اخبار گوناگون

نماسازان پیشرو متخصص امور در ارتفاع و نما با راپل

مطوئنا براتون پیش اومده که قصد داشتید یه کاری تو ارتفاع انجام بدید ولی به خاطر بستن داربست منصرف شدین! البته کاملا حق داشتین چون داربست هم گرونه و هم دردسر های خودش و داره. حدود ۱۵ سالی میشه که کارهای در ارتفاع و نمای ساختمان ها به وسیله راپل انجام میشه. ایمنی بالا، هزینه کمتر و پیشرفت سریع کار از طریق راپل نسبت به داربست همه رو راحت کرده و انجام امور و بی دغدغه کرده است. تو این مقاله بررسی خواهیم کرد که با راپل چه کارهایی میشه انجام داد.

شرکت نماسازان پیشرو شرکتی معتبر در خدمات راپل

در این مقاله با خدمات شرکت نماسازان پیشرو آشنا خواهید شد. این شرکت به طور تخصصی در زمینه راپل فعالیت می کند. حوزه فعالیت این شرکت در استان های تهران و البرز می باشد. البته که در صورت بزرگ بودن کار اعزام پرسنل به تمام نقاط مقدور خواهد بود. انجام پروژه های مختلف در قطر، عمان، اربیل عراق، سوریه و اسکله های نفتی گواهی بر این مدعاست.

این شرکت با داشتن ۵ شعبه فعال به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در این حوزه شناخته می شود. دارا بودن کادر اجرایی مجرب، متعهد و سالم از ویژگی های مهم این شرکت می باشد. برای تماس با این شرکت می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۳۱۶۶۲۰ تماس بگیرید. دیگر راه ارتباط با این شرکت وبسایت آن به آدرس www.petzlrappel.com می باشد. در ادامه به خدماتی که این گروه ارائه می دهد خواهیم پرداخت.

کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

جوشکاری در ارتفاع و نقاط غیر قابل دسترس

جوشکاری در ارتفاع (Welding at height) و جوشکاری در نمای ساختمان (Welding in the facade of the building) توسط کار با طناب و بدون نیاز به داربست یکی از خدمات گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو می باشد. انجام جوش کاری با طناب تسریع در انجام کار و کمتر شدن هزینه اجرای کار را در پی دارد.

جوشکاری در ارتفاع یک فرایند جوشکاری است که در محیط‌های بالا و دارای فشار کاری متفاوت اجرا می‌شود. این فعالیت بیشتر در صنایع نفت و گاز، ساخت و ساز، نیروگاه‌ها و سازه‌های بلند انجام می‌شود.

اجرای جوشکاری در ارتفاع با طناب نیازمند تکنیک‌ها و آموزش‌های خاصی است به منظور حفاظت از جوشکار و تضمین ایمنی فرایند. در جوشکاری در ارتفاع، از تجهیزات و وسایلی مانند سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه مطبوع، لباس‌های محافظ، پنجه‌دست‌ها و بدنه‌های محافظ برای حفاظت از جوشکار استفاده می‌شود. هدف اصلی این فرایند، اطمینان حاصل کردن از ایمنی و کاهش خطرات ناشی از شرایط سخت ارتفاعی است.

برای نمای ساختمان ها کارهایی همچون نصب حفاظ، نصب فلاشینگ ها، نصب نبشی و قوطی ها و… نیاز به جوشکاری خواهد بود. تمامی این کارها به راحتی توسط راپل کارهای این شرکت انجام خواهد شد.

نظافت و تمیز کردن نمای ساختمان ها

شستشوی نما یعنی پاکسازی و جرم‌ زدایی آلودگی ها از نمای ساختمان به جهت نگهداری و محافظت از نما. همانطور که می دانید پس از گذشت زمان نمای ساختمان ها بر اثر گرد و غبار و بارش باران های اسیدی آلوده و کثیف می‌شوند. از همین رو برای پاکسازی و جرم زدایی نیازمند شستشوی نمای ساختمان با روش های مختلفی که وجود دارد، می باشد.

اگر نمای ساختمان شما مدتی است که آلوده شده و کثیف دیده می شود حتماً فرآیند اجرای شستشوی نمای ساختمان را انجام دهید. زیرا با گذشت زمان و نفوذ آلودگی ها به خورد سنگ فرآیند پاکسازی و جرم زدایی از نما بسیار سخت و پر هزینه خواهد شد. حتی در شرایط خاص ممکن است آلودگی هایی که به خورد سنگ نفوذ کرده‌اند از بین نرود و به صورت دائمی بر روی سطوح نمای ساختمان شما بماند.

نتیجتا بهترین کاری که برای محافظت از نمای ساختمان می شود انجام داد نماشویی و شستن نما می باشد. با سریعتر اقدام کردن جهت این کار هم نمای ساختمان خود را از بستن رسوب نجات خواهید داد و هم هزینه پایین تری را پرداخت خواهید کرد.

نماشویی و شستشو نما بدون داربست مبلغ چشمگیری از هزینه های شما را کاهش خواهد داد مخصوصا که اگر به صورت دوره ای این کار انجام شود.

نماشویی ساختمان بدون داربست

نصب کردن انواع دریچه ها روی نمای ساختمان

نصب دریچه هود و دریچه هوا در نمای ساختمان با استفاده از کار با طناب یا همان راپل و بدون نیاز به داربست در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه انجام خواهد شد. برای این کار نما با دقت به اندازه دلخواه سوراخ می شود و سپس دریچه های مربوطه برای حفظ زیبایی نما روی آن تعبیه خواهد شد.

نصب دریچه هوا روی سوراخ هواکش بجز از منظر زیبایی نمای ساختمان، به دلیل جلوگیری از ورود حشرات مخصوصا زنبورهای مهاجم و همچنین لانه کردن پرندگان کوچک است. این جانوران معمولا با فضولات خود باعث جذب حشرات موزی مثل ساس ، شپش و کنه می شوند. نبود دریچه هود یا هواکش یا دریچه تامین هوا سلامتی ساکنین را به خطر می اندازد.

معمولا در برخی ساختمان ها سازنده به دلایل مختلف جایی برای دریچه هود و هواکش تعبیه نکرده است. در برخی موارد نیز ساکنین مایل هستند جای خاصی برای دریچه هواکش ایجاد شود. نصب دریچه هوا و دریچه هود در نما با ظرافت و تخصص، توسط راپل کارهای شرکت نماسازان پیشرو انجام خواهد شد.

سیمان کاری در ارتفاع و نمای ساختمان ها با راپل

پس از اتمام ساخت یک ساختمان پوشاندن نماهای جانبی ساختمان، اگر ساختمانی هم ارتفاع در مجاورت ساختمان نباشد، امری ضروری است. این ضرورت هم از لحاظ زیبایی، هم از لحاظ عایق بندی و هم برای گرفتن جواز پایان کار حائز اهمیت می باشد. همانطور که در بالا اشاره نمودیم اگر ساختمان های مجاور اجازه دهند معمولا در حین ساخت ساختمان این کار توسط داربست انجام خواهد شد.

چنانچه به هر دلیلی امکان استفاده از داربست نباشد و یا زمان کافی برای اجرای کار با داربست وجود نداشته باشد می توانید از خدمات سیمانکاری نمای جانبی ساختمان گروه نماسازان پیشرو استفاده نمایید. در نگاه اول شاید برای همگان موضوع سیمان کاری با طناب امری نشدنی و فوق العاده سخت به نظر برسد. باید بگوییم تا حد زیادی این تصور درست است. به همین دلیل است که به جرات می توان گفت ۹۰ درصد کسانی که کار با طناب یا همان راپل را انجام می دهند تجربه و مهارت سیمان کاری با طناب را ندارند.

سیمان کاری نما بدون داربست

یکی دیگر از مواردی که نیاز به سیمان کاری یا به عبارتی بندکشی وجود دارد، برطرف کردن درز ها و ترک های موجود روی نمای ساختمان است. مواد مختلفی برای پر کردن این ترک ها وجود دارد. راحت ترین و امتحان پس داده ترین موادی که استفاده شده است و به شکل خوبی نیز جواب داده است، ترکیب سیمان و چسب بتن می باشد.

از دیگر خدمات شرکت نماسازان پیشرو اجرای سیمان تگری در ارتفاع و نمای ساختمان ها می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما و نصب سنگ های افتاده

یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روش های تثبیت سنگ نما، تثبیت به وسیله ی پیچ و رولپلاک نما بدون داربست است. پیچ و رولپلاک شامل یک پیچ گالوانیزه ی ضد زنگ و یک رولپلاک از جنس پلاستیک یا فیبر است. پیچ و رولپلاک های مورد استفاده بسته به ضخامت سنگ نما، اندازه و طول متفاوتی دارند. این روش یکی از مطمئن ترین روش ها برای محکم سازی و تثبیت سنگ نما است.

برای پیچ و رولپلاک کردن نما می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. اما راه هایی مثل استفاده از داربست علاوه بر تلف کردن زمان، می تواند هزینه ها را برای این کار افزایش دهد. همچنین در ساختمان های با ارتفاع بسیار زیاد، استفاده از داربست می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد.

بنابر دلایل گفته شده می توان گفت که پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران و کرج بدون استفاده از داربست و به وسیله ی طناب یکی از روش های به صرفه در این کار می باشد.

گروه نماسازان پیشرو با بهره گیری از متخصصین و مجرب ترین افراد در زمینه ی کار در ارتفاع مشغول خدمت رسانی می باشد. متخصصین این شرکت با استفاده از تکنیک های دسترسی با طناب و تجهیزات تخصصی و با کیفیت مطلوب مربوط به تثبیت و محکم سازی سنگ نما آماده ی پذیرش سفارشات شما مشتریان محترم در سراسر ایران می باشند.

بستن درز انقطاع نمای ساختمان

بستن درز انقطاع بین دو ساختمان یا به عبارتی پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان برای دو هدف اصلی انجام می شود. دلیل اول برای حفظ زیبایی نما و دلیل دوم برای عدم ورود پرندگان می باشد. گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مجری پوشش درز انقطاع ساختمان بوده که با ۳ روش این کار را انجام می دهد.

  • بستن درز انقطاع ساختمان با ورق گالوانیزه
  • پوشاندن درز انقطاع با یونولیت و سیمان
  • پوشش درز انقطاع ساختمان توسط توری گالوانیزه

پوشاندن نورگیر یا روشنایی ساختمان توسط توری

نصب توری پاسیو و نورگیر به منظور پوشاندن حیاط خلوت نورگیر و یا همان پاسیو و رهایی از ورود پرندگان و کثافت کاری ناشی از فضله های آن ها انجام می گیرد. بستن دیوار پاسیو با توری در اسرع وقت و معمولا یک روزه انجام شده و از لحاظ قیمتی نسبت به همه روش های موجود به صرفه تر خواهد بود.

متریال مورد استفاده به صورت تیتر وار عبارتند از:

  • توری مخصوص
  • سیم رابیتز گالوانیزه
  • پیچ و رولپلاک و واشر
  • میله یا قوطی چنانچه سقف کار پوشیده نباشد

برای انجام کار توری کنار هم توسط سیم رابیتز بافته می شوند تا یک تکه شوند. سپس روی نورگیر پهن شده و توسط پیچ رولپلاک محکم کاری می شوند.

نصب و ترمیم انواع لوله روی نمای ساختمان

برای نصب انواع لوله ها و محکم کردن آنها توسط بست روی نما می توانید از خدمات کار با طناب یا همان راپل و بدون داربست شرکت نماسازان پیشرو بهره مند گردید. لوله های سانتریفیوژ، لوله های هواکش، لوله های کولر گازی، لوله های آب و گاز و به طور کلی هر لوله که نیاز به مهار آن در ارتفاع باشد جز خدمات ما محسوب می گردد.

نصب لوله در نما با طناب

این لوله ابتدا روی نما سرهم می شوند و سپس توسط بست به نمای ساختمان محکم می شوند.

نورپردازی و تعویض لامپ های نما

در عصر حاضر معمولا تمامی ساختمان ها در هنگام اجرای نما تمهیدات لازم جهت سیم کشی و اجرای نورپردازی را لحاظ می کنند. اما چنانچه نمای شما از این نعمت بی بهره است کافی است با نماسازان پیشرو تماس بگیرید.

با مشورت شما و کارشناسان این گروه و همفکری با یکدیگر یک طراحی اولیه برای نورپردازی لحاظ می شود. این نظر شماست که از چه نور و لامپی با چه پرتاب نوری در کجای نما استفاده شود. پس از فراهم کردن ادوات لازم کادر اجرایی شرکت نسبت به سیم کشی و نصب لامپ ها و پروژکتورها اقدام می نمایند.

به همین راحتی و بدون نیاز به داربست و با صرف یک هزینه معقول می توانید روحی تازه به نمای خود ببخشید. همچنین ساختمان هایی که در نمای خود از نورپردازی بهره می برند مطمئنا به مرور زمان چه از لحاظ سیم کشی و از چه لحاظ سوختن لامپ های موجود نیاز به تعمیرات و مرمت دارد. پس از تهیه لامپ و پروژکتورهای جایگزین توسط مشتری، تکنسین های متخصص اقدام به تعویض آنها کرده و اگر سیم کشی ایرادی داشته باشد آن را برطرف می کنند.

جمع بندی برای این مقاله

همانطور که مطالعه نمودید کارهای مربوط به نمای ساختمان ها و خدمات در ارتفاع نیازی به داربست نداشته و توسط راپل قابل انجام است. شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو به عنوان یکی از معتبرترین ها در این حوزه آماده خدمت رسانی به شما است.

این خدمات در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. رزومه قوی و پرسنل کار کشته این شرکت خیال شما را از هر جهت راحت خواهد نمود.

راه های ارتباطی با این شرکت:

تماس: ۰۹۱۲۸۳۱۶۶۲۰

وبسایت: www.petzlrappel.com

برگرفته از سایت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

 

 

برچسب ها : پیچ کردن سنگ نما,نماشویی ساختمان,جوشکاری در ارتفاع,نصب دریچه در نما,سیمان کاری در ارتفاع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا