اخبار تکنولوژی

استفاده از اسکنر انگشت آیفون به جای پسورد (۱ دقیقه)

نحوه استفاده از اسکنر اثر انگشت آیفون به جای رمز عبور برای تایید خرید و دانلود

آیفون و آیپد اپل امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت آیفون را به جای روش سنتی وارد کردن رمز عبور برای دانلود یا حتی خرید فراهم کردند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از اسکنر اثر انگشت آیفون به جای رمز عبور برای تایید خرید و دانلود استفاده کنید.

طراحی سیستم عامل iOS به گونه ای است که هر کاربر برای خریدهای مختلف و یا دانلود نرم افزار از اپ استور باید رمز عبور وارد کند. اما برای راحتی بیشتر، می توانید شرایط را در قسمت تنظیمات رمز آیفون به گونه ای تغییر دهید که پس از وارد کردن رمز تایید خرید، تا ۱۵ دقیقه نیازی به وارد کردن مجدد رمز عبور نداشته باشید، اما در هر صورت، شما نمی تواند درخواست رمز عبور iOS را برای تأیید خرید و بارگیری غیرفعال کند.

اگر به دنبال روشی ساده و کاربردی هستید که جایگزین هر بار وارد کردن رمز برای تایید خرید یا دانلود شود، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین روش ممکن را به شما آموزش دهیم! این روش ساده استفاده از اسکنر اثر انگشت آیفون به عنوان جایگزینی برای وارد کردن رمز عبور در این فرآیند است.

با فعال بودن این قابلیت، دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور برای تایید خرید یا دانلود ندارید، فقط کافی است انگشت خود را روی قسمت Touch ID که شناسه اثرانگشت در آیفون ها است، قرار دهید تا خرید خود را به راحتی تایید کنید با ما همراه باشید. بقیه این مقاله با آموزش نحوه فعال کردن اثر انگشت برای این ویژگی.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

برای فعال کردن اسکنر اثر انگشت، به جای وارد کردن رمز عبور برای تایید خرید و دانلود، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

قبل از انجام هر کاری، ابتدا Touch ID یا اسکنر اثر انگشت را در آیفون خود فعال کنید و اثر انگشت خود را به عنوان یک کار مطمئن برای دستگاه ثبت کنید تا در حافظه آن ذخیره شود. از آنجایی که قبلاً اسکنر اثر انگشت را در آیفون خود فعال کرده اید و انگشت شما در آن ثبت شده است، نیازی به انجام این مرحله اولیه نیست.

در مرحله بعد وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه Touch ID & Password را پیدا کرده و انتخاب کنید.

گزینه iTunes & App Store را در لیست موجود فعال کنید. ممکن است این گزینه در گوشی شما فعال نباشد که احتمالا به این معنی است که اپل آیدی شما در آیفون شما وارد نشده است، پس ابتدا اپل آیدی خود را وارد کرده و مراحل را تکرار کنید.

پس از انجام مراحل فوق، می توانید به راحتی به جای رمز عبور، از اسکنر اثر انگشت آیفون برای تایید خرید و دانلود از اپ استور، آیتونز استور و آی بوک استور استفاده کرده و تنها با ثبت نتیجه با انگشت، هر یک از دانلودهای ذکر شده را وارد کنید. منابع و انتخاب یک مورد برای خرید. خواهید دید که این نرم افزارها فقط از شما می خواهند که اثر انگشت خود را ثبت کنید.

نتیجه

در این مقاله به شما آموزش دادیم که چگونه از اسکنر اثر انگشت آیفون به جای رمز عبور برای تایید خرید و دانلود استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا