدی خود، یکی از مواردی که باید بسیار مراقب آن باشید، انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود است. حال سوال اینجاست که چگونه بهترین کاستوم رام را با توجه به نوع گوشی یا تبلت اندرویدی خود انتخاب کنیم.

در بین تمامی تیم های حرفه ای توسعه کاستوم رام، برخی از آن ها از سایرین شهرت بیشتری دارند و دلیل آن نیز به کیفیت کاستوم رام های آنها مربوط می شود. از این رو، استفاده از کاستوم رام های توسعه یافته توسط این تیم ها برای دستگاه اندرویدی شما می تواند یکی از بهترین راه های ممکن برای انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما باشد. با این حال، همیشه اینطور نیست که کاستوم رام ساخته شده توسط یک تیم شناخته شده بهترین کاستوم رام موجود برای دستگاه اندرویدی شما باشد. برای انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود، حتما در اینترنت جستجو کنید و نظرات کاربران را برای کاستوم رام های مورد نظر خود بررسی کنید. در نهایت، رامی سفارشی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد.

اما کدام تیم های توسعه کاستوم رام شناخته شده هستند و کدام کاستوم رام ها بالاترین کیفیت ممکن را ارائه می دهند؟ این مقاله شما را با تیم های توسعه حرفه ای آشنا می کند. کاستوم رام های توسعه یافته توسط این تیم ها اغلب بهترین کاستوم رام های موجود برای یک دستگاه خاص هستند. بنابراین یکی از مراحل اصلی انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود، شناخت قوی ترین شرکت ها و برندهای تولید کننده کاستوم رام اندروید است. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

کاستوم رام گوشی یا تبلت اندروید: کاستوم رام CyanogenMod

CyanogenMod یا CyanogenMod محبوب ترین تیم توسعه کاستوم رام در بین دستگاه های اندرویدی است. رام های طراحی شده توسط این تیم یا برند معمولا عملکرد خوبی دارند و توسط بسیاری از کاربران استفاده می شوند. تیم سیانوژن مد همیشه سعی می کند حداکثر امکانات ممکن را در کاستوم رام خود ارائه دهد و از طرفی حجم فایل های سیستم را به حداقل برساند. این باعث می شود رام CyanogenMod گزینه خوبی برای دستگاه های اندرویدی با حافظه محدود باشد. CyanogenMod برای دسته های مختلف دستگاه های اندرویدی رام های سفارشی منتشر کرده است. پس با توجه به سابقه این برند باید بگوییم کاستوم رام های سیانوژن مد را می توان یکی از بهترین گزینه های موجود دانست.

بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندروید: رام کاستوم پروژه Open Kang Android

AOKP در مقایسه با برندهایی مانند CyanogenMod یک نام تجاری جدیدتر است، اما رام های سفارشی آن هنوز شگفت انگیز هستند. به گفته بسیاری از کاربران کاستوم رام های AOKP یکی از بهترین کاستوم رام های موجود برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی بعد از سیانوژن هستند. حتی به گفته بسیاری از کاربران، برخی از کاستوم رام های این برند بسیار بهتر از کاستوم رام های سیانوژن مد هستند که البته به هیچ وجه نمی توان منکر آن شد، زیرا هر کاستوم رام صرف نظر از سازنده اش، مزایایی دارد. برای انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود، نام برند AOKP را به خاطر بسپارید.

بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندروید: رام سفارشی MIUI

کاستوم رام های MIUI از نظر سفارشی سازی عالی هستند و معمولا ویژگی های منحصر به فرد و جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهند. این موضوع باعث شده تا کاستوم رام های MIUI به یکی از محبوب ترین و معروف ترین کاستوم رام های اندروید تبدیل شوند. رام های سفارشی MIUI به طور پیش فرض از برنامه های GApp یا Google پشتیبانی می کنند و عموماً سبک وزن هستند. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود، لطفا کاستوم رام های MIUI را در نظر بگیرید.

بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندروید: رام سفارشی Slim ICS

کاستوم رام های Slim ICS نیز کاستوم رام هایی هستند که نباید فرصت امتحان آنها را از دست بدهید. رام های سفارشی ICS نازک معمولاً نصب آسان و سبک وزن هستند. علاوه بر این، این کاستوم رام ها عملکرد بسیار با کیفیتی دارند و ویژگی های زیادی را به دستگاه شما اضافه می کنند. اگر هنگام جستجو و انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود با رام برند اسلیم مواجه شدید، بررسی نظرات کاربران در مورد آن را فراموش نکنید. زیرا این رام می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما باشد.

بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندروید: کاستوم رام LiquidSmooth

رام های سفارشی LiquidSmooth برای دستگاه های اندرویدی مختلف از سری موتورولا گرفته تا نکسوس در دسترس هستند. یکی از مزیت های اصلی کاستوم رام های LiquidSmooth به سرعت عملکرد آنها مربوط می شود. کاستوم رام های ذکر شده معمولاً امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند که حتماً به شما توصیه می کنیم آن ها را امتحان کنید.

بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندروید: کاستوم رام پارانوئید اندروید

در سال ۲۰۱۳، تیم Paranoid Android اولین کاستوم رام خود را منتشر کرد. پس از آن این تیم هر روز بیشتر پیشرفت کرد و اکنون کاستوم رام های آن جزو بهترین کاستوم رام های اندرویدی موجود است. وجه تمایز اکثر کاستوم رام های پارانوئید اندروید به نزدیک بودن آنها به اندروید استوک و تغییرات جزئی در قابلیت های آنها مربوط می شود. بنابراین، کاستوم رام های برند پارانوئید برای اندروید را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید بهترین کاستوم رام را برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود انتخاب کنید.

آخرین کلمه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله سعی کرده ایم به شما در انتخاب بهترین کاستوم رام برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود کمک کنیم. برای این منظور بهترین تیم های توسعه کاستوم رام با کیفیت را معرفی کرده ایم. توجه داشته باشید که گاهی اوقات کاستوم رام ها توسط تیم های دیگر تولید می شوند که می توانند حتی بهتر از کاستوم رام های برندهای ذکر شده در این مقاله باشند. همچنین، ما به همه برندها و تیم های کاستوم رام قدرتمند اشاره نکرده ایم.

رام های سفارشی از گروه ها یا برندهای دیگر مانند PAC-ROM، Dirty Unicorns، Cataclysm، Resurrection Remix، XenonHD، BlissPop نیز می توانند گزینه های خوبی در نظر گرفته شوند. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از موارد ذکر شده می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را با ما در میان بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله