شبکه های اجتماعی

پوشش خبری بازخوانی نمیشود یعنی چی؟ رفع خطای could not refresh the feed

رفع پوشش خبری بازخوانی نمیشود اینستاگرام؟ بدون شک تمامی کسانی که با شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار اینستاگرام کار می کنند با خطای could not refresh the feed مواجه شده اند یا پوشش خبری در اینستاگرام به روز نمی شود. خوب، در مرحله اول باید صفحه را با کشیدن انگشت از بالا به پایین برای بارگیری مجدد فید اینستاگرام، رفرش کنیم. اما اگر مشکل حل نشد چه باید کرد؟

روش حل مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود

 

تمامی راه حل های ممکن و کاربردی برای حل مشکل باز نشدن خبر یا خطای “could not refresh feed” در زیر، کافی است قدم به قدم آنها را انجام دهید تا این مشکل به طور کامل حل شود. پس با ما همراه باشید

گوشی را ریستارت کنید (گوشی را خاموش و روشن کنید)

خیلی اوقات ما کارهای زیادی را با تلفن انجام می دهیم و آن کارها اغلب سنگین هستند. بنابراین فشار زیادی به گوشی وارد می شود که باعث می شود برخی از برنامه ها به درستی کار نکنند. با یکبار خاموش و روشن کردن تلفن همراه مشکل نخواندن اخبار حل می شود. پس این روش را به عنوان اولین راه حل امتحان کنید.

ساعت تلفن را روی ۲۴ ساعت تنظیم کنید

بله درست متوجه شدید شاید خیلی عجیب به نظر برسد اما مشاهده می شود که مشکل حل شده است. دانشمندان معتقدند شاید به دلیل تنظیمات ساعت سرور، این تغییر مشکل را حل کند

اینستاگرام را به روز کنید

آپدیت نکردن اینستاگرام می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. نه فقط اینستاگرام، بلکه همیشه سعی کنید برای عملکرد و امنیت بهتر، همه برنامه های خود را به روز نگه دارید.

زبان برنامه اینستاگرام را تغییر دهید

سعی کنید همیشه در اینستاگرام از انگلیسی استفاده کنید. زیرا گاهی اوقات باگ ها و خطاهای عجیبی در نسخه فارسی رخ می دهد. اگر با تنظیم زبان به انگلیسی مشکل حل نشد، روش بعدی را امتحان کنید.

مشکل اینترنت یا شبکه را بررسی کنید

بارها به دلیل مشکل شبکه یا اینترنت با این خطا مواجه می شویم. حالا این مشکل می تواند از اینترنت ما باشد یا مشکل از زیرساخت باشد. اگر مشکل در زیرساخت باشد تقریباً نمی توان کاری انجام داد و باید منتظر حل مشکل زیرساخت بود.

تغییر شبکه اینترنت

اگر مشکل از اینترنت است، توصیه می شود از خطوط دیگر اینترنت استفاده کنید. به عنوان مثال اگر برای اولین بار از اینترنت همراه استفاده می کنید، یک بار ایرانسل را امتحان کنید. یا اگر از Wi-Fi استفاده می کنید، خطوط تلفن همراه را امتحان کنید. در صورت امکان به جای Telecom از یک ISP دیگر مانند شاتل استفاده کنید.

پوشش خبری بازخوانی نمیشود یعنی چی؟

از حساب کاربری خارج شوید

در برخی موارد با خروج از حساب کاربری و ورود مجدد به اینستاگرام می توان مشکل به روز نشدن اخبار را برطرف کرد. لطفاً قبل از انجام این کار حتماً نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را به خاطر بسپارید.

استفاده از فیل شکن

با این حال، همیشه توصیه می کنیم هنگام استفاده از اینستاگرام از فیل شکن استفاده نکنید. اما برای تست یک بار فیل شکن خود را روشن کنید تا ببینید مشکل حل شده است یا خیر. گاهی به دلیل تحریم سرورهای آمریکایی و گاهی به دلیل محدودیت های داخلی دسترسی به سرورهای خارجی ممکن است چنین مشکلاتی پیش بیاید.

استفاده از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام

نصب و استفاده از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام مانند روشن کردن فیلترشکن را توصیه نمی کنیم. اما اگر هیچ یک از روش های بالا جواب نداد، Insta Pro یا GB Insta را امتحان کنید. پس از دانلود و نصب، کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا