شبکه های اجتماعی

چگونه تاریخچه سرچ اینستاگرام را حذف کنیم؟

می توانید در برنامه اینستاگرام جستجو کنید وقتی عبارتی را با هدف خاصی در اینستاگرام جستجو می کنید، آن عبارت به هیستوری یا تاریخچه جستجوی این برنامه اضافه می شود.

به عنوان مثال اگر می خواهید اطلاعات فردی خاصی را به دست آورید، نام او را در قسمت جستجوی اینستاگرام جستجو کنید و سپس پروفایل او را مشاهده کنید، از این پس نام پروفایل او در لیست پروفایل های جستجو شده برنامه اینستاگرام نمایش داده می شود.

پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

به این ترتیب به محض ورود به قسمت جستجوی پروفایل در اینستاگرام، لیست پروفایل هایی که قبلا جستجو کرده اید نمایش داده می شود!

عبارات جستجو و هشتگ ها یکسان هستند. به عنوان مثال، اگر هشتگ خاصی را در اینستاگرام جستجو کنید، آن هشتگ در تاریخچه اینستاگرام یا تاریخچه جستجوی شما ذخیره شده و قابل مشاهده خواهد بود.

بنابراین، ممکن است لازم باشد تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنید. با حذف تاریخچه جستجو در اینستاگرام (Search History) تمامی اطلاعات مربوط به سابقه جستجو از بین می رود.

حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام اصلاً پیچیده نیست. عکس های پیوست شده در این مقاله به عنوان راهنما مربوط به آیفون و در نتیجه نسخه iOS اپلیکیشن اینستاگرام است.

البته در نظر داشته باشید که روند و روش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام (Search History) در نسخه اندروید این برنامه کاملا مشابه است.

چگونه تاریخچه سرچ اینستاگرام را حذف کنیم؟

چگونه تاریخچه سرچ اینستاگرام را حذف کنیم؟

برای حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • به تب Profile اکانت اینستاگرام خود بروید و مانند تصویر زیر روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.
  • لیست گزینه ها را به پایین اسکرول کنید و پاک کردن سابقه جستجو را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Yes, I’m sure در پنجره هشداری که ظاهر می شود ضربه بزنید تا تاریخچه جستجوی اینستاگرام شما تکمیل شود.
  • اگر از چندین اکانت اینستاگرام به طور همزمان استفاده می کنید، می توانید بین آنها جابجا شوید و مراحل بالا را برای هر حساب دنبال کنید.

همانطور که مشاهده می کنید پس از انجام مراحل بالا با مراجعه به قسمت جستجوی اپلیکیشن اینستاگرام، لیست موارد جستجو شده پاک می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا