اخبار تکنولوژی

ارسال پیامک گروهی با گوشی، ارسال پیامک گروهی در سامسونگ

نحوه ارسال پیامک انبوه در اندروید

ممکن است بخواهید برای چندین مخاطب در دستگاه Android خود پیام های متنی ارسال کنید. در این صورت به احتمال زیاد دچار مشکل خواهید شد. در این مقاله با نحوه ارسال اس ام اس گروهی در اندروید آشنا می شویم. پس با ما همراه باشید و در این مقاله به راحتی ابهامات خود را برطرف کنید.

توضیحات پیامک انبوه اندروید

در برخی موارد، ممکن است بخواهید همزمان به چندین مخاطب پیامک ارسال کنید. برای مثال فرض کنید به یک مهمانی می روید و زمان رسیدن خود را با دو دوست دیگر هماهنگ می کنید. در این مورد، اگر می توانید چیزی مانند “ساعت ۶ آنجا خواهم بود!” با ارسال همزمان حداکثر دو گیرنده در زمان صرفه جویی کنید. اما چگونه می توان این کار را از طریق گوشی اندرویدی انجام داد؟ به عبارت دیگر چگونه می توانیم با استفاده از گوشی اندرویدی خود به چندین مخاطب پیامک ارسال کنیم؟ این سوال در این مقاله به طور کامل پاسخ داده شده است.

با این حال می توان گفت که شما قادر خواهید بود این کار را به روش های مختلف انجام دهید و همزمان برای چندین مخاطب پیامک ارسال کنید. ما این را پیامک انبوه در اندروید می نامیم. اگرچه روش های مختلفی در دسترس است، اما به دو روش اساسی و کاربردی برای این کار اشاره می کنیم. بنابراین در این مقاله به نحوه ارسال پیامک گروهی در اندروید خواهیم پرداخت. اگر در مورد هر یک از بخش‌ها و مراحل بالا نیاز به توضیح بیشتری دارید، می‌توانید با متخصص موجود در این سایت تماس بگیرید و راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

با انتخاب چندین مخاطب از فرستنده پیامک، یک پیامک گروهی در اندروید ارسال کنید

احتمالا گوشی اندرویدی شما نیز از این قابلیت پشتیبانی می کند، اما اگر به دلایلی متوجه شدید که برنامه SMS گوشی اندرویدی شما این قابلیت را ارائه نمی دهد، باید از روش دومی که به ذهنتان می رسد استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که ما این روش را روی گوشی Sony Xperia Z Ultra با اندروید ۵٫۱٫۱ آب نبات چوبی تست کردیم و کار می کند. برای استفاده از این روش می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا باید برنامه یا برنامه پیام رسانی را روی دستگاه خود راه اندازی کنید.

برای نوشتن یک پیام جدید، روی نمادی که حاوی نماد مداد است ضربه بزنید.

در بالای صفحه باید مخاطب یا مخاطبین مورد نظر را انتخاب کنید. فقط نام مخاطبین مورد نظر خود را وارد کنید. حتی می توانید شماره جدیدی را که در لیست مخاطبین دستگاه شما نیست در این قسمت اضافه کنید و برای ارسال پیامک به گروه خود اضافه کنید.

سپس باید پای مورد نظر را در پایین صفحه وارد کنید.

روی نماد ارسال پیامک ضربه بزنید.

با انجام مراحل بالا می توانید به راحتی شروع به ارسال پیامک انبوه در اندروید کنید. مزیت این روش این است که به شما امکان می دهد شماره های زوجی را که در لیست مخاطبین دستگاه شما ذخیره نشده اند به گروه خود اضافه کنید.

با ایجاد گروه در لیست مخاطبین خود، پیام های متنی گروهی را در اندروید ارسال کنید

روش دوم ارسال پیامک گروهی که تقریباً در هر دستگاه اندرویدی می توانید از آن استفاده کنید، ایجاد گروه در لیست مخاطبین دستگاه است. مراحل دقیق انجام این کار بسته به رابط کاربری تلفن شما و زمینه برنامه پیامک متفاوت است، اما ما سعی می کنیم یک رویکرد کلی را به شما آموزش دهیم. در این صورت بهتر است این کار را انجام دهید. موارد ذکر شده در زیر را دنبال کنید. این مراحل به شرح زیر است:

لیست مخاطبین را در تلفن Android خود راه اندازی کنید.

به بخش با عنوان گروه ها بروید. در گوشی Xperia Z Ultra این قسمت دارای یک قسمت مجزا است که می توانیم از منوی بالای صفحه آن را انتخاب کنیم.

اکنون باید دستوراتی را برای ایجاد یک گروه ارسال کنید. برای این کار باید گزینه هایی مانند «ایجاد گروه جدید»، «گروه جدید» یا آیکون «پلاس» را در محیط برنامه ضربه زده و انتخاب کنید.

سپس از شما خواسته می شود که یک نام منحصر به فرد برای گروه مورد نظر انتخاب کنید.

در مرحله بعد، باید اعضای گروه را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید به دنبال گزینه ای باشید که امکان ارسال پیامک انبوه را به شما می دهد. در تلفن همراه شما، این گزینه به عنوان یک پیام گروهی در منوی بالا موجود است که می توانید از آن استفاده کنید.

در نهایت پیامک مورد نظر را وارد کرده و ارسال می کنید.

پس روش بالا روش دیگری است که می توانید برای ارسال پیامک انبوه در اندروید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که در روش دوم ارائه شده بر خلاف روش اول از برنامه Contacts در دستگاه اندرویدی استفاده کردیم. باز هم مراحل دقیق انجام این کار و استفاده از روش دوم ممکن است در گوشی های مختلف متفاوت باشد، اما روند کلی انجام این کار مانند بالا است. اگر در مورد نحوه ارسال پیام های متنی گروهی از یک تلفن اندرویدی خاص به کمک نیاز دارید، برای دریافت راهنمایی با یک متخصص تلفن همراه تماس بگیرید.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله با دو روش مختلف برای ارسال پیامک انبوه در اندروید آشنا شدیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل بالا، می توانید با یک متخصص تماس بگیرید و راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله