اخبار تکنولوژی

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان همراه اول [۱۴۰۳]

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان همراه اول

کد فعال سازی ۱۴ گیگابایت اینترنت همراه اول رایگان راهی برای کاهش هزینه های ارتباطی در مواقعی که امکان پرداخت بسته های اینترنتی وجود ندارد. هر زمان که پول کافی برای خرید بسته اینترنت همراه اول ندارید، می توانید با استفاده از کد فعال سازی اینترنت رایگان موبایل اول، اینترنت رایگان دریافت کرده و در هزینه خود صرفه جویی کنید. در این مقاله از باملین می توانید کدهای رایگان اینترنت همراه اول را مشاهده کنید.

انواع طرح های رایگان فعال سازی اینترنت همراه اول

اپلیکیشن موبایل من سرویس آفلاین مرجع موبایل اول است که برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری موبایل اول استفاده می شود. اگر مشترک این شرکت مخابراتی هستید، ممکن است این برنامه را داشته باشید. در هر صورت با نصب نسخه جدید با من ۱۰ گیگ اینترنت رایگان به مدت سه روز هدیه میگیرید.

پس از نصب نسخه جدید، از گزینه طرح های تشویقی در تب حالت پیشرفته اپلیکیشن، قسمت هدایای همراه را مشاهده کنید. سپس هر زمان که خواستید به این قسمت مراجعه کنید و هدیه خود را فعال کنید. تا ۷۲ ساعت از لحظه فعال سازی می توانید از این هدیه استفاده کنید.

طرح دیگری که بر اساس آن می توانید اینترنت رایگان دریافت کنید، طرح دوشنبه سوری است. این هدیه هر دوشنبه آخر ماه اهدا می شود و مشترکین از ساعت ۸ صبح الی ۲۳:۵۹ فرصت دارند کد ۱۰۰*۶۴۱*# را شماره گیری کنند. هدایا بسته های اینترنت رایگان از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ مگابایت برای یک روز می باشد که از ساعت ۵ صبح تا ۱۷ می توانید از آن استفاده کنید. بسته های تماس رایگان درون شبکه و تلفن ثابت بین ۱۰ تا ۱۰۰ دقیقه است و به صورت تصادفی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

فعال سازی هدیه تولد اینترنت همراه اول

در روز تولد خود می توانید از اولین شریک زندگی خود نیز هدیه دریافت کنید. می توانید از ۲۴ ساعت تماس رایگان شبکه یا بسته اینترنت یک روزه ۲ گیگابایتی یا ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه استفاده کنید که معادل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان شبکه و ۲۰۰ مگابایت اینترنت است.

کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول

اولین کد برای فعال کردن اینترنت رایگان موبایل

برای دریافت اینترنت رایگان ۲ گیگابایتی برای یک روز در روز تولد خود کد دستوری ۱۰*۴۱۲۱*# را شماره گیری کنید. اگر می خواهید ۲۴ ساعت مکالمه رایگان داشته باشید کد *۱۰*۴۱۱* و اگر می خواهید از ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه استفاده کنید کد *۱۰*۴۱۳* را بگیرید.

فقط در نظر داشته باشید که اگر بدهی پرداخت نشده دارید یا رابطه شما به صورت یک طرفه یا دو طرفه قطع شده است، نمی توانید از این هدیه استفاده کنید.

اگر سیم کارت دائمی همراه اول ندارید و بین ۱۸ تا ۳۰ سال سن دارید، می توانید با دریافت سیم کارت دائمی جوانان با همراه اول، بسته های اینترنت رایگان دریافت کنید.

پس از فعال سازی سیم کارت، ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز به صورت خودکار فعال می شود. همچنین از ماه دوم ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه فعال می شود. همچنین امکان استفاده از ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۲۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه وجود دارد.

علاوه بر این، کسانی که همراه اول خود سیم کارت اعتباری دارند، می توانند با تبدیل آن به سیم کارت دائمی، بسته خوش آمدگویی دریافت کنند. بسته دائمی خوش آمدگویی سیم کارت یک بسته اینترنت ۳۰ گیگابایتی است که از لحظه فعال سازی می توانید به مدت یک ماه از آن استفاده کنید.

اولین کد فعال سازی اینترنت همراه رایگان برای افراد زیر ۲۵ سال

اگر سیم کارت اعتباری همراه اول دارید و زیر ۲۵ سال سن دارید، با هر بار شارژ می توانید بسته اینترنت ۶ تا ۱۲ ساعته رایگان دریافت کنید. ۵۰۰۰۰ ریال شارژ ۳۰۰ مگابایت یک روزه ۱۰۰۰۰۰ ریال شارژ ۱ گیگ سه روزه ۲۰۰۰۰۰ ریال ۳ گیگ شارژ سه روزه ۵۰۰۰۰۰ ریال شارژ ۸ گیگ هفت روز و ۱۰۰۰۰۰۰ ریال شارژ ۲۰ گیگ اینترنت رایگان هفت روزه. از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر می توانید از آن استفاده کنید. برای فعال سازی این طرح دو کد دستوری *۱*۱۱۵ و *۱۰*۱۲۲۳ را شماره گیری کنید.

یکی دیگر از طرح های استفاده از اینترنت رایگان همراه اول، پرداخت غیر حضوری سیم کارت دائمی تا ششم هر ماه است. در این صورت یک روز مکالمه رایگان در شبکه یا ۲ گیگابایت اینترنت برای یک روز یا ۷۵ امتیاز باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد. طرح هدیه شتاب را با کد دستوری #۱۱۵*۱۰* در همان روزی که قصد استفاده از آن را دارید فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله