اخبار گوناگون

نمایندگی تعمیر هیمالیا

دلیل انتخاب نمایندگی  تعمیرات هیمالیا چیست؟

نمایندگی هیمالیا از یک دهه پیش فعالیت خود را در حوزه تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات هیمالیا آغاز کرده است. این مدت زمان کافی بوده تا کارکنان و تیم فنی این نمایندگی با جزئیات و اصول فنی محصولات متنوع این برند، از جمله یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، و ظرفشویی، آشنا شوند. این تجربه و آموزش‌ها به دست آمده، توانایی تیم فنی را در تشخیص و رفع مشکلات احتمالی را به حداکثر می‌رساند.

یک نکته قابل توجه در این نمایندگی، ارائه خدمات با گارانتی شش ماهه برای تمامی خدمات ارائه شده است. این گارانتی نشان از اعتماد و اطمینان این نمایندگی به کیفیت تعمیرات ارائه شده دارد و به مشتریان اطمینان می‌دهد که اگر پس از سرویس مشکلی پیش آید، آنها تا شش ماه می‌توانند از خدمات رایگان استفاده کنند.

وجود قطعات یدکی اصلی که توسط نمایندگی به صورت مستقیم از کارخانه هیمالیا تهیه شده، باعث می‌شود که دستگاه‌های تعمیر شده توسط این نمایندگی بعد از سرویس به صورت کامل و دقیق به فعالیت خود ادامه دهند. این موضوع مشتریان را از بازگشت دوباره ایراد رفع شده و نمایان شدن ایرادات جدید به طور کامل آسوده می‌کند. با توجه به اینکه برند هیمالیا همواره از قطعات اصلی استفاده می‌کند، انتظار می‌رود دستگاه‌های تعمیر شده به حالت اصلی خود باز گردند و از هرگونه مشکلات آینده جلوگیری شود.

در مقایسه با نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های دیگر که ممکن است از قطعات غیر اصلی استفاده کنند و کیفیت خدمات را کاهش دهند، نمایندگی هیمالیا به ارائه خدمات با کیفیت و اطمینان از رضایت مشتریان اهمیت می‌دهد. این تفاوت‌ها نشان از تصمیم آگاهانه و مطمئنی است که مشتریان می‌توانند برای تعمیرات و خدمات محصولات هیمالیا انتخاب کنند.

 

خدمات و تعمیرات یخچال و فریزر در تعمیرگاه هیمالیا

تعویض و تعمیر برد پاور و نمایشگر: سرویسکاران تعمیر یخچال با داشتن تمامی قطعات الکترونیکی یخچال و فریزر هیمالیا نظیر انواع برد های پاور در تمامی سری های ساخته شده توسط کارخانه لوازم خانگی هیمالیا و انواع برد های نمایشگر یخچال و فریزر هیمالیا از قدیمی ترین مدل تا جدید ترین مدل های این قطعات،می‌تواند در سریع ترین زمان در شهر تهران و شهرستان های اطراف آن نظیر اسلامشهر، پیشوا و ورامین، پاکدشت و غیره در محل شما حاظر شده و اقدام به تعویض برد پاور و نمایشگر یخچال و فریزر شما با گارانتی ۶ ماهه تعمیرگاه هیمالیا کنند.

همچنین این تعمیرگاه دارای تکنیسین های با تجربه در زمینه تشخیص عیب و تعمیر انواع برد پاور و نمایشگر یخچال و فریزر دارد.همین امر باعث می‌شود که در صورت تشخیص سرویسکار اعزامی به منزل شما مبنی بر قابلیت تعمیر شدن برد بستگی به نوع سوختگی و خرابی و با نظر و صلاحدید مشتری برد توسط سرویسکار به تعمیرگاه آورده شود و در سریعترین زمان تعمیر و در مرحله آخر توسط سرویسکار مجددا بر روی یخچال و فریزر شما نصب می‌شود.همین امر باعث کاهش در هزینه پرداختی می‌شود،زیرا دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای برد نو نیستید.

تعویض انواع ترموستات یخچال و فریزر:  چند سالی هستش که از ترموستات های کنترل دما بر روی یخچال و فریزر های هیمالیا در  کارخانه لوازم خانگی این برند به علت تکنولوژی قدیمی به صورت گسترده استفاده نمی‌شود.اما همچنان تولیدات قدیمی هیمالیا که از ترموستات در آن ها استفاده شده است نیاز به تعویض این قطعه دارند که تعمیرگاه هیمالیا با اعزام به موقع سرویسکاران به همراه ترموسات نو و آکبند شرکتی اقدام به تعویض آن به همراه گارانتی می‌کند.

تعویض موتور و شارژ گاز: مهمترین قطعه یخچال و فریزر موتور آن هستش که اصولا عمر مفید آن ۱۰ سال هستش که بعد از آن موتور یخچال و فریزر شروع به ضعیف شدن می‌کند (البته تمامی این اعداد و ارقام بستگی به نوع مصرف دارد).تعمیرگاه هیمالیا بهترین گزینه برای تعویض موتور یخچال و فریزر است زیرا این کار را با تکنیسین های کار بلد و موتور های اصلی انجام می‌دهد.

دیگر مشکل رایج هنگام خرابی یخچال و فریزر نشتی از لوله های هاوی گاز خنک کننده موتور است که باعث می‌شود گاز یخچال و فریزر به صورت کامل یا بخشی از آن تخله شود و باعث مشکلات مهمی نظیر کم شدن خنکی، یه سره کارکردن موتور و برفک زدن شود.یکی از سخت ترین بخش ها در تعمیرات یخچال و فریزر رفع نشتی و شارژ گاز هستش که نیازمند وجود سرویکاران و تکنیسین های کار بلد و با تجربه است.

تعمیر درب و تعویض نوار آهنربایی: درب های یخچال و فریزر یکی از پر استفاده ترین قسمت های این نوع دستگاه ها هستش که در طول روز برای چندین بار باز و بسته می‌شوند همین امر باعث می‌شود لولای های درب و نوار های دور درب دچار فرسودگی شوند که در نهایت موجب بسته نشدن درب و افتادگی درب یخچال و فریزر شوند.

تعمیر آبسردکن و یخساز و تعویض فیلتر آب: آبسردکن و یخساز جزء مهم یخچال ها به حساب میان که خرابی آن ها باعث کلافگی در فصول گرم سال می‌شود که باید در سریعترین زمان توسط سرویس کار مورد بررسی قرار گیرد.در یخچال های امروزی از فیلتر آب برای تصویه آب شهری استفاده شده است که این فیلتر ها باید هر شش ماه یکبار و یا هر سال بستگی به مصرف کاربر از آبسردکن و یخساز تعویض شود.

تعویض فن و پروانه فن: یخچال و فریزر های هیمالیا دارای چندین فن در قسمت های مختلف خود هستند که به مرور زمان و فرسودگی دچار سوختگی، صدای غیر عادی و شکستگی پروانه می‌شوند.

هزینه تعمیرات در نمایندگی خدمات پس از فروس هیمالیا

هزینه‌های مختلف در تعمیر یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، و آبسردکن نقش مهمی در تعیین هزینه کل این خدمات ایفا می‌کنند. یکی از عوامل اصلی در محاسبه این هزینه‌ها، اجرت تعمیر یا تعویض قطعات است که بر اساس پیچیدگی فرآیند تعمیر و تعویض، به عنوان یک هزینه ثابت توسط اتحادیه صنایع برودتی تعیین می‌شود. این عامل اساسی نشان‌دهنده هزینه‌ای است که باید برای خدمات تخصصی ارائه شده پرداخت شود.

فاکتور دیگری که در تخمین هزینه تعمیرات تأثیرگذار است، تعداد و نوع قطعات مورد نیاز برای رفع خطاهای دستگاه می‌باشد. هر قطعه که باید تعویض شود، نرخ خرید آن توسط تعمیرگاه به مبلغ کل فاکتور مشتری افزوده می‌شود. این نرخ به میزان استفاده و نوع قطعه بستگی دارد و به عنوان یک هزینه متغیر محاسبه می‌شود.

در ادامه، دو هزینه ثابت دیگر نیز در محاسبه نهایی تعیین هزینه دخیل هستند. اولین هزینه، ایاب و ذهاب است که به صورت ثابت بر اساس تعرفه‌های اتحادیه صنایع برودتی و ماشین لباسشویی به مبلغ فاکتور مشتری افزوده می‌شود. دومین هزینه، اجرت تشخیص عیب دستگاه است که نیز به مبلغ نهایی اضافه می‌شود. این دو هزینه ثابت در ترتیب اطمینان حاصل می‌کنند که مشتریان با پرداخت مبلغ مشخص شده، تمامی خدمات لازم را در اختیار دارند و هیچ هزینه اضافی اجرایی نخواهد شد.

به این ترتیب، این هزینه‌ها به کلیه جنبه‌های تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات خانگی تأثیرگذارند و تعیین می‌کنند که مشتریان با چه مبلغی باید برای بهبود و سرویس دستگاه‌هایشان هزینه کنند.

همچنین، تعمیرگاه ما دارای تکنیسین‌های ماهر و با تجربه در زمینه تشخیص عیب و تعمیر انواع برد پاور و نمایشگر یخچال و فریزر است. این تخصص به ما این امکان را می‌دهد که در صورت تعمیر برد، مشتریان را در اختیار داشته باشیم و از آن‌ها تصمیم‌گیری در مورد تعمیر یا تعویض برد با توجه به نوع خرابی و نظرات ایشان بگیریم. این رویکرد علاوه بر افزایش کیفیت خدمات، باعث کاهش هزینه‌های پرداختی مشتریان می‌شود.

تعمیر ترموستات یخچال و فریزر نیز یکی از خدمات اصلی تعمیرگاه ماست. در حال حاضر، ترموستات‌های جدید با تکنولوژی پیشرفته‌ای تولید می‌شوند، اما برخی از محصولات قدیمی هنوز نیازمند تعویض این قطعه هستند. تعمیرگاه ما با ارائه ترموستات نو و آکبند شرکتی، خدمات تعویض را با گارانتی ارائه می‌دهد.

تعمیرگاه هیمالیا به عنوان گزینه اول برای تعویض موتور یخچال و فریزر شناخته می‌شود. موتور به عنوان قطعه اصلی این دستگاه‌ها با عمر محدودی همراه است، و تکنیسین‌های ما با استفاده از موتورهای اصلی انجام این کار را با دقت و حرفه‌ای انجام می‌دهند.

رفع نشتی از لوله‌های گاز خنک کننده نیز یکی از چالش‌های تعمیرات یخچال و فریزر است. تعمیرگاه ما از تیم متخصصی برخوردار است که با استفاده از تجربه و تخصص خود، مشکلات نشتی و شارژ گاز را با دقت حل می‌کنند.

در آخرین مرحله، تعمیر درب و تعویض نوار آهنربایی نیز جزو خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه هیمالیا است. درب‌های یخچال و فریزر، به عنوان قسمت پراستفاده این دستگاه‌ها، نیاز به تعمیرات و تعویض دارند که تعمیرگاه ما با تعویض نوار آهنربایی و خدمات تعمیرات درب، این مشکلات را برطرف می‌کند.

در نهایت، تعمیرگاه هیمالیا با تخصص و تجربه در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر، خدمات ارائه شده را با کیفیت و اعتماد به مشتری ارائه میکند.

 

تعمیرپذیری یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی برند هیمالیا

به ندرت می‌توان یخچال و فریزر و دیگر لوازم خانگی ایرانی را در بازار یافت که قطعات یدکی آنها به راحتی در دسترس باشد. برند هیمالیا یکی از برندهایی است که با استفاده صحیح و اصولی می‌توان سال‌ها از محصولات آن استفاده کرد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که تعجب کنید آیا می‌شود یخچال و فریزرهای هیمالیا که سال‌ها از آنها استفاده شده باشد، تعمیر شوند؟ جواب این سوال بله است؛ زیرا برند هیمالیا بر آن است که خدمات پس از فروش خود را به گونه‌ای گسترده کند که همواره امکان تعمیر لوازم خانگی این برند وجود داشته باشد. بنابراین، اگر دستگاه هیمالیا شما نیاز به تعمیر دارد، با تماس با نمایندگی هیمالیا، می‌توانید تعمیر یخچال هیمالیا و سایر محصولات این برند را درخواست کنید.

نمایندگی هیمالیا

خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا

تلاش شبانه روزی تمام کارمندان و تکنسین های مجموعه تک سرویس تعمیر یخچال هیمالیا ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. تنها یک ساعت پس از تماس شما با یکی از شماره های مندرج در پایین صفحه  تعمیرکار یخچال هیمالیا جهت ارزیابی مشکل به محل شما اعزام می‌شود. تمام جزییات هزینه ها به صورت شفاف در اختیار شما قرار می‌گیرد تنها کافی است یکبار با ما تماس بگیرید تا  لذت یک تعمیر ارزان و سریع را تجربه کنید. نمایندگی یخچال هیمالیا مشهد پشتیبان سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس شارژ گاز و تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد می‌باشیم.

با انتخاب نمایندگی مجاز هیمالیا، شما از قطعات اصلی و روش‌های تعمیر مستدام استفاده خواهید کرد، که برای دوام و عملکرد بهتر یخچال شما بسیار مهم است. همچنین، با توجه به اهمیت رضایت شما به عنوان مشتری، نمایندگی هیمالیا در مشهد به خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد تعهد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا