اخبار جامعه

چطوری بفهمیم دهک چندیم؟ نحوه استعلام دهک بندی یارانه با کد ملی در سال ۱۴۰۲

چطوری باید بفهمیم دهک چندم هستیم؟ در این مطلب از آلارمین نحوه استعلام دهک بندی یارانه با کد ملی در سال ۱۴۰۲ را عنوان کرده ایم. شما با روش های موجود در این مطلب می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت مربوطه یا از طریق کد دستوری با گوشی های ساده هم این استعلام را انجام دهید.

استعلام دهک خانوار با کد ملی سرپرست از طریق سامانه

برای استعلام دهک خانوار با کد ملی از طریق سامانه my.gov.ir باید مراحلی را طی نمایید که ما به صورت گام به گام این مراحل را برای شما شرح خواهیم داد.

برای استعلام دهک خانوار با کد ملی مراحل زیر را طی نمایید:

ورود به سامانه حمایت

ابتدا وارد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir شوید. سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایید

ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در پنجره باز شده روی ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند کلیک کنید تا به آدرس https://sso.my.gov.ir/login منتقل شوید.

blank

وارد کردن شماره همراه

در این صفحه (تب ورود با رمز یکبار مصرف فعال باشد) شماره همراه سرپرست خانوار و تصویر امنیتی را تکمیل نمایید و روی ارسال رمز یکبار مصرف بزنید تا کد تایید به شماره موبایل ارسال شود.

blank

وارد کردن رمز یکبار مصرف

رمز یکبار مصرف ۵ رقمی ارسال شده به شماره موبایل سرپرست خانوار را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا به داشبورد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد شوید. در صورتی که پیامک دریافت نکردید بعد از مدت زمان نشان داده شده مجددا درخواست بدهید.

blank

ورود به داشبورد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در صفحه باز شده روی مشاهده وضعیت مشمولیت یارانه و ثبت درخواست مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

blank

مشاهده دهک بندی خانوار

با کلیک بر روی مشاهده وضعیت مشمولیت یارانه و ثبت درخواست پنجره ای مطابق تصویر زیر برای شما باز می شود که شامل دهک بندی شماست.

blank

بازگشت به سایت حمایت جهت مشاهده آمار خانوار و درخواست بازبینی

در مرحله قبل روی لینک hemayat.mcls.gov.ir کلیک کنید تا به سایت حمایت منتقل شوید. حال می توانید آمار درآمدی و گردش مالی و … خود را مشاهده نمایید. در صورت اعتراض به دهک بندی خود روی درخواست بازبینی کلیک کنید.

blank

نحوه استعلام دهک خانوار با شماره گویا

یکی دیگر از راه های استعلام دهک خانوار، استفاده از شماره تلفن گویا می باشد که برای استعلام باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته و سپس کد ملی سرپرست خانوار را به همراه شماره تلفن سرپرست خانوار را وارد نمایید. تا از دهک بندی خانوار خود مطلع شوید. فراموش نکنید استعلام دهک خانوار با کد ملی از طریق شماره گویا باید حتما شماره همراهی را وارد نمایید که به نام شخص سرپرست خانوار می باشد.

شماره استعلام دهک بندی یارانه با کد دستوری

تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

blank

blank

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا