اخبار تکنولوژی

اشتباه عجیب اپل در آیفون ۱۵

ایسنا: اپل برای رفع باگ مربوط به انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به گوشی جدید، آپدیت نرم افزاری iOS 17.0.2 را برای آیفون ۱۵ منتشر کرد.

به‌روزرسانی iOS اشکالی را برطرف می‌کند که مانع از انتقال روان داده‌ها از آیفون‌های قدیمی به چهار مدل جدید آیفون ۱۵ می‌شود. اعلان به‌روزرسانی هنگام تنظیم آیفون ۱۵ ظاهر می‌شود، یا کاربران می‌توانند گوشی را از طریق کابل و به صورت دستی به رایانه متصل کنند. آپدیت نرم افزار iOS 17.0.2 را دانلود و نصب کنید. همچنین می توان آیفون ۱۵ را به صورت عادی راه اندازی کرد و از طریق تنظیمات آپدیت های نرم افزاری را نصب کرد.

به روز رسانی نرم افزار iOS 17.0.2 برای مدل های آیفون ۱۵ است و نمی توان آن را از آیفون های قدیمی دانلود کرد.

به گزارش CNET، اپل آپدیت جدید را یک روز پس از iOS 17.0.1 منتشر کرد که یک هفته پس از انتشار iOS 17 وارد شد تا سه مشکل امنیتی را برطرف کند.

Macworld گزارش داد، اپل همچنین در یک سند پشتیبانی در مورد تمیز کردن آیفون ۱۵ اشاره کرد که مدل های آیفون ۱۵ پرو ممکن است کمی بیشتر به توجه بیشتری نیاز داشته باشند. طبق سند پشتیبانی اپل، در آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس، سبوم روی پوست شما می تواند باعث تغییر رنگ نوار بیرونی شود.

پاک کردن آیفون خود با یک پارچه نرم، کمی مرطوب و بدون پرز، ظاهر اصلی خود را بازیابی می کند. بنابراین اگر به طور مرتب اثر انگشت آیفون استیل ضد زنگ خود را پاک می کنید، به نظر می رسد که قاب تیتانیومی جدید آیفون ۱۵ پرو نیز به همان اندازه آزاردهنده خواهد بود.

آیفون ۱۵ به طور رسمی وارد بازار شده است و خریداران در سراسر جهان مشتاق هستند تا در اسرع وقت به این گوشی جدید دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا