اخبار گوناگون

اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا

جواب لاتاری کی می‌آید؟ و از کجا می‌توانیم اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا را ببینیم؟ پاسخ به این سوالات دغدغه همه شرکت‌کنندگان لاتاری است که می‌خواهند تکلیف خود را بدانند. اگر شما هم جزو آن دسته از شرکت‌کنندگان سال گذشته هستید که اقدام به ثبت‌نام در لاتاری سال ۱۴۰۲ یا اکتبر ۲۰۲۳ کرده‌اند، در ۱۵ اردیبهشت امسال (ماه می سال ۲۰۲۴) می‌توانید اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا را مشاهده کنید. تمامی متقاضیان محترمی که در لاتاری ۲۰۲۵ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از مشخصات درج شده در پرینت نهایی ثبت‌نام خود، از طریق مراجع معتبر، پیگیر نتایج لاتاری و اسامی برندگان باشند.

توجه داشته باشید که برای مشاهده جواب لاتاری ۲۰۲۵ به اطلاعاتی نظیر: کدرهگیری ۱۶ رقمی (Confirmation Number)، نام خانوادگی به لاتین، سال میلادی تولد نیاز است. البته امکان بازیابی کد رهگیری در صورت فراموشی یا گم کردن نیز وجود دارد که در ادامه با توضیحات کامل در جهت مشاهده نتایج و اسامی برندگان لاتاری، توضیح خواهیم داد.

اسامی برندگان لاتاری ۲۰۲۵

سال گذشته، از هر ۱۰۰ شرکت‌کننده در لاتاری، پنج نفر برنده شدند؛ اما امسال، احتمال برنده شدن در برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا به‌دلیل عدم ثبت‌نام اکثریت مردم، بیش از ده برابر افزایش یافته است. دلیل عدم استقبال مردم شامل الزام داشتن پاسپورت و اشتباه درک افراد مبنی‌بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان در زمان ریاست جمهوری ترامپ و بسته بودن سفارت‌های آمریکا به‌دلیل کرونا بوده است.

باید توجه داشت که در دوره ریاست جمهوری ترامپ و همچنین در دوران کرونا، بسیاری از ایرانیان موفق به اخذ ویزا شده‌اند. تنها ایرانیان و اتباع بعضی از کشورهای مسلمان دیگر با محدودیت‌های مهاجرتی مواجه بودند؛ اما با کمک کارشناسان متخصص و آگاه، موانع را می‌توانستند رد کرده و ویزا بگیرند. همچنین، شرط الزام پاسپورت از ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۴حذف شده است؛ بنابراین، احتمال این‌که نام شما در بین اسامی برندگان لاتاری امسال باشد، بسیار بالاست.

با رسیدن جو بایدن به قدرت و پایان یافتن دوران بیماری کرونا، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شرایط مهاجران و برندگان لاتاری را بهبود بخشید. در اولین روز ریاست خود، تمام محدودیت‌های مهاجرتی اجرایی ترامپ را لغو کرد، به‌طوری‌که اکنون برندگان لاتاری بدون مشکلات جدی می‌توانند به آمریکا مهاجرت کنند و نظر آفیسر سفارت را خود جلب کنند.

چگونه از برنده شدن در لاتاری آمریکا باخبر شویم؟

اگر در لاتاری ۲۰۲۵ ثبت‌نام کرده‌اید و حالا می‌خواهید ببینید که نام شما در میان اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا وجود دارد یا خیر، موسسه مهاجرتی کارت سبز این فرایند را به‌طور قابل‌توجهی برای شما متقاضیان محترم راحت کرده است. باتوجه‌به این‌که نتیجه لاتاری ۱۴۰۲ در روز ۱۵ اردیبهشت امسال در ساعت ۷ و نیم شب اعلام می‌شود، از همان لحظه، کارشناسان موسسه کارت سبز، نتایج مربوطه را برای شما پیامک خواهند کرد؛ اما این نتایج چگونه برای متقاضیان ارسال می‌شوند؟ برای این‌که کارشناسان مجموعه بتوانند با شما ارتباط بگیرند، لازم است که در سایت کارت سبز به نشانی cartesabz.net ثبت‌نام کنید یا درخواست خود را برای استعلام نتایج لاتاری ثبت کنید.

درصورتی‌که هنوز موفق به ثبت درخواست خود برای مشاهده نتایج اسامی برندگان لاتاری ۲۰۲۵ نشده‌اید، می‌توانید همین حالا از طریق مراحل زیر اقدام کنید:

  1. وارد صفحه استعلام نتایج لاتاری به آدرس cartesabz.net/register/status-check.php شوید.

  2. فرم استعلام نتیجه را تکمیل کنید.

  3. ارسال جواب لاتاری توسط کارشناسان مربوطه از طریق پیام، ایمیل و درج در پنل کاربری متقاضیان خواهد بود. همچنین در صورت این‌که اسم شما در میان اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا باشد، با شما تماس گرفته خواهد شد.

اعلام نتایج لاتاری

پیش از بررسی نتایج، اگر در سال گذشته در قرعه‌کشی گرین کارت آمریکا شرکت کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با برنامه‌های لاتاری و تاریخ اعلام نتایج هر دوره آشنا شوید.

متأسفانه، برخی از شرکت‌کنندگان اطلاعات دقیقی از برنامه لاتاری که در آن ثبت‌‌نام کرده‌اند، ندارند و به اشتباه فکر می‌کنند که با ثبت‌‌نام خود در سال ۲۰۲۳، در برنامه لاتاری ۲۰۲۳ ثبت‌نام کرده‌اند. این مسئله باعث ایجاد اشتباه در بررسی نتایج برای این افراد می‌شود.

سال نوشته‌شده در انتهای نام هر برنامه لاتاری، نشان‌دهنده سال بسته شدن پرونده برندگان آن لاتاری است، که به آن سال مالی برندگان لاتاری هم اطلاق می‌شود. برای این‌که ببینید آیا اسم شما در میان اسامی برندگان لاتاری است یا خیر، باید به زمان اعلام نتایج لاتاری دقت داشته باشید که در جدول زیر به تفکیک شرح داده شده است:

لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا

لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا

لاتاری ۲۰۲۶ آمریکا

نام برنامه

سال ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۴

زمان ثبت‌نام لاتاری

سال ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۴

سال ۲۰۲۵

زمان اعلام نتایج لاتاری

۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴

۳۰ سپتامبر ۲۰۲۵

۳۰ سپتامبر ۲۰۲۶

زمان بسته شدن پرونده برندگان لاتاری

به‌عنوان مثال، اگر در سال ۲۰۲۳ (یا سال ۱۴۰۳) ثبت‌نام کرده باشید، شما در لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا شرکت کرده‌اید؛ بنابراین، در ماه می ۲۰۲۴ (یا اردیبهشت ۱۴۰۳) منتظر اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ باشید. پرونده برندگان این لاتاری نیز در سپتامبر ۲۰۲۵ به‌صورت کامل بسته خواهد شد.

مراحل بعد از اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا

بعد از این‌که نام خود را در میان اسامی برندگان لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا دیدید، باید بدانید که این آخر راه نیست و حالا نیاز دارید تا مراحل مشخصی را طی کنید که بتوانید ویزای آمریکا را کسب کنید. برای موفقیت در اخذ ویزا و انجام صحیح امور مربوط به آن، حتما با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت کنید و مراحل زیر را به‌دقت دنبال کنید:

  1. تکمیل فرم DS 260

  2. آماده‌سازی مدارک و ترجمه آن‌ها

  3. واکسیناسیون و مدیکال

  4. تمکن مالی یا اسپانسر

  5. مصاحبه برندگان لاتاری

  6. پروسه AP و کلیرنس

  7. پیکاپ ویزای برندگان لاتاری

blank

جمع‌بندی

هر ساله، بسیاری از شرکت‌کنندگان لاتاری با شوق و هیجان منتظر اعلام نتایج می‌مانند. امسال نیز، در اردیبهشت ماه، بسیاری از شرکت‌کنندگان در انتظار مشاهده نتایج لاتاری ۲۰۲۵ هستند و این مرحله از لاتاری آمریکا ازجمله پراسترس‌ترین زمان‌های این فرایند است. به‌زودی، تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا فرا می‌رسد و اسامی برندگان لاتاری از ایران نیز قابل مشاهده خواهد بود. اگر شما هم جزو متقاضیان لاتاری گرین کارت آمریکا هستید، موسسه کارت سبز به‌عنوان یکی از برترین مراجع اعلام نتایج لاتاری و اسامی برندگان، شرایطی را فراهم کرده است تا با ثبت‌نام در این سایت، به‌راحتی از نتیجه این قرعه‌کشی بزرگ باخبر شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا