شبکه های اجتماعی

هایلایت روبیکا کجاست؟ چگونه هایلایت روبیکا را فعال کنیم؟

روبیکا یک ابر اپلیکیشن ایرانی است که امکانات مختلفی مانند پیام رسانی، تماس صوتی و تصویری، تماشای فیلم و سریال و … را در اختیار کاربران قرار می دهد. با نصب این برنامه کاربران به راحتی می توانند از تمامی امکانات آن استفاده کنند. یکی از قابلیت های محبوب روبیکا که شباهت زیادی به اینستاگرام دارد، امکان ارسال استوری و هایلایت آن ها است. هایلات روبیکا به کاربران این امکان را می دهد که عکس پروفایل مورد علاقه خود را ذخیره کنند تا به راحتی توسط دیگران مشاهده و به آن دسترسی داشته باشند.

با توجه به محبوبیت روبیکا در بین کاربران و همچنین استقبال کاربران از قابلیت هایلایت روبیکا ، ممکن است سوالاتی از این قبیل وجود داشته باشد که روبیکا هایلایت چیست؟ یا چگونه در روبیک هایلایت کنیم؟ برای کاربران بوجود می آید.

چگونه هایلایت روبیکا را فعال کنیم؟

در گام نخست کاربران می بایست برنامه روبیکا را اجرا نموده و به پروفایل خود وارد شوند. سپس اقدام به اشتراک گذاری یک استوری نمایند. پس از افزودن استوری برای هایلایت کردن آن می بایست همانند تصویر زیر از قسمت پایین صفحه بر روی گزینه قلب کلیک نمایند.

بدین ترتیب کاربران به راحتی می توانند استوری مورد نظر را در یکی از هایلایت هایی که از قبل ایجاده شده قرار دهند. همچنین در صوتی که قصد ایجاد هایلایت جدیدی داشته باشند، کافیست همانند تصویر زیر عمل نمایند.

blank

بدین ترتیب کاربران می توانند علاوه بر ایجاد هایلایت جدید، برای آن یک نام نیز تعریف نمایند.

blank

بدین ترتیب عملیات هایلایت کردن در روبیکا با موفقیت به اتمام خواهد رسید. همچنین کاربران می بایست توجه داشته باشند که برای هایلایت کردن در روبیکا حتما می بایست عکس یا فیلم مورد نظر استوری شده و سپس نسبت به هایلایت کردن آن اقدام شود و در غیر این صورت امکان هایلایت کردن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله