اخبار تکنولوژی

هیجان انگیزترین و سخت ترین بازی های اندرویدی (۱۰ گیم جذاب)

اگر از علاقه مندان به بازی های مهیج و چالش برانگیز اندروید هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. در این مقاله جذاب ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید امروز را به شما معرفی می کنیم. با ما بمان.

سخت ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید را به شما معرفی می کنیم

با پیشرفت دستگاه های اندرویدی از نظر سخت افزاری، امکان اجرای بازی های سنگین با گرافیک بیشتر وجود دارد. انتظار می‌رود در چند سال آینده گوشی‌های اندرویدی بتوانند بازی‌های فعلی کنسول مانند پلی‌استیشن ۲ یا حتی پلی‌استیشن ۳ را بدون هیچ مشکلی اجرا کنند. حال اگر سری به فروشگاه گوگل پلی بزنید با تعداد زیادی بازی اندرویدی آماده دانلود در دسته ها و سبک های مختلف مواجه می شوید.

در این میان، عده ای معتقدند بازی های اندروید از روال بسیار ساده ای پیروی می کنند و همین امر باعث کاهش هیجان این بازی ها می شود. این دیدگاه تا حدی درست است. اکثر بازی‌های اندرویدی موجود، بازی‌های ساده و آسانی هستند که برای پیشرفت نیازی به فکر کردن، تمرکز و انجام اقدامات هوشمندانه ندارید. اما در این میان برخی از بازی های اندروید به گونه ای طراحی شده اند که هیجان انگیزتر و دشوارتر از بازی های دیگر هستند. انتخاب این بازی های سخت اندرویدی می تواند برای کسانی که می خواهند یک بازی مهیج و سخت مبتنی بر اندروید را انجام دهند بسیار مناسب باشد.

در این مقاله می خواهیم ۱۰ نمونه از جذاب ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید موجود را ارائه دهیم. اگر می خواهید یک بازی چالش برانگیز برای اندروید دانلود کنید که در طی آن باید فکر کنید و حرکات هوشمندانه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بازی های اندرویدی ذکر شده می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

بازی اندروید Baldur's Gate I and II

بازی اندروید Baldur's Gate که شامل دو نسخه می باشد در سبک نقش آفرینی یا RPG می باشد و در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین و چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در طول این بازی هیجان انگیز باید هوشمندانه تصمیم بگیرید. تصمیمات اشتباه می تواند برای شما مشکل ایجاد کند، پس هوشمند باشید و به تمام جنبه های بازی توجه کنید. این بازی شباهت زیادی به بازی های رایانه شخصی مانند Lionheart یا Pillars of Eternity دارد. اگر به دنبال هیجان انگیزترین و چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی هستید، Baldur's Gate یکی از بهترین گزینه های موجود است. اما متاسفانه این بازی رایگان نیست و شامل خریدهای درون برنامه ای است.

بازی Droidfish برای اندروید

آیا چالش ها و بازی های سخت را دوست دارید؟ در مورد یک مسابقه شطرنج دشوار چه احساسی دارید؟ البته بازی شطرنج با کامپیوتری که به صورت هوشمندانه و بسیار دقیق به عنوان حرکات شطرنج برنامه ریزی شده است می تواند یکی از سخت ترین تجربیات ممکن باشد. Droidfish به شما این امکان را می دهد که با هوشمندترین سیستم کامپیوتری در قالب یک مسابقه شطرنج رقابت کنید. بازی Droidfish به طور کامل در دسترس است و می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

بازی اندروید Duet

بازی Duet برای اندروید قطعا یکی از چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی امروزی است که دانلود و امتحان آن را به شما توصیه می کنیم. البته اگر طرفدار بازی های سخت و پیچیده نیستید، قطعا پس از چند بار انجام این بازی خسته شده و آن را حذف خواهید کرد! در بازی Duet باید دو جسم کوچک اتم مانند را به صورت دایره ای بر روی یک محور بچرخانید و از برخورد آنها با موانع متحرک مسیر جلوگیری کنید. دو اتم مورد نظر فقط حول یک محور دایره ای می توانند بچرخند و شما باید آنها را بچرخانید تا موانع موجود دقیقاً از فاصله بین دو اتم عبور کنند. Duet یکی از چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی است که امروزه در دسترس است، پس حتما حداقل یک بار آن را امتحان کنید.

بازی اندروید Final Fantasy IV

بازی اندروید Final Fantasy IV یکی از جذاب ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی امروزی است. شاید این بازی از نظر گرافیکی چندان قابل توجه نباشد، اما داستان و روند ساخت آن شما را به خود جذب خواهد کرد. متاسفانه این بازی اندرویدی به صورت رایگان در دسترس نیست و برای دانلود آن باید ۱۵٫۹۹ دلار بپردازید. با این حال، Final Fantasy IV یکی از محبوب ترین، سخت ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی است که امروزه در دسترس است که پیشنهاد می کنیم آن را دانلود و امتحان کنید.

بازی اندروید برو

بازی Go در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید موجود در فروشگاه گوگل پلی است. این بازی یکی از قدیمی ترین بازی های فوتبال در تاریخ بشریت به شمار می رود و هم اکنون می توانید آن را در گوشی اندرویدی خود امتحان کنید. در بازی Go می توان از استراتژی های پیچیده استفاده کرد. این بازی دارای یک صفحه اصلی با مربع های ۱۹×۱۹، ۱۳×۱۳ یا ۹×۹ است. در طول بازی دو شرکت کننده سعی می کنند مهره های سیاه و سفید خود را در خانه های صفحه بازی قرار دهند. هدف بازی استفاده از مهره های هر بازیکن برای تسخیر زمین بازی حریف است. هنگامی که کاشی ها روی تخته قرار می گیرند، نمی توان آنها را جابجا کرد مگر اینکه کاملاً توسط کاشی هایی با رنگ مخالف احاطه شوند.

بازی اندروید Out There: Ω Edition

بازی اندروید Out There: Ω Edition نیز یکی از هیجان انگیزترین و چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی است که سبک ماجراجویی دارد. در این بازی شما در نقش فضانوردی هستید که در سفینه فضایی خود گم شده است. کشتی شما آسیب دیده است و باید سعی کنید آن را تعمیر کنید و همچنین سایر جنبه های مهم را در طول بازی مدیریت کنید و به طور کلی برای زنده ماندن و بازگشت به سیاره زمین تلاش کنید. در طول بازی با بیگانگان مختلفی آشنا می شوید و باید از آنها کمک بخواهید. در Out There: Ω Edition باید بسیار باهوش و دقیق باشید، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

بازی اندروید Pandemic: The Board Game

Pandemic: The Board Game یک بازی اندرویدی فکری و پازلی است که در آن نقش یکی از پزشکان یا دانشمندان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها یا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها را بازی می کنید. هدف شما در این بازی جلوگیری از انتشار ویروس در سراسر جهان است. برای این کار باید از تجربیات افراد دیگر استفاده کرد و از شیوع بیماری جلوگیری کرد. این بازی حالت های سختی متفاوتی دارد. اگر می خواهید جذاب ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید را امتحان کنید، فراموش نکنید که حالت Hard Mode of Pandemic: The Board Game را فعال کنید.

بازی اندروید Pixel Dungeon

Pixel Dungeon یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندرویدی است که می توانید دانلود کنید. خوشبختانه این بازی به صورت رایگان منتشر شده و خریدهای درون برنامه ای کاملا اختیاری بوده و تداخلی با گیم پلی بازی ایجاد نمی کند. بازی از نظر گرافیکی چندان قدرتمند نیست اما داستانی جذاب و هیجان انگیز دارد که قطعا ذهن و هوش شما را به چالش خواهد کشید.

بازی اندروید Super Hexagon

در بازی اندروید Super Hexagon باید سرعت بازی بسیار بالایی داشته باشید. تمامی چالش های این بازی با تمرکز و دقت ترکیب شده است. اگر در Super Hexagon کمی کند باشید، شانس موفقیت خود را از دست خواهید داد. در این بازی شما در مسیری شش ضلعی قدم می زنید و باید سعی کنید با موانع موجود برخورد نکنید. به نظر ما این بازی یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید است. متاسفانه Super Hexagon یک بازی رایگان نیست و برای دانلود آن باید ۲٫۹۹ دلار بپردازید.

بازی اندروید XCOM: Enemy Within

متاسفانه XCOM: Enemy Within به صورت رایگان منتشر نشده است و برای دانلود آن باید ۹٫۹۹ دلار بپردازید. XCOM: Enemy Within ترکیبی از ژانرهای مختلف را پوشش می دهد. سبک های تیراندازی، ماجراجویی، RPG و آنلاین در این بازی ترکیب شده اند. حالت سخت بازی XCOM: Enemy Within در واقع فرآیند سختی را پیش روی شما قرار می دهد. اگر می خواهید یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید را تجربه کنید، همین حالا XCOM: Enemy Within را دانلود و نصب کنید.

آخرین کلمه

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله ۱۰ نمونه از هیجان انگیزترین و چالش برانگیزترین بازی های اندروید موجود در فروشگاه گوگل پلی را به شما معرفی کرده ایم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بازی های اندرویدی ذکر شده می توانید سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان ما بپرسید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله