اخبار تکنولوژی

پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور (۲ روش)

بازپرداخت پس از خرید اشتباه یک برنامه از اپ استور

اگر برنامه یا بازی را به اشتباه از اپ استور خریداری کرده اید، نگران نباشید زیرا امکان پس گرفتن پول شما وجود دارد! در این مقاله دو روش عملی برای بازپرداخت پس از خرید اشتباهی برنامه از اپ استور را شرح خواهیم داد. با ما بمان.

برخی از برنامه هایی که در اپ استور منتشر می شوند پولی هستند و برای دانلود آنها باید هزینه های خاصی پرداخت شود. اگرچه خرید اپلیکیشن های پولی از اپ استور برای ایرانی ها با محدودیت هایی همراه است، اما به این معنا نیست که راهی برای خرید اپلیکیشن های پولی از اپ استور وجود ندارد. بنابراین، تحت شرایط خاصی، برنامه های پولی را می توان از اپ استور خریداری کرد.

حالا تصور کنید برنامه یا بازی اشتباهی را از اپ استور خریده اید! در این صورت چه باید کرد؟ آیا امکان برگشت پول وجود دارد؟ خوشبختانه، اپل پس از خرید اشتباهی یک برنامه از اپ استور، راهی برای بازگرداندن پول خود ارائه کرده است. در این مقاله دو روش برای بازگرداندن پول را توضیح خواهیم داد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد روش های ذکر شده می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید.

اولین راه برای پس گرفتن پول خود پس از خرید اشتباه برنامه از اپ استور

اپل برای هر خریدی که از اپ استور با استفاده از Apple ID خود انجام می دهید، صورتحساب جداگانه ای ارسال می کند. این رسید به آدرس ایمیل اپل آیدی کاربر ارسال می شود و این فرصت را به شما می دهد که پس از خرید اشتباه برنامه از اپ استور پول را پس بگیرید! برای این کار کافی است به صندوق ایمیل اپل آیدی خود رفته و رسید خرید اپلیکیشن مورد نظر را باز کنید. سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه Report a problem کلیک کنید.

با زدن گزینه Report a problem به صفحه پشتیبانی اپل هدایت می شوید. در این صفحه باید Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید. در مرحله بعد فیلد مخصوصی ظاهر می شود که باید مشکل خود را به زبان انگلیسی وارد کنید و سپس روی Submit کلیک کنید. برای دریافت راهنمایی در مورد نحوه صحیح نوشتن درخواست خود، می توانید با کارشناسان ما تماس کوتاهی برقرار کرده و از آنها راهنمایی بخواهید. سپس باید منتظر پاسخ اپل باشید.

روش دوم برای بازگشت پول پس از خرید اشتباه برنامه از اپ استور

راه دیگر برای بازگرداندن پول خود پس از خرید اشتباهی برنامه از اپ استور این است که مستقیماً به صفحه گزارش مشکل اپل بروید و مشکل خود را با پشتیبانی اپل در میان بگذارید. برای این کار ابتدا روی این قسمت کلیک کنید. سپس بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

حالا اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد شوید. مشکل خود را در فیلد ارائه شده وارد کنید. باید موضوع را به زبان انگلیسی توضیح دهید. برای نحوه نوشتن و توضیح مشکل خود می توانید از کارشناسان ما کمک بخواهید. پس از ارسال درخواست، باید منتظر پاسخ اپل باشید.

نتیجه

در این مقاله دو روش برای بازگرداندن پول خود پس از خرید اشتباهی یک اپلیکیشن از اپ استور شرح داده ایم. توجه داشته باشید که کارشناسان ما می توانند با تماس تلفنی وجه شما را مسترد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا