لوازم جانبی موبایل

همه چیز درباره گوشی a24 سامسونگ

پس از محبوبیت بالای گوشی a23، سامسونگ تصمیم گرفت نسخه ی بهتر و پیشرفته تر این گوشی را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار کند و بالاخره پس از مدت ها انتظار طرفداران، گوشی a24 تولید و عرضه شد. اما این گوشی سامسونگ چه امکاناتی دارد؟ در ادامه با بررسی مشخصات و قیمت گوشی a24 سامسونگ، شما را با این گوشی کهکشانی آشنا می کنیم.

معرفی گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 یکی از جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است که در ۵ می به بازارهای جهانی عرضه شد.  همانطور که در مطلب بالا گفته شد گوشی a24 نسخه به روز شده و پیشرفته تر گوشی A23 است که علاوه بر امکانات فوق العاده از کیفیت و طراحی بی نظیری نیز برخوردار است. در ادامه به بررسی دوربین، نمایشگر، باتری و دیگر امکانات گوشی a24 می پردازیم. همچنین به سوالات زیر نیز پاسخ می دهیم:

  • آیا گوشی a24 شارژر و هندزفری دارد؟
  • دوربین گوشی a24 چند مگاپیکسل است؟
  • آیا گوشی a24 برای بازی مناسب است؟
  • سیستم عامل گوشی a24 چیست؟
  • گوشی a24 چه رنگ هایی دارد؟
  • آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد؟
  • رم و حافظه داخلی گوشی a24 چقدر است؟
  • قیمت گوشی a24 چقدر است؟

طراحی گوشی a24 سامسونگ

جنس بدنه گوشی a24 از پلاستیک بوده و در پنل پشتی، سه لنز در راستای یک خط عمودی قرار گرفته اند. روی لبه راست گوشی دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد و حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده است. در قسمت پایین گوشی نیز شاهد اسپیکر، پورت یو اس بی تایپ سی، میکروفون و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون هستیم. صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی گوشی a24 حدود ۸۲٫۴ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. سنسور اثر انگشت گوشی نیز با دکمه پاور ادغام شده و عملکرد سریعی در باز شدن قفل نمایشگر گوشی و ورود به اپلیکیشن ها دارد.

گواهینامه IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند. درجه حفاظت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. بر خلاف اکثر گوشی های سامسونگ، گوشی a24 مجهز به گواهی IP نیست بنابراین نمی توان گفت این گوشی ضد آب است. سامسونگ ، گوشی a24 را در چهار رنگ جذاب و پرطرفدار قرمز، آبی، سبز و مشکی تولید کرداست.

صفحه نمایش گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 سامسونگ مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی SUPER AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. همچنین روشنایی ۱۰۰۰ نیت صفحه نمایش این گوشی، به شما امکان مشاهده ریزترین جزئیات را حتی در مقابل نور آفتاب می دهد. در نهایت با نمایشگر گوشی a24 می توانید تصاویر و محتوا را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

دوربین گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسل ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل می باشد. همچنین دوربین اصلی و سلفی این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارند. اگر علاقه مند به عکاسی با گوشی هستید و به دنبال خرید گوشی با دوربین خوب و قیمت مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما گوشی a24 است زیرا طبق تجربه ی کاربران این گوشی عملکرد مناسبی در ثبت عکس های با کیفیت دارد و می توانید با استفاده از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی تجربه ی فوق العاده ای از عکاسی با این گوشی داشته باشید.

باتری گوشی a24 سامسونگ

گوشی A24 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی را فراهم کرده است. همچنین باتری گوشی a24 به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. درون جعبه گوشی A24 سامسونگ، کابل شارژر USB Type-C وجود دارد اما خبری از آداپتور شارژ نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. با خرید آداپتور ۲۵ واتی برای این گوشی می توانید در مدت نیم ساعت شارژ گوشی را تا ۵۰ درصد پر کنید. زمان پر شدن کامل باتری نیز حدود یک ساعت و ربع است.

پردازنده و سیستم عامل گوشی a24 سامسونگ

گوشی A24 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو Mediatek MT8781 Helio G99 است که از ۲ هسته ۲٫۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و ۶ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است.همچنین سامسونگ این گوشی را با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه کرده است. رم و حافظه داخلی ۲ فاکتور مهم در انتخاب گوشی به حساب می آیند. در واقع رم (RAM) موجب افزایش سرعت پردازش و عملکرد گوشی سامسونگ می شود در نتیجه هرچه رم بالاتر باشد سرعت عملکرد گوشی بیشتر می شود. سامسونگ گوشی a24 4G سامسونگ را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت تولید و عرضه کرده است. طبق تجربه کاربران گوشی a24 در اجرای بازی هایی مانند پابجی و کال آف دیوتی عملکرد سریع و مناسبی دارد.

امکانات گوشی a24 سامسونگ

NFC یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند. ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می‌ کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می ‌سازد. هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌توانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند. تنها شرط لازم این است که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند. در این نوع ارتباط دو طرفه نیازی به وارد کردن کد تایید وجود ندارد همچنین قابلیت اتصال NFC مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. گوشی a24 از قابلیت nfc برخوردار است.

اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. پس از آن شرکت‌ های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون ‌های خود استفاده کردند.اکثر گوشی های سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی می کنند و گوشی A24 نیز در این دسته قرار دارد.

سوالات و نظرات کاربران درباره گوشی a24 سامسونگ

  • آیا گوشی a24 برای بازی مناسب است؟
  • آیا گوشی a24 شارژر دارد؟
  • گوشی a24 چند سیم کارت دارد؟
  • آیا گوشی a24 هندزفری دارد؟
  • رم و حافظه داخلی گوشی a24 چند است؟
  • آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد؟

سوالات بالا نمونه ای از پرتکرار ترین سوالات کاربران درباره گوشی a24 سامسونگ هستند که در ادامه قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

آیا گوشی a24 برای بازی مناسب است؟

با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت در گوشی a24 سامسونگ، می توان گفت این گوشی در اجرای بازی ها عملکرد بی نظیری دارد و می تواند بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگی اجرا کند.

آیا گوشی a24 شارژر دارد؟

هنگامی که جعبه ی گوشی a24 را آنباکسینگ می کنید. درون جعبه شاهد یک کابل USB تایپ سی هستید اما از آداپتور شارژ خبری نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

گوشی a24 چند سیم کارت دارد؟

بسیاری از کاربران از ۲ سیم کارت یا حتی بیشتر به صورت همزمان استفاده می کنند، به همین دلیل در سال های اخیر تقاضا برای خرید گوشی های ۲ سیم کارت افزایش یافته است. سامسونگ در تولید و عرضه گوشی های ۲ سیم کارت پیشتاز بوده و به همین دلیل تمام گوشی های سامسونگ مجهز به ۲ سیم کارت می باشند. گوشی a24 نیز دو سیم کارت است.

رم و حافظه داخلی گوشی a24 چند است؟

رم و حافظه داخلی از فاکتور مهم کاربران هنگام خرید گوشی است. گوشی a24  سامسونگ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت تولید و عرضه شده است.

blank

آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد؟

همانطور که در مطالب بالاتر گفته شد، سنسور اثر انگشت گوشی a24 با دکمه پاور این گوشی ادغام شده و عملکرد سریع و خوبی در بازکردن قفل نمایشگر گوشی و ورود به اپلیکیشن ها دارد.

آیا گوشی a24 هندزفری دارد؟

یکی از سوالات کاربران درباره گوشی a24 سامسونگ این است که آیا گوشی a24 هندزفری دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم دورن جعبه گوشی a24 خبری از هندزفری نیست و باید آن را جداگانه خریداری نمایید اما خوشبختانه این گوشی مجهز به جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون می باشد بنابراین می توانید هم از هندزفری سیمی و هم از گلکسی بادز استفاده کنید.

مزایای گوشی a24 سامسونگ

پردازنده قدرتمند

اجرای بازی بدون لگ

جک ۳٫۵ میلیمتری

طراحی مینیمال

باتری قدرتمند

آیا گوشی a24 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

از نظر کاربران، گوشی a24 را میتوان جز بهترین گوشی  سامسونگ دانست زیرا پردازنده ی قدرتمند آن موجب عملکرد سریع و روان این گوشی در بازی و فعالیت های روزمره می شود و همچنین از دوربین با کیفیت و باتری قدرتمند در کنار قیمت مقرون به صرفه برخوردار است و تجربه ی کاربری خوبی نیز ارائه می دهد. در نهایت میتوان گفت گوشی a24 ارزش خرید بالایی دارد.

قیمت گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 نسبت به امکاناتش از قیمت مناسبی بهره مند است و قیمت آن به عوامل متعددی مانند رنگ، رم و حافظه داخلی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت گوشی a24  می توانید به سایت نمایندگی سامسونگ مراجعه کرده و از لیست قیمت گوشی های سامسونگ مطلع شوید.

خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ

دیگر نیاز نیست نگران قیمت گوشی سامسونگ مورد علاقه تان باشید. در نمایندگی سامسونگ تهران می توانید نسبت به خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ با اقساط بلند مدت اقدام نمایید. جهت خرید اقساطی گوشی سامسونگ کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک ۱۶۵ | تلفن تهران:  ۸۸۶۹۷۰۲۰

مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد ۶ و ۸ | تلفن تهران:  ۸۸۶۴۱۷۰۷

مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۰ | تلفن تهران:  ۲۶۷۵۲۵۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا