شبکه های اجتماعی

چگونه از روبیکا فیلم دانلود کنیم؟

چگونه فیلم های روبیکا را از طریق اپلیکیشن و برنامه های جانبی دانلود کنیم و هر آنچه در مورد دانلود فیلم روبیکا باید بدانید را در این مقاله کافه نیوز بخوانید.

روبیکا یکی از بزرگترین پلتفرم های ارائه دهنده خدمات پخش فیلم و سریال در ایران است. با استفاده از روبیکا می توانید به راحتی فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را تماشا کنید. در این مقاله نحوه دانلود فیلم از روبیکا را به شما نشان می دهیم.

دانلود فیلم و سریال از روبیکا

در حال حاضر امکان دانلود فیلم و سریال روبیکا وجود ندارد. این محدودیت به دلیل قانونی بودن محتوای ارائه شده توسط روبیکا و همچنین به دلیل توافق با ناشران و دارندگان حقوق مربوطه وجود دارد. در حال حاضر فقط از طریق پلتفرم روبیکا می توانید به محتوای ویدئویی آنلاین دسترسی داشته باشید و به صورت موقت آن را مشاهده کنید.

دانلود فیلم از روبینو با نرم افزار VLC

یکی از روش هایی که برای ذخیره فیلم در روبیکا استفاده می شود استفاده از نرم افزار VLC است. برای استفاده از این روش می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ ابتدا آدرس فایل ویدیویی مورد نظر برای دانلود را کپی کنید.

۲٫ در مرحله بعد در نرم افزار VLC روی منوی Media کلیک کرده و Open Network Stream را انتخاب کنید.

۳٫ در تب Network آدرس ویدیویی که در حال پخش است را وارد کنید.

۴٫ روی دکمه Play کلیک کنید.

۵٫ در این مرحله از منوی Tools گزینه Codec Info را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Select All کلیک راست کنید.

۶٫ حالا روی متن انتخاب شده کلیک راست کرده و گزینه Copy را انتخاب کنید.

۷٫ مرورگر خود را باز کنید و متن کپی شده را در قسمت آدرس قرار دهید.

۸٫ در نهایت روی ویدیویی که در حال تماشای آن هستید کلیک راست کرده و گزینه Save Video را انتخاب کنید. به این ترتیب ویدیوی شما با موفقیت ذخیره می شود.

دانلود فیلم روبیکا و روبینو با برنامه همراه

برای دانلود فیلم از روبینو می توانید از برنامه های روبیکا و روبینو دانلودر استفاده کنید. اما قبل از هر چیز لازم به ذکر است که دانلود فیلم هایی که دارای کپی رایت شرکت های دیگری مانند روبینو هستند از نظر قانونی ممنوع است و می تواند منجر به مشکلاتی مانند قطع اینترنت شما، جریمه و پیگرد قانونی شود. به همین دلیل بهتر است فیلم های قانونی و مجاز را دانلود کنید.

اگر می خواهید از برنامه روبیکا برای دانلود فیلم استفاده کنید، می توانید با وارد شدن به صفحه فیلم مورد نظر از دکمه دانلود استفاده کنید. در این صورت فیلم با کیفیت مناسب شما به صورت آنلاین پخش می شود و همچنین با کمک دکمه دانلود فایل ویدیوی مربوطه مستقیما در دستگاه شما ذخیره می شود.

همچنین می توانید از Rubino Downloader برای دانلود فیلم Rubino استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. سپس با ورود به صفحه فیلم مورد نظر در Robino، لینک آن را کپی کرده و در قسمت مربوطه در برنامه Robino Downloader وارد کنید. سپس فایل ویدیویی مورد نظر مستقیماً در دستگاه شما ذخیره می شود.

نتیجه

در نهایت، پس از دانلود فیلم، می توانید آن را در رایانه یا دستگاه دیگری مشاهده کنید. با این روش می توانید در صورت قطع شدن اینترنت و یا بروز مشکل به راحتی فیلم را بدون مشکل تماشا کنید. از اینکه با مقاله ” چگونه از روبیکا فیلم دانلود کنیم ” همراه ما بودید سپاسگزاریم. نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله