اخبار گوناگون

چری جتور از نسل جدید فیدلیتی با قیمت اقتصادی رونمایی کرد

چری جتور از نسل جدید فیدلیتی به نام جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات Chery Jetour X90 Plus 2024 آشنا می‌شویم.

جتور به‌عنوان زیرمجموعه چری از شاسی بلند جدید خود به‌نام جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ پرده برداشت. این خودرو در واقع نسخه فیس لیفت جتور X90 است که نخستین بار در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد. نسل قبلی این خودرو در بازار ایران نیز با نام بهمن فیدلیتی شناخته می‌شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت کافه نیوز با مشخصات و امکانات این شاسی بلند جدید چری آشنا می‌شویم.

آشنایی با نسل جدید فیدلیتی

چری قصد دارد نسل جدید فیدلیتی یا همان جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ را در ۴ تیپ مختلف با قیمت ۱۴ هزار تا ۱۷ هزار و ۴۰۰ دلار به مشتریان چینی عرضه کند. این خودرو دارای ۴۸۵۸ میلی‌متر طول، ۱۹۲۵ میلی‌متر عرض، ۱۷۸۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۸۵۰ میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین این خودرو در ۵ رنگ مختلف با رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی به مشتریان عرضه خواهد شد.

blank

صندوق عقب این خودرو فضای بار ۱۱۳۰ لیتری را به‌همراه دارد. همچنین این خودرو از سانروف پانوراما ۶۰ اینچی نیز بهره می‌برد. در نمای جلوی این خودرو شاهد یک جلوپنجره بزرگ و جذاب هستیم و در نمای عقب نیز چراغ‌ها توسط یک نوار تزئینی نقره‌ای به یکدیگر متصل شدند. در پایین نمای عقب نیز دو خروجی اگزوز دیده می‌شود که باعث اسپرت‌تر شدن این خودرو شده است.

مشخصات فنی جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

blank

جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ با یک موتور ۱٫۵ لیتری و ۱٫۶ لیتری به‌همراه گیربکس‌های ۶MT یا ۷DCT روانه بازار خواهد شد. پیشرانه ۱٫۵ لیتری این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۵ کیلووات و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. پیشرانه ۱٫۶ لیتری این خودرو نیز حداکثر قدرت ۱۴۵ کیلووات و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی

blank

مشتریان می‌توانند این شاسی بلند چینی را در دو مدل ۵ و ۷ نفره نیز سفارش دهند. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که صندلی‌های این خودرو از چرم مصنوعی بهره می‌برند و مدل‌های پریمیوم نیز به قابلیت تنظیم ۶ جهته صندلی راننده مجهز شده‌اند. سایر مدل‌های بالا رده هم از صندلی‌های جلو گرم‌شونده و صندلی راننده مجهز به تهویه بهره می‌برند. برای صندلی‌های ردیف دوم نیز قابلیت تنظیم زاویه از ۲۵ درجه تا ۴۱ درجه در نظر گرفته شده است.

blank

هنگام ورود به کابین نسل جدید فیدلیتی یک نمایشگر مرکزی ۱۲٫۳ اینچی و یک صفحه‌کیلومتر ۱۲٫۳ اینچی فول LCD به‌چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به نوار نور سرتاسری، پوشش چرم فرمان سه پره و شارژر بی‌سیم کنسول مرکزی (ویژه مدل‌های بالا رده) اشاره کرد.

blank

این خودرو از امکانات متعددی چون سیستم کنترل نقاط کور، هشدار خروج از خط و دستیار پارک خودرو نیز بهره می‌برد. طبق اعلام چری، این شاسی بلند جدید جتور به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده تا سرنشینان در سفر بتوانند رفاه بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا