اخبار تکنولوژی

چگونه لایو دو نفره همزمان را در اینستاگرام با دوستان خود تجربه کنیم؟

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که هر روز امکانات و عملکردهای جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. امکان انتشار استوری در اینستاگرام یکی از آن قابلیت های بسیار کاربردی است که بسیار پرطرفدار است و طبق آمار مرکز آمار روزانه بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر فعال این بخش دارد.

این در حالی است که با وارد شدن قابلیت لایو اینستاگرام به ویژگی های این اپلیکیشن که تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است، روز به روز بر طرفداران استوری افزوده می شود. حالا در جدیدترین آپدیت اینستاگرام که یکی دو روز اخیر معرفی شده است، قابلیتی به این اپلیکیشن اضافه شده است که از طریق آن می توانید برای دو نفر در اینستاگرام لایو پست کنید، اما لایو برای دو نفر در اینستاگرام چیست؟

به طور کلی اینستاگرام لایو قابلیتی است که از طریق آن می توانید لحظات خوب زندگی خود را به صورت زنده با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنها اینستاگرام را برای فالوورهای خود بسازند.


در واقع زمانی که کاربری سعی می کند لایو استوری ارسال کند، همه فالوورهای او به جز کسانی که شخصاً آنها را فیلتر کرده اند، می توانند مستقیماً و به صورت زنده ویدیوهایی را که ارسال کرده است ببینند و استیکر یا پیامک برای او ارسال کنند.

اکنون در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیتی به نام لایو دو نفره اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید یکی از کاربرانی که ویدیوی لایو شما را تماشا کرده اند انتخاب کرده و از آنها بخواهید که به صورت زنده با شما به اشتراک بگذارند. به عبارت ساده، با انتخاب این گزینه، صفحه زنده به دو قسمت تقسیم می شود و از آن لحظه به بعد، بینندگان زنده شما می توانند تصویر هر دوی شما را ببینند و شاهد مکالمه و تماس تصویری شما باشند.

چگونه برای دو نفر در اینستاگرام لایو کنیم؟

برای ارسال لایو دو نفر در اینستاگرام، ابتدا باید یک لایو معمولی ایجاد کنید، برای این کار صفحه اصلی را به سمت راست بکشید و به قسمت Story بروید و سپس از گزینه های زیر گزینه Live را انتخاب کنید. حالا وقتی زندگی شما شروع می شود، یک شکلک در پایین صفحه می بینید، مانند دو شکلک که در کنار هم قرار گرفته اند و باید روی آن ضربه بزنید.

البته اینطور نیست که شما یک نفر را انتخاب کنید و لایو دو نفره بلافاصله شروع شود، بلکه طرف مقابل نیز باید دعوت شما را برای شرکت در لایو دو نفره بپذیرد. همچنین، هنگامی که شخص دیگری را به ویدیوی زنده خود دعوت می کنید، صفحه به دو قسمت تقسیم می شود که کاربر اصلی در یک نیمه و کاربر دعوت شده در نیمه دیگر قرار می گیرد. می توانید مثل همیشه لایک کنید یا نظر بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا