اخبار تکنولوژی

آیا هنوز هم میشه با تولید محتوای متنی پول در آورد؟

کسب درآمد از تولید محتوا“، “کسب درآمد از وبلاگ نویسی“، “درآمدزایی با تولید محتوا در منزل“، و … ؛ این جملات و برخی دیگر شبیه به اینها در ۵ یا ۶ سال اخیر بسیار رواج یافته و تقریباً در اکثر وبسایت های محتوایی با آنها روبرو هستید! اما آیا واقعاً و حقیقتاً می توان از تولید محتوای متنی، کسب درآمد داشت؟

من به عنوان مدیریت “سایت کافه محتوا“، مرجع تولید محتوای تخصصی برای وبسایت، طبق سال ها تجربه که در زمینه نوشتن محتوای متنی یونیک و سئو شده برای مدل های مختلف کسب و کار آنلاین دارم، معتقد هستم که کسب درآمد از تولید محتوا، با هر فرمت و قالب، امکان پذیر است؛ اما با فرآهم کردن شرایط و امکانات لازم که بتواند بیشتری اثربخشی را بر مخاطبان بگذارد!

نوشتن یک محتوای متنی برای وبسایت، نه تنها یک مهارت است بلکه می توان به آن به چشم یک هنر فردی هم نگاه کرد! نویسنده محتوا باید همه تلاش خود را به کار بگیرد و اندکی ذوق و خلاقیت را چاشنی متن خود کند تا در نهایت، زیباترین و تأثیرگذارترین جملات و کلمات به مخاطبان عرضه شود! در تولید محتوای متنی، هدف گذاری بسیار اهمیت دارد. و شاید به همین دلیل است که در یک دهه اخیر، نویسندگی محتوای متنی برای وبسایت ها به یک شغل تبدیل شده است!

بیایید با همدیگر نگاهی به صنعت تولید محتوای متنی داشته باشیم و ببینیم که آیا با ورود ابزار قدرتمند هوش مصنوعی، هنوز هم می توان از تولید محتوا پول درآورد یا خیر! قطعاً اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین در منزل باشید، این مطلب به دردتان می خورد!

تولید محتوای متنی، پولساز است، به شرطی که آموزش ببینید!

آموزش تولید محتوا

نوشتن محتوا برای وبسایت ها به خودی خود، یک صنعت پرزرق و برق و جذاب است و می تواند شما را به عنوان یک نویسنده به نقطه ای برساند که اعتبار زیادی به دست بیاورید و با تکیه بر همین موضوع، درآمدهای خوبی کسب نمایید! وقتی یک نویسنده حرفه ای در تولید محتوا باشید، ارزش های بیشتری خلق می کنید و می توانید میلیون ها مخاطب را به سمت وبسایت ها بکشانید!

صادقانه بگویم، برای تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه ای باید آموزش ببینید! حتی اگر ذوق و قریحه و استعداد نوشتن در شما ذاتی و نهفته باشد، باز هم برای پرورش آن باید تلاش کنید. می دانید که آموزش های مختلف در این حوزه به شکل رایگان در دسترس تان است، پس فرصت را از دست ندهید و دست به کار شوید! شما قرار است از نوشتن محتوا، پول در بیاورید!

کتاب الکترونیکی آموزش تولید محتوای متنی، به علاوه چند مینی ایبوک تخصصی، تمام آن چیزی را که برای یک نویسندگی خلاقانه و حرفه ای نیاز دارید به شما یاد می دهد. اگر به فکر کسب درآمد از تولید محتوا برای وبسایت ها هستید، باید آموزش های تخصصی را هم دریافت کنید. با خواندن این کتاب، قادر خواهید بود درباره هر موضوع، بهترین متن را بنویسید و رضایتمندی کارفرمای خود را جلب کنید.

برای نویسنده های تازه کار، چیزی حدود ۲ سال زمان نیاز است تا بتوانند همه فوت و فن های تولید محتوای متنی حرفه ای را یاد بگیرند. بازار کار فریلنسری و تولید محتوا، بسیار رقابتی تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید؛ اگر تازه کار و مبتدی هستید، در میان انبوهی از نویسنده های حرفه ای، گم خواهید شد! این یک واقعیت است! اما جای نگرانی نیست!

هرگز از تلاش برای کسب درآمد از تولید محتوا برای وبسایت ها ناامید نشوید! اگر بتوانید خود را به یک نویسنده تخصصی تبدیل کنید، چیزی طول نمی کشد که کارفرماها شما را پیدا می کنند و قطعاً اگر حرفه ای عمل کنید، آنها مشتریان دائمی شما خواهند شد.

چند راهکار برای افزایش درآمد از تولید محتوا

کتاب آموزش تولید محتوا

پس از آنکه دوره آموزش های تخصصی تولید محتوای متنی را تمام کردید، تمرین کنید؛ حسابی تمرین کنید؛ متن های مختلف بنویسید و دو برابر، کتاب بخوانید. این ها بهترین کارهایی هستند که می توانند به شما کمک کنند روز به روز، پیشرفت بیشتری داشته باشید.

زمان می گذرد و شما تمایل دارید که هر چه زودتر از مهارت نویسندگی خود، درآمد کسب کنید. بنابراین، توصیه خوبی که به شما داریم این است که نمونه کارهای قوی از خودتان منتشر کنید. یک نویسنده حرفه ای، هزاران نمونه کار تولید محتوای متنی برای خود آماده می کند تا به کارفرما ارائه دهد. چرا شما از این روش استفاده نمی کنید؟!

از سرویس های وبلاگ دهی رایگان برای انتشار نمونه کارهای خود استفاده کنید. اگر بودجه لازم را دارید، وبسایت شخصی راه بیاندازید و نمونه محتوای تخصصی خود را در آنجا منتشر کنید. داشتن مجموعه محتواهایی که توسط خود شما نوشته شده است به کارفرما نشان می دهد که چقدر در کار خود حرفه ای هستید.

یک نویسنده تخصصی می تواند در یک یا دو موضوع بخصوص، محتواهای حرفه ای و منحصر به فرد بنویسد؛ اما یک نویسنده حرفه ای، قادر است در تمامی موضوعات، محتوا تولید کند! شما دوست دارید جزو کدام دسته باشید؟ حرفه ای یا تخصصی؟

اگر می خواهید در تولید محتوای متنی و درآمدزایی بیشتر، موفق شوید، ارزش کار خودتان را درک کنید. هیچ زحمتی بدون هزینه نخواهد بود! حتی وقتی مبتدی هستید، نرخ مناسب را برای تولید محتوا به کارفرما ارائه دهید. هرچه بیشتر تجربه به دست بیاورید و حرفه ای تر شوید، می توانید قیمت تولید محتوا را بالاتر ببرید؛ به شرطی که کیفیت کارهایتان، بی نهایت عالی باشد!

آیا با وجود ابزار قدرتمند هوش مصنوعی، همچنان می توانیم از تولید محتوای متنی، پول در بیاوریم؟

اگر از من بپرسید، می گویم بله؛ حتی با وجود ابزار محبوب و قدرتمند هوش مصنوعی هم می توان از تولید محتوای متنی پول در آورد! شاید بگویید وقتی هوش مصنوعی توانسته سرعت نوشتن متن محتوا را بالاتر ببرد، و کارفرماها به آن علاقه نشان داده اند، پس ما چطور می توانیم پروژه بگیریم و خودمان محتوا را بنویسیم؟

برای اینکه پاسخ شما را بدهم باید چند نکته درباره مزایا و معایب هوش مصنوعی برای تولید محتوا اشاره کنم.

درست است که هوش مصنوعی می تواند سرعت نوشتن متن محتوا را بالا ببرد و بسیار مقرون به صرفه تر است، اما آیا می توانید مطمئن شوید که سرقت ادبی یا کپی برداری انجام نداده است؟ آیا می توانید تضمین کنید که کیفیت محتوا با هوش مصنوعی می تواند با خلاقیت های بی حد و مرز ذهن انسان برابری کند؟ آیا محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی به ویراستاری نیازی ندارد؟

وقتی خوب درباره همه گزینه های فوق فکر کنید، می بینید که هوش مصنوعی فقط یک ابزار است و نمی تواند جایگزین ذهن پویا و پیچیده انسان ها شود! کیفیت محتوا با هوش مصنوعی هرگز نمی تواند با محتواهای نوشته شده توسط یک نویسنده خلاق و حرفه ای، رقابت کند!

و این همان نقطه عطف برای همه نویسندگانی است که می خواهند از تولید محتوای متنی، پول در بیاورند!

کلام آخر؛ صحبت دوستانه با نویسنده های تازه کار!

تأیید می کنم که هزاران رقیب در بازار فریلنسری و خدمات تولید محتوا وجود دارند، اما فضای مجازی به قدری وسیع و متنوع و جذاب است که شما هم می توانید جایگاه خاص خودتان را خیلی سریع پیدا کنید.

دست از تلاش بر ندارید. با مطالعه انواع درس های آموزش تولید محتوا رایگان به راحتی می توانید فوت و فن های عمومی را یاد بگیرید. سپس در دوره های تخصصی شرکت کنید یا کتاب درباره تولید محتوا بخوانید. به شما قول می دهیم که پس از یک یا دو سال، به خوبی می توانید به درآمد برسید.

من، مهندس نفیسه تفنگ ساز، مدیریت وبسایت کافه محتوا، همراه شما هستم تا بتوانید فنون و اصول نوشتن محتوای خوب را یاد بگیرید. حتماً همه متن های این وبسایت را بخوانید و از آنها برای نوشتن متن، ایده برداشت کنید. من از طریق ایمیل وبسایت و شماره تماس های موجود، پاسخگوی سوالات شما خواهم بود.

سایت کافه محتوا: www.cafe-mohtava.ir

تلفن های تماس: ۰۹۱۳۸۶۵۱۲۲۵ و ۰۹۹۰۰۲۱۵۲۰۵

ایمیل سایت: cafemohtava20@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا