اخبار گوناگون

دانلود فیلم های تروریستی ایرانی

در زیر ابتدا دانلود فیلم ایرانی تروریستی را ارائه می دهیم.

فیلم شام

در شام فیلمی جدید درباره پلیس امنیت ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم خاتمی کیا است. در آن زمان این فیلم به دلیل برخورد با داعش توانست سر و صدایی به پا کند که تماشاگران را به وحشت انداخت.

برای دانلود فیلم ایرانی تروریستی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، موسیقی متن و صدا در مراسم شام شد و توانست با وجود بودجه قابل توجهی که داشت ۱۳ میلیارد تومان بفروشد.

داستان این فیلم ایرانی داعشی، داستان یونس و علی، پدر و پسر یک خلبان است که قصد دارند به ماموریت خود که نجات جان مردم در چنگال داعش است، عمل کنند. اما آنها در مسیر خود با مشکلات و موانع زیادی روبرو هستند.

فیلم روباه

در اینجا مقاله دیگری از فهرست فیلم های ضد جاسوسی وزارت اطلاعات آمده است. روباه ساخته بهروز عفیمی یک فیلم جاسوسی ایرانی و یکی از بهترین فیلم های امنیتی ایرانی درباره ترور دانشمندان هسته ای است. برادر نتانیاهو (با بازی جلال فاطمی) برای کشتن یکی از دانشمندان هسته ای به ایران می آید.

این مامور نخبه خود را به عنوان یک توریست در می آورد و سعی می کند با سوء استفاده از راننده تاکسی (با بازی حمید گودرزی) به هدف خود نزدیک شود و او را بکشد.

«روباه» داستان جذابی دارد اما به دلیل دستمزد کم و کمبود بازیگران خوب آنطور که باید نیست و فیلمی متوسط ​​به حساب می آید. خلاصه عافمی

 

فیلم سیانور

فیلم سینمایی سیانور

سیانور نیز یکی از بهترین فیلم های امنیتی ایران است که محصول موسسه سیمای مهر می باشد. داستان این فیلم پلیس امنیت ایران درباره فعالیت های سازمان مجاهدین خلق در ایران قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

داستان این اثر در سال ۱۳۵۰ می گذرد و رگه هایی عاشقانه دارد. فیلم ایرانی امنیت اطلاعات سیانور در دوران پیش از انقلاب ساخته شده و حال و هوای آن دوران را به خوبی به تصویر می کشد.

 

داستان فیلم نیمروز

در این مورد، فیلم اطلاعات امنیتی ایران، داستان نیمروز را داریم. محمدحسین مهدویان دو فیلم بسیار خوب و خوش ساخت در ژانر فیلم های امنیت اطلاعات ساخت که هر دو مورد توجه منتقدان قرار گرفت و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد.

«ماجرای نیمروز» به شورش، بمباران و کشتار مردم در اوایل دهه شصت توسط مجاهدین خلق می پردازد. این فیلم پلیس امنیت ایران با تلاش مهدویان و فیلمنامه بسیار خوبی که با ابراهیم امینی نوشت به عنوان یک فیلم جاسوسی ایرانی مورد توجه قرار گرفت.

 

فیلم بادیگارد

«بادیگارد» دومین اثر خاتمی کیا در رده بهترین فیلم های اطلاعاتی ایران است. در این فیلم ضد جاسوسی وزارت اطلاعات، پرویز پرستویی پس از مدت ها با ابراهیم خاتمی کیا همکاری می کند و نقش فردی به نام «حیدر» را بازی می کند که محافظ شخصیت های مهم علمی و سیاسی کشور بوده است.

حیدر پس از ناکامی در تامین امنیت یکی از مهم ترین مقامات کشور، مامور حفاظت از جان یک دانشمند هسته ای می شود. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بر اساس اخبار موثق دریافتند که دکتر میتم زارین در خطر کشته شدن است.

فیلم-سینمایی-بادیگارد

حیدر با تلاش و پشتکار خود برای نجات جان این دانشمند بزرگ تلاش می کند و بدین ترتیب جان خود را از دست می دهد اما موفق می شود دکتر زارین را نجات دهد. دانلود فیلم های تروریستی ایرانی در این مطلب.

 

داستان نیمروز سه خون

قسمت دوم «ماجرای نیمروز» دو سال بعد از قسمت اول ساخته شد و به پایان جنگ ایران و عراق و عملیات مرصاد می پردازد. تعدادی از دوستان کمال و صادق در گروه شناسایی کشته شدند و این دو باقی ماندند.

شنیده ها حاکی از آن است که پس از پایان جنگ ایران و عراق، منافقین تا دندان مسلح می شوند و قصد دارند از کرمانشاه وارد کشور شوند و همه مردم را به طرز ناپسندی سلاخی کنند. برای رسیدن به تهران و فتح تهران.

در این بین کمال متوجه می شود که خواهرش نیز جزو منافقانی است که از کشور گریخته و اکنون قصد بازگشت دارد.

این فیلم جاسوسی درباره ایران نیز جزئیات جدیدی از ماجراهای اطلاعاتی آن زمان ارائه می دهد و اولین فیلم جاسوسی ایرانی به شمار می رود. قسمت دوم تاریخچه نیمروز فیلم های امنیتی ایرانی شاید موفق تر از قسمت اول بود.

فیلم ایرانی روز صفر

فیلم جاسوسی ایرانی رز صفر، یکی از فیلم های تحسین شده جشنواره فیلم فجر سال گذشته، یکی دیگر از فیلم های امنیتی ایرانی است که مانند شب ماه کامل درباره عبدالمالک ریقی است.

اما «رز صفر» مرموزتر و پلیسی‌تر از فیلم نرگس آبیار است و در درجه اول جزو فیلم‌های جاسوسی ایران است. روز صفر داستان ریگی است که توسط یک مامور امنیتی نخبه با بازی امیر جدیدی تعقیب می شود. سعید سهیلی در این فیلم نقش عبدالمالک ریگی را بازی می کند.

 

فیلم سینمایی تماشای این فیلم جرم است

فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است
یکی از جدیدترین فیلم های امنیتی ایران، فیلم «تماشای این فیلم جنایت است» است که در واقع اولین ساخته بلند سینمایی رضا زهتابچیان است. این فیلم پلیس امنیت ایران محصول سازمان سینمایی سوره هزا است و پس از دو سال در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سرانجام در سال ۱۳۹۷ اکران شد.

 

منبع: https://b2n.ir/h38351

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا