اخبار جامعه

یارانه نقدی یلدا چقدر است؟ و چه کسانی می گیرند؟

یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باید بیستم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

در سال ۱۳۸۸ همزمان با اوج گیری ویروس کرونا، دولت در دو قسط یک میلیون تومان وام به مردم کرونا داد و یکی از این دو وام در آذر نزدیک یلدا به حساب مردم واریز شد. از آن زمان بسیاری معتقدند پرداخت یارانه یلدایی هر ساله ادامه دارد و انتظار دارند امسال یک میلیون یارانه دریافت کنند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا دولت برای شب یلدا امسال ودیعه ویژه ای دارد یا خیر؟

یارانه نقدی شب یلدا چقدر است؟

یارانه+نقدی

اگرچه سرنوشت یارانه یک میلیونی شب یلدا مشخص نیست، اما احتمالاً تا پایان آذرماه سود قابل توجهی برای خانوارها خواهد داشت. مقرر شد سود سهام عدالت تا پایان آذرماه به حساب افراد واریز شود. میزان این سود برای کسانی که ۵۰۰ هزار تومان سهام دارند ۶۰۰ هزار تومان پیش بینی می شود. بر این اساس یک خانواده ۵ نفره ۳ میلیون تومان سود سرمایه دریافت می کنند.

یکصد و پنجاه و چهارمین قسط معیشت براساس اعشار اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه طبق روال ماه های گذشته روز دوشنبه ۳۰ آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و برداشت می شود. از ساعت ۱۲:۰۰ صبح روز سه شنبه ۲۱ دسامبر. بر این اساس اگر سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و اگر دهک چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا