شبکه های اجتماعی

چگونه کسانی که مارا در اینستا بلاک کرده اند بلاک کنیم؟

چگونه کسانی که مارا در اینستا بلاک کرده اند بلاک کنیم؟ گاهی برای حفظ حریم خصوصی، لازم است برخی از افراد را در اینستاگرام بلاک کنید. این افراد ممکن است جزو فالوورهای ما باشند و از لیست مخاطبین ما حذف شوند. خوشبختانه با قابلیت قفل اکانت اینستاگرام می توان دسترسی افراد را به حساب خود مسدود کرد تا دیگر نتوانند اطلاعات حساب کاربری مانند عکس و فیلم را مشاهده کنند. حال سوال این است که چگونه یک نفر را در اینستاگرام بلاک کنیم؟

چگونه بفهمیم که شخصی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

۱٫ اولین چیزی که بعد از بلاک شدن شما توسط شخصی اتفاق می افتد این است که اگر نام آن شخص را در صفحه جستجو کنید، صفحه او را پیدا نمی کنید.

۲٫ نام آن شخص از لیست فالوورها شما حذف می شود و از تعداد آنها کسر می شود.

۳٫ همه لایک ها و نظراتی که از این شخص دریافت کرده اید دیگر قابل مشاهده نخواهند بود.

۴٫ اگر نام کاربری فردی را در نوار جستجو پیدا کردید و از صفحه او بازدید کردید، می توانید نظرات عمومی او را ببینید و از طریق آن به پروفایل دیگران دسترسی پیدا کنید. اگر پیام “هنوز هیچ پستی وجود ندارد” یا مواردی مانند عدم فالوور و دنبال کردن را مشاهده کردید، ممکن است آن شخص قبلاً شما را مسدود کرده باشد.

۵٫ ممکن است در صفحه نمایه آنها پنجره ای با عنوان “کاربر پیدا نشد” مشاهده کنید.

۶٫ پیام هایی که در دایرکت اینستاگرام رد و بدل کرده اید از بین می رود.

۷٫ دیگر نمی توانید این شخص را دنبال کنید.

چگونه کسانی که مارا در اینستا بلاک کرده اند بلاک کنیم

چگونه کسانی که مارا در اینستا بلاک کرده اند بلاک کنیم؟

شما به حساب شخصی که شما را بلاک کرده است دسترسی ندارید. اما ترفندهایی برای دسترسی به اکانت او و بلاک کردن یکدیگر در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

  • برای یافتن اکانت یک شخص، لازم است نام کاربری کامل او را به خاطر بسپارید.
  • شما می توانید با ذکر نام کاربری زیر یک پست یا با ارسال @ نام کاربری فرد مورد نظر در دایرکت اینستاگرام به حساب کاربری یکی از دوستان خود دسترسی پیدا کنید.
  • پس از یافتن حسابی که شما را مسدود کرده است، می‌توانید با ضربه زدن بر روی نماد سه نقطه بالا و انتخاب گزینه Block حساب آن‌ها را مسدود کنید. به این عمل مسدودسازی دو طرفه اینستاگرام می گویند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله