اخبار تکنولوژی

ویرایش ویدیو های فیلمبرداری شده از صفحه آیفون یا آیپد (۱ دقیقه)

چگونه فیلم های ضبط شده روی صفحه نمایش آیفون یا آیپد را ویرایش کنیم

اپل در iOS 11 علاوه بر ارائه قابلیت ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون و آیپد خود، امکان ویرایش یا ویرایش آن ویدیو را پس از ذخیره نیز ارائه می دهد. برای انجام این کار نیازی به نصب نرم افزار شخصی شخص ثالث ندارید. در این مقاله با نحوه ویرایش ویدیوهای ضبط شده بر روی صفحه نمایش آیفون یا آیپد آشنا می شویم.

اپل بالاخره مشکل فیلم برداری از صفحه نمایش محصولات خود را در iOS 11 حل کرد، برای این منظور اپل عملکرد ضبط صفحه را به نسخه جدید سیستم عامل خود اضافه کرده است.

اما اپل علاوه بر قابلیت فیلم برداری از صفحه نمایش آیفون و آیپد، قابلیت ویرایش این ویدئوها را در iOS 11 نیز معرفی کرده است که در این مقاله به آموزش ویرایش فیلم های گرفته شده از صفحه نمایش آیفون یا آیپد می پردازیم.

تصور کنید ویدیویی را از صفحه آیفون یا آیپد خود ضبط کرده اید و اکنون می خواهید آن را ویرایش کنید. برای این کار باید به قسمت Photos آیفون یا آیپد رفته و گزینه Camera Roll را انتخاب کنید. در این قسمت لیست فیلم های ضبط شده از صفحه سیستم به همراه سایر فیلم ها و تصاویر دوربین را مشاهده خواهید کرد.

ویدیویی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید. حالا از منوی زیر گزینه ویرایش ویدیو را انتخاب کنید.

اکنون می توانید ویدیوی خود را با استفاده از نوار ارائه شده در پایین صفحه برش دهید. به عنوان مثال، می توانید قسمت ابتدایی و انتهایی آن را حذف کنید. پس از انجام تغییرات دلخواه، روی نماد پخش ضربه بزنید تا پیش نمایش ویدیوی شما پس از ویرایش انجام شود. اگر تغییرات اعمال شده قابل تایید است، گزینه Done را انتخاب کنید.

در نهایت پس از انتخاب گزینه Done یک پنجره کشویی ظاهر می شود. گزینه Save as New Clip را تنظیم کنید تا ویدیوی ویرایش شده شما به عنوان یک کلیپ جدید و مستقل در Camera Roll آیفون ذخیره شود. این فرآیند ویرایش ویدیوهای گرفته شده از صفحه آیفون یا آی پد را تکمیل می کند.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله نحوه ویرایش ویدیوهای ضبط شده از صفحه نمایش آیفون یا آیپد در سیستم عامل iOS 11 را به شما آموزش داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا