اخبار تکنولوژی

چگونه ساعت گوشی ایفون را انگلیسی کنیم؟

چگونه ساعت گوشی ایفون را انگلیسی کنیم؟ اگر به دلایلی آیفون شما نمی تواند به طور خودکار زمان صحیح را نمایش دهد، ممکن است چاره ای جز تنظیم دستی ساعت گوشی نداشته باشید. به تنظیمات آیفون بروید. روی General و سپس Date & Time ضربه بزنید.

گزینه Set manually را خاموش کنید. روی Time Zone ضربه بزنید و منطقه زمانی مناسب برای موقعیت مکانی خود را وارد کنید. روی Date & Time ضربه بزنید و سپس آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

به یاد داشته باشید که اگر زمان و ساعت آیفون خود را به صورت دستی تنظیم کنید، در صورت تغییر منطقه زمانی یا زمانی که ساعت تابستانی تغییر می کند (ساعت فصلی به جلو و عقب) باید آنها را به صورت دستی تغییر دهید.

برای تنظیم خودکار ساعت آیفون ابتدا باید وارد تنظیمات ساعت و تاریخ آیفون شوید. برای انجام این کار، روی نماد تنظیمات آیفون خود ضربه بزنید. به قسمت General بروید که تنظیمات کلی دستگاه شما در آن قرار دارد. روی Date & Time ضربه بزنید تا وارد تنظیمات زمان و تاریخ آیفون شوید.

برای تنظیم خودکار ساعت تلفن، روی تنظیم خودکار ضربه بزنید. اگر تنظیمات ساعت خودکار روی گوشی اپل شما اشتباه است و زمان صحیح را نشان نمی دهد، لطفا توجه داشته باشید که گوشی شما باید آخرین نسخه iOS را نصب کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا