اخبار تکنولوژی

پدر بیولوژیکی جف بزوس تا ۴۷ سال نمی دانسته که او میلیاردر و بنیانگذار آمازون است!

جف بزوس، یکی از ثروتمندترین افراد جهان، بنیانگذار آمازون و یک شخصیت مشهور است.

اما یک سوال کمتر شناخته شده در مورد ارتباط بیولوژیکی آن وجود دارد. بزوس هرگز پدر بیولوژیکی خود، تد یورگنسن را که یک فروشگاه دوچرخه در آریزونا دارد، ملاقات نکرد.

یورگنسن در بیشتر عمر خود نمی دانست که بزوس پسر اوست. وقتی بزوس ۱ ساله بود، مادرش، جکی، یورگنسن را ترک کرد. او در آن زمان ۱۸ سال داشت و به تازگی با جکی ازدواج کرده بود.

یورگنسن در شهر کوچکی در آریزونا بزرگ شد. او یک ورزشکار با استعداد بود و در هاکی روی غلتک به موفقیت های زیادی دست یافت. پدر بیولوژیکی بزوس به دوچرخه علاقه زیادی داشت و به همین دلیل یک مغازه دوچرخه فروشی در گلندیل آریزونا افتتاح کرد. به گفته مشتریان و دوستانش، یورگنسن مردی مهربان و سخاوتمند بود که اطرافیانش او را دوست داشتند.

بزوس توسط مادرش و همسر دومش میگل بزوس بزرگ شد. میگل یک مهاجر کوبایی بود که بدون هیچ ثروتی به آمریکا آمد. او برای ایجاد یک زندگی موفق برای خود و خانواده اش سخت تلاش کرده است. جف گفت که میگل برای او پدر بزرگی بود و چیزهای زیادی از او آموخت.

جف بزوس در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۹ اظهار داشت که هرگز پدر بیولوژیکی خود را ندیده است. او بعداً اعتراف کرد که سال اول زندگی خود را با یورگنسن گذرانده است.

در سال ۲۰۱۲، برد استون، نویسنده کتاب «فروشگاه همه چیز: جف بزوس و عصر آمازون»، محل اختفای یورگنسن را ردیابی کرد. تا آن زمان، او از رشد چشمگیر پسرش در دنیای تجارت بی خبر بود.

پدر بیولوژیکی جف بزوس

فاش شدن هویت پسرش شوک بزرگی برای یورگنسن بود. بر اساس گزارش ها، چشمان یورگنسن با دیدن عکس های پسرش پر از اشک و ناباوری شد. او با اظهار تاسف خود، طبق کتاب استون، گفت: «من پدر یا شوهر خوبی نبودم».

او گفت که می خواهد با خانواده بزوس تماس بگیرد. جف بزوس با وجود اینکه یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، اصرار دارد که چیزی جز شناخت پسرش نمی خواهد.

ماه‌ها بعد، یورگنسن اعتراف کرد که ممکن است مجبور شود امید خود را برای پیوستن دوباره به پسرش از دست بدهد. او گفت: «فکر نمی‌کنم بخواهد پیش من بیاید. من هیچ نشانه ای از تمایل او برای ملاقات ندیدم. من امیدوار بودم که این اتفاق بیفتد، اما نمی توانم او را سرزنش کنم. فکر می کنم برای او پدر خوبی نبودم.”

علیرغم درخواست‌های عمومی یورگنسن برای ملاقات با پسرش و تلاش‌های بزوس برای برقراری ارتباط از طریق نامه (بر اساس گزارش‌ها)، ملاقات پدر و پسر هرگز انجام نشد. یورگنسن در سال ۲۰۱۵ در سن ۷۰ سالگی پس از اینکه دیگر نتوانست پسرش را ببیند درگذشت.

علیرغم درخواست‌های عمومی یورگنسن برای ملاقات با پسرش و تلاش‌های بزوس برای برقراری ارتباط از طریق نامه (بر اساس گزارش‌ها)، ملاقات پدر و پسر هرگز انجام نشد. یورگنسن در سال ۲۰۱۵ در سن ۷۰ سالگی پس از اینکه دیگر نتوانست پسرش را ببیند درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا