اخبار تکنولوژی

آیفون SE 4، گوشی ارزان قیمت جدید اپل شبیه به آیفون ۱۴ است + عکس

رندرهای جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شده است که در برخی از آنها بریدگی و طراحی قاب مشابه آیفون ۱۴ دیده می شود.جزئیات را در ادامه بخوانید.

مردم سراسر دنیا منتظر نسل چهارم سری آیفون SE و البته آیفون ۱۶ پرو مکس پرچمدار ۲۰۲۴ اپل هستند و طبق اطلاعات شنیده شده در اخبار فناوری، آیفون SE 4 به پنل اولد مجهز می شود. زیرا این نوع پنل برای یک گوشی متوسط ​​و ارزان اولین است. هم اکنون اطلاعات جدیدی از طراحی قاب این نسل چهارم SA منتشر شده است که در این مطلب برای شما آورده ایم.

اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون SE 4 فاش شد

Apple-iPhone-SE-4

رندرهایی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد که آیفون SE 4 دارای طراحی قاب و بریدگی بسیار مشابه با آیفون ۱۴ است. طبق این افشاگر، آیفون SE 4 تنها یک دوربین در پنل پشتی خواهد داشت که توسط افشاگران دیگر نیز حدس زده می شود.

با توجه به تصاویر این منبع، آیفون SE 4 از پشت شبیه به SE 2022 و از جلو بیشتر شبیه به آیفون ۱۴ است. یکی از موارد مهمی که تاکنون مخفی مانده دوربین این است. آیفون میان رده هنوز مشخص نیست که آیا اپل سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد یا دوربین قدرتمندتری در انتظار کاربران آینده این گوشی خواهد بود.

نکته دیگری که می توان از این طراحی آیفون SE 4 گرفت، عدم استفاده از دکمه Mute در کنار کلیدهای تنظیم صدا است که سوالات زیادی را در ذهن خوانندگان ایجاد کرده است. زیرا نظر برخی افراد استفاده از دکمه اکشن مشابه سری آیفون ۱۵ در این گوشی میان رده است.

برای پاسخ به تمامی این سوالات باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر بمانیم. طبق برخی ادعاها این گوشی در سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد اما کارشناسانی معتقدند این مراسم می تواند زودتر برگزار شود. همانطور که کارشناسان داخلی شرکت های مرتبط با اپل اطلاعات را از iPhone SE 4 دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا