اخبار تکنولوژی

متن های کپی شده در گوشی سامسونگ و شیائومی کجا میرود؟

متن های کپی شده در گوشی سامسونگ و شیائومی کجا میرود؟

نحوه انتخاب و کپی متن در اندروید

سیستم عامل اندروید امکان کپی متن، نوشتن یا لینک های مختلف را بدون نصب برنامه های اضافی فراهم می کند. بنابراین قابلیت کپی متن یکی از قابلیت های پیش فرض اندروید است. در این مقاله با نحوه کپی کردن متن در اندروید آشنا می شویم. بنابراین به خواندن این مقاله ادامه دهید و به طور کامل نحوه انتخاب و کپی متن در اندروید را درک کنید.

حتماً می خواستید متنی را در تبلت یا تلفن اندرویدی خود انتخاب و کپی کنید. این متن می تواند بخشی از پیامک، متن در یک وب سایت، پیوند به یک وب سایت و غیره باشد. به طور پیش فرض، سیستم عامل اندروید از قابلیت انتخاب و کپی متن و سپس چسباندن آن در قسمتی دیگر پشتیبانی می کند، اما برخی از کاربران، به خصوص مبتدیان، همچنان به راهنمایی بیشتری در مورد نحوه استفاده از این ویژگی نیاز دارند. بنابراین لازم دیدیم مقاله کوتاهی در رابطه با این موضوع تهیه کنیم و نحوه انتخاب و کپی متن در اندروید را به شما آموزش دهیم.

می‌توانید متنی را که می‌خواهید کپی کنید، پس از کپی کردن، در هر متن دیگری که می‌توانید تایپ کنید، جای‌گذاری کنید. در ادامه این مقاله نحوه انجام این کار در اندروید و نحوه کپی متن را به شما آموزش می دهیم. اگر در مورد هر یک از بخش‌ها و مراحل بالا نیاز به توضیح بیشتری دارید، می‌توانید با یک کارشناس حمل‌ونقل از طریق تلفن موجود تماس بگیرید و راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

چگونه متن را در اندروید انتخاب و کپی کنیم؟

انتخاب و کپی متن در اندروید به هیچ وجه فرآیند پیچیده ای نیست. برای انجام این؛ این موارد را دنبال کنید:

انگشت خود را روی قسمتی از متن که می خواهید قرار دهید و مدتی نگه دارید.

با کلمه ای که انگشتتان روی آن است، برجسته می شوید.

می توانید ابتدا و انتهای متنی را که می خواهید کپی کنید، با قرار دادن انگشت خود در ابتدا یا انتهای برجسته ارائه شده انتخاب کنید، سپس انگشت خود را به کنار بکشید.

پس از تعیین محدوده مورد نظر بر روی گزینه Copy ضربه بزنید. با انتخاب این گزینه می توانید متن خود را به هر کجا که می خواهید منتقل کنید.

در نتیجه قسمتی را که باید متن کپی شده در آن قرار گیرد را ببینید. انگشت خود را در جایی که می خواهید متن قرار دهید قرار دهید و مدتی آن را نگه دارید.

در این مرحله باید روی گزینه Paste کلیک کنید. به طوری که متن شما در جایی که می خواهید قرار می گیرد.

می توانید به این روش آسان متن را در اندروید انتخاب و کپی کنید. حالا اگر می‌خواهید پیوند را از نوار آدرس مرورگر خود کپی کنید و در جای دیگری پیست کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا از مرورگر خود برای بازدید از سایت مورد نظر استفاده کنید.

یک بار روی فیلد URL در بالای رابط مرورگر ضربه بزنید تا یک علامت ورودی در فیلد ظاهر شود.

حالا دو بار پشت سر هم با سرعت نسبتا زیاد روی همان قسمت ضربه بزنید.

گزینه کپی را انتخاب کنید.

به جایی که می خواهید متن را بچسبانید بروید و پیوند کپی شده را جایگذاری کنید.

انگشت خود را روی قسمت ورودی متن قرار دهید و مدتی نگه دارید.

گزینه Paste را انتخاب کنید.

شما به سادگی می توانید URL مرورگر خود را کپی کرده و آن را در هر بخش یا مکان دیگری جایگذاری کنید.

 

همانطور که در این مقاله گفته شد، نحوه انتخاب و کپی متن در اندروید را به شما معرفی کرده ایم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل بالا، می توانید با متخصص موجود در سایت تماس بگیرید و راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله