اخبار گوناگون

پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش یکی از محصولات منحصربه‌فرد شرکت ایتالیایی برتولینی است که در طی مدت کمی توانست به یکی از محبوب‌ترین برندهای این دستگاه در جهان تبدیل شود. در ادامه مطلب ویژگی‌ها و مزایای خرید این ابزار کاربردی که نقش مهمی در تسهیل و تسریع امور مربوط به شستشو دارد را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با پمپ کارواش برند برتولینی

پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع Pomp است که از آن در کارواش‌های خانگی، صنعتی، سیستم‌های مختلف آبپاشی و انواع سیستم‌های نظافت و شستشو استفاده می‌شود؛ درواقع کیفیت بالای ساخت و پیروی از جدیدترین استانداردهای جهانی را می‌توان علت محبوبیت محصولات این برند دانست. صنایع نفت‌وگاز، صنایع فلزی، صنایع غذایی، صنعت تزریق مواد شیمیایی، برش سنگ، شیشه و سرامیک از دیگر صنایعی هستند که استفاده از این ابزارها در آن‌ها رایج است.

جالب است که بدانید دستگاه پمپ کارواش صنعتی از قطعات متعددی تشکیل شده است که هر یک از این قطعات وظیفه خاص خود را در عملکرد بهتر دستگاه دارند. شفت یکپارچه فولادی، میله پلانجر فولادی، بلبرینگ با کیفیت عالی، پیستون سرامیکی با کارایی مداوم، شیر یک طرفه و سربرنجی با تحمل فشار بالا ازجمله مهم‌ترین قطعات ساخت پمپ‌های برتولینی هستند.

انواع پمپ کارواش

همانطور که اشاره شد، پمپ برتولینی یکی از برندهای معتبر در زمینه ابزارهای صنعتی است که به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کارایی بالا در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه‌به حجم کاربردهای این ابزار، انواع مختلفی از آن‌ها در بازار به‌فروش می‌رسد که از‌جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع مدل‌ها ازنظر کارکرد

به‌طورکلی پمپ‌های برتولینی از نظر عملکرد به دو دسته ابزارهای پیستونی و دیافراگمی تبدیل می‌شوند که از نظر کارکرد نیز بسیار شبیه به یکدیگرند؛ البته در سال‌های اخیر مدل پیستونی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و مدل‌های مختلفی از آن طراحی و تولید شده است. مدل‌های سری CA، سری RA، سری TM و WM از جدیدترین محصولات برتولینی هستند که نسبت به نمونه‌های قبلی مزایا و قابلیت‌های بیشتری دارند.

انواع پمپ بر اساس کوپله

کارواش برتولینی کوپل مستقیم و کارواش کوپل شده بر شاسی یا غیر مستقیم از دیگر نمونه‌های محصولات برتولینی است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد. در مدل کوپل مستقیم الکتروموتور به‌شکل مستقیم به پمپ وصل می‌شود و معمولا برای اتصال به تجهیزات رابط به شاسی خاصی احتیاج ندارد.

در مدل غیرمستقیم الکتروموتور از طریق یک تجهیز رابط مانند کوپلینگ به پمپ متصل می‌شود و دو تجهیز روی یک شاسی واحد قرار دارند. بد نیست که بدانید بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در کارواش‌ها از این نوع مدل است. این دستگاه‌ها با کدهای CA، RA، TM و WM دسته‌بندی می‌شوند؛ بااین‌حال هر ساله مدل‌های جدیدتر با کدهای متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

انواع پمپ کارواش بر اساس فشار

به‌طورکلی، کارواش‌های برتولینی در فشارهای ۵۰ تا ۱۰۰۰ بار تولید می‌شوند که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید؛ اما مدل‌های زیر کاربرد بیشتری در صنعت دارد:

  • دستگاه ۱۰۰ بار

  • پمپ ۱۱۰ بار برند برتولینی

  • مدل ۱۵۰ بار

  • پمپ ۲۰۰ بار برتولینی

  • دستگاه کارواش ۲۱۰ بار

  • پمپ کارواش ۴۰۰ بار

کاربردهای پمپ کارواش برتولینی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای پمپ این برند در راه‌اندازی کارواش‌هاست. با نصب این سری از ابزارها می‌توان با خیال راحت سیستم شستشو را به‌کار انداخت و در طولانی‌مدت از آن استفاده کرد. ازجمله مزایای استفاده از این محصول می‌توان به کاهش هزینه‌های راه‌اندازی کارواش و در نتیجه ارائه خدمات با قیمت‌های مناسب‌تر اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این محصول پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی قطعات صنعتی

استفاده از محصولات این برند در محیط‌های صنعتی مانند کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نیز برای از بین بردن گرد و غبار و آلودگی از سطوح دستگاه‌ها کاربرد دارد. همانطور هم که می‌دانید، عملیات شستشو، به‌صورت دوره‌ای و مداوم، نقش اساسی در بهبود کارایی دستگاه‌ها، کاهش خرابی و استهلاک آن‌ها و در نتیجه کاهش هزینه‌های تولید دارد.

کشاورزی

در زمینه کشاورزی نیز برای طراحی و اجرای سیستم‌های انتقال آب و سمپاشی در مزارع بزرگ و گلخانه‌ها از پمپ‌های کارواش استفاده می‌شود. این ابزارها قابلیت اجرای یک سیستم پایدار و قابل اطمینان برای آبیاری مزارع به شیوه‌های بارانی، قطره‌ای و مکانیزه را فراهم می‌کنند.

نماشویی

استفاده از پمپ‌هایی با فشار آب بالا مانند برند برتولینی امکان شستشوی نماهای ساختمان‌های مرتفع را بدون نیاز به داربست و در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

blank

قیمت خرید پمپ‌ کارواش برند برتولینی

باتوجه‌به ویژگی‌ها، مزایا و کاربرد‌های پمپ برتولینی، چنانچه قصد خرید این دستگاه‌های پرکاربرد را دارید، بهتر است که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. تمام محصولات ارائه‌شده در فروشگاه ایران پمپ از کیفیت و قیمت خوبی برخوردارند و با اطمینان‌خاطر می‌توانید محصول مدنظر خود را تهیه کنید. به‌نظر شما مهم‌ترین ویژگی محصولات این برند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا