اخبار تکنولوژی

اضافه کردن آیکون میانبر سایت به صفحه اصلی گوشی (۰ تا ۱۰۰)

چگونه یک نماد میانبر وب سایت را به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنیم

آیا می دانستید که می توانید یک نماد میانبر جداگانه برای هر یک از سایت های مورد علاقه خود در صفحه موبایل خود ایجاد کنید؟ این قابلیت برای انواع گوشی های اندروید، iOS و ویندوز موبایل در دسترس است. با ما بمان.

بدون شک با بازدید از وب سایت های مختلف، برخی از آنها توجه و علاقه شما را به خود جلب می کنند و علاقه مند می شوید که اخبار آنها را به طور مستمر دنبال کنید. علاوه بر این، به هر دلیلی، ممکن است بخواهید به مشاهده محتوای وب سایت یا وب سایت های خاصی ادامه دهید. برای این منظور تعدادی از سایت ها اپلیکیشن های خود را برای ارائه خدمات بهتر به کاربران ارائه کرده اند. با استفاده از این اپلیکیشن ها یا برنامه های خاص، محتوای به روز شده سایت مورد نظر همیشه در اختیار کاربر قرار می گیرد و می تواند به راحتی آن را در دسترس داشته باشد و با نصب اپلیکیشن ویژه یک سایت، آن را به طور مداوم بررسی کند. اما اگر بخواهید از وب سایتی بازدید کنید و آن را دنبال کنید که برنامه یا اپلیکیشن منحصر به فرد خود را ندارد، چه؟

اگر در مورد این مقاله یا مسائل نرم افزاری مربوط به گوشی سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر وب سایت مورد نظر برنامه یا اپلیکیشن منحصر به فرد خود را ندارد، می توانید از ویژگی بوکمارک مرورگر خود استفاده کرده و وب سایت را به لیست بوکمارک خود اضافه کنید. در این صورت نیازی نیست هر بار آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کنید و می توانید با مرور لیست بوکمارک ها و یافتن نام سایت مورد نظر وارد آن شوید. اما استفاده از نشانک ها بهترین و سریع ترین راه برای دسترسی به محتوای یک سایت نیست! زیرا ابتدا باید مرورگر خود را باز کنید و سپس از قسمت بوکمارک ها عبور کرده و در نهایت سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید. روش دیگری وجود دارد که می توانید از آن برای دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه خود در دستگاه هوشمند خود استفاده کنید.

روشی که در نظر داریم استفاده از قابلیت افزودن آیکون میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه های هوشمند مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها است. به عبارت دیگر به این ترتیب می توانید هر سایتی را که می خواهید به صفحه اصلی گوشی یا تبلت خود اضافه کنید و با انتخاب آن در سریع ترین زمان ممکن به سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. استفاده از این روش بسیار مفید است و اگر علاقه مند به دسترسی سریع به وب سایت های مختلف هستید، قطعا از آن بسیار استفاده خواهید کرد و آن را مفید خواهید دید.

خوشبختانه امکان افزودن میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه های هوشمند به هیچ سیستم عاملی محدود نمی شود. یعنی اندروید، iOS، ویندوز موبایل و نسخه دسکتاپ سیستم عامل ویندوز نیز از این قابلیت پشتیبانی می کنند. در این مقاله می خواهیم بدانیم چگونه آیکون میانبر وب سایت را به صفحه اصلی دستگاه هوشمند خود اضافه کنیم و در نهایت به طور مختصر در مورد نحوه انجام این کار در رایانه های ویندوزی و نرم افزارهای رایانه ای به صورت مختصر و دقیق صحبت خواهیم کرد. به طور کامل این مشکل اگر در رابطه با هر یک از قسمت های توضیح داده شده سوالی دارید، می توانید ابهامات و سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از مشاوره دقیق تری بخواهید. تا آخر با ما باشید

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

چگونه یک نماد میانبر وب سایت را به صفحه اصلی تلفن همراه اضافه کنیم

افزودن نماد میانبر وب سایت به صفحه اصلی یک دستگاه تلفن همراه هوشمند بسیار آسان است. در زیر مراحل لازم برای انجام این عملیات در سیستم عامل های مختلف را شرح می دهیم.

سیستم عامل اندروید

اگر گوشی شما روی سیستم عامل اندروید کار می کند، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا نماد میانبر وب سایت را به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

ابتدا مرورگر کروم را در دستگاه خود باز کنید. این مرورگر در منوی اپلیکیشن گوشی هوشمند شما موجود است. اکنون به وب سایتی بروید که می خواهید یک نماد میانبر از آن ایجاد کنید. به عنوان مثال، ما How to Geek را امتحان کردیم.

پس از بازدید از وب سایت مورد نظر، آیکون منوی مرورگر کروم را انتخاب کرده و گزینه Add to Home Screen را کلیک کنید. در این مرحله باید برای آیکون میانبر مورد نظر خود نامی تعیین کنید. پس از انجام این کار، آیکون میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه اندرویدی شما اضافه می شود. این آیکون به صورت یک آیکون معمولی و کاملا شبیه به آیکون های دیگر برنامه های شما ظاهر می شود و می توان آن را به هر نقطه از صفحه منتقل کرد.

اکثر مرورگرهای محبوب این قابلیت را دارند که یک نماد میانبر به صفحه اصلی دستگاه اضافه کنند. اگر به دلایلی از مرورگر کروم استفاده نمی کنید و مرورگرهای دیگری بر روی دستگاه خود نصب کرده اید، به احتمال بسیار زیاد این امکان وجود دارد که آیکون میانبر وب سایت را نیز به صفحه اصلی دستگاه اضافه کنند. برای این کار باید به دنبال گزینه هایی مانند افزودن به صفحه اصلی، ایجاد میانبر به صفحه اصلی و غیره باشید. در نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس، برای افزودن آیکون میانبر هر وب سایتی به صفحه اصلی دستگاه، تنها کافیست به وب سایت مورد نظر رفته و سپس از منوی مرورگر گزینه Add to home screen را انتخاب کنید.

اگر در مورد نحوه افزودن آیکون میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه خود در سایر مرورگرها سؤال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

سیستم عامل iOS (آیفون، آی پد و …)

اگر از یک دستگاه Apple iOS مانند iPhone، iPad یا iPod استفاده می کنید، می توانید یک نماد میانبر برای سایت های مورد نظر خود در صفحه اصلی دستگاه ایجاد کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا مرورگر سافاری را در دستگاه iOS خود باز کنید و به سایتی بروید که قصد دارید نماد میانبر برای آن در صفحه اصلی دستگاه قرار دهید. حالا نماد اشتراک گذاری را در رابط مرورگر سافاری انتخاب کنید. این آیکون با یک مستطیل و یک فلش داخل آن مشخص شده است. حالا گزینه Add to Home Screen را در پایین پنجره باز انتخاب کنید.

می توانید نام دلخواه را برای نماد میانبر مورد نظر روی صفحه تنظیم کنید. هنگامی که این نماد به صفحه اصلی دستگاه شما اضافه شد، می توانید مانند هر نماد دیگری در دستگاه خود، آن را جابه جا، حذف و تغییراتی در آن ایجاد کنید. توجه داشته باشید که سایر مرورگرهای توسعه یافته برای سیستم عامل iOS اپل، مانند نسخه iOS کروم، امکان افزودن نماد میانبر وب سایت را به صفحه اصلی دستگاه ارائه نمی دهند. اپل محدودیت هایی را در سیستم عامل iOS اعمال کرده است که از این امر جلوگیری می کند.

سیستم عامل ویندوز موبایل

در دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز موبایل که ما آن را Windows Phone می نامیم، امکان افزودن نماد میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه نیز وجود دارد. برای این کار کافیست مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

فرآیند انجام این کار و افزودن آیکون میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه در گوشی های ویندوزی به همان روشی که در بالا توضیح داده شد انجام می شود. ابتدا مرورگر اینترنت اکسپلورر را روی دستگاه خود راه اندازی کنید و به سایتی بروید که می خواهید میانبر آن را در صفحه اصلی دستگاه خود تنظیم کنید. حال گزینه More که با سه نقطه در مرورگر اینترنت اکسپلورر مشخص شده را انتخاب کنید. در نهایت باید گزینه Pin to Start را انتخاب کنید.

کامپیوترهای ویندوزی

افزودن نماد میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه نیز می تواند در رایانه های ویندوزی انجام شود. برای این کار به سایت مورد نظر متصل شده و سپس گزینه Pin to Start را بزنید. این عملیات به روشی مشابه در ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ انجام می شود.

آخرین کلمه

بدون شک افزودن آیکون میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه تأثیر بسزایی در سرعت فعالیت و دسترسی کاربر به محتوای وب سایت مورد نظر وی دارد. اگر به طور منظم از چندین وب سایت بازدید می کنید، می توانید یک نماد میانبر جداگانه برای هر یک از آنها در صفحه اصلی دستگاه خود تنظیم کنید. برای بهبود طرح آیکون در صفحه اصلی دستگاه خود، می توانید نمادهای میانبر ایجاد شده توسط وب سایت های مختلف را در یک پوشه خاص جمع آوری کنید. اگر در رابطه با هر یک از موارد توضیح داده شده سوالی دارید، می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آنها کمک بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله