اخبار گوناگون

نحوه استفاده از خمیر کاشت میلگرد

نحوه استفاده از خمیر کاشت میلگرد

برای کاشت میلگرد در بتن لازم است که ابتدا سوراخ کاری با کمک دریل های مخصوص انجام شود. سوراخ کاری در بتن با قطر و اندازه مشخص انجام می شود تا در نهایت بتوان مقاومت ساختمان ها را افزایش داد. برای کاشت میلگرد می توان از چسب یا خمیر استفاده کرد که در حال حاضر با توجه به دستورالعمل ساده استفاده از خمیرهای کاشت میلگرد، می توان آنها را انتخابی بهتر دانست. اگر جزء مهندسین و یا کارگران مجری کاشت میلگرد هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه استفاده از خمیر کاشت میلگرد آشنا کنیم.

خمیر کاشت میلگرد

برای کاشت میلگرد در بتن می توان از متریال های مختلفی استفاده کرد که چسب یکی از آن ها است. چسب کاشت میلگرد معمولا به صورت کارتریجی طراحی می شود و نیاز به گان برای استفاده دارد. به همین خاطر شاید بهتر باشد که برای کاشت میلگرد از خمیر میلگرد استفاده کنید که همانطور که از نامش مشخص است، به شکل خمیر تولید شده و نحوه استفاده ساده تری دارد.

خمیرهای کاشت میلگرد به دو صورت دو جزئی یا سه جزئی در بازار موجود می باشند. خمیرهای دو جزئی دارای عملکرد بسیار عالی هستند و استفاده از آن ها نیز ساده تر است. چرا که باید دو جزء با یکدیگر ترکیب شوند تا یک خمیر یکدست برای کاشت میلگرد بدست بیاید. اما خمیر کاشت میلگرد سه جزئی عملکرد متفاوتی دارد و باید سه جزء با یکدیگر ترکیب شوند تا عملکرد مناسبی داشته باشند.

خمیرهای کاشت میلگرد با کیفیت های مختلفی تولید می شوند. با توجه به نیاز ساختمان ها به استفاده از این خمیرها، در حال حاضر آن ها به عنوان یکی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی شناخته می شوند که امکان اجرای آن ها به بهترین شکل وجود دارد. این خمیرها باید مطابق با دستورالعمل شرکت سازنده ترکیب شوند و اضافه کردن حلال به آن ها مجاز نیست. چون هر گونه تغییر در ویسکوزیته این خمیرها روی عملکرد آن ها تاثیر منفی دارد.

نحوه استفاده از خمیر کاشت میلگرد 1

نحوه استفاده از خمیر کاشت میلگرد

برای استفاده از خمیر کاشت میلگرد در ابتدا باید آرماتورهایی که نیاز به کاشت درون بتن دارند را از هر گونه گرد و غبار و چربی پاک کنید. سپس نوبت به سوراخ کردن بتن می رسد که باید حتما کمک دریل های مکانیکی و ابزارهای مخصوص بتن تا حد مورد نیاز سوراخ شود تا امکان قرار دادن میلگرد درون آن وجود داشته باشید. دقت کنید که خمیر میلگرد هرگز درون سوراخ هایی که حاوی پودر بتن هستند چسبندگی خوبی نخواهد داشت. بنابراین حتما سوراخ ها را با پمپ های باد و یا مکنده تمیز کنید و سپس مراحل استفاده از خمیر کاشت میلگرد را انجام دهید.

بسته به نوع خمیر کاشت آرماتور، باید جزء های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. این خمیرها یا به صورت دو جزئی هستند یا به صورت سه جزئی که دستورالعمل ترکیب کردن بخش های مختلف این خمیرها باید بررسی شود. پس از ترکیب جزء های مختلف خمیر کاشت میلگرد، می توانید خمیرها را درون سوراخ ها بریزید و آرماتور را درون سوراخ فرو کنید. کمی آرماتور را بچرخانید تا به عمق سوراخ نفوذ پیدا کند و تثبیت شود. تا زمانی که خمیر به گیرش نهایی نرسیده است، اعمال بار به آرماتور ممنوع می باشد.

وستا شیمی اسپادانا عرضه انواع خمیر کاشت میلگرد

وستا شیمی اسپادانا عرضه انواع خمیر کاشت میلگرد

کیفیت خمیر کاشت میلگرد بسیار روی عملکرد میلگرد و مقاومت آن موثر است. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما برای تهیه این خمیر و یا استعلام قیمت چسب کاشی، به فروشگاه هایی مراجعه کنید که از کیفیت محصولات آن ها اطمینان خاطر دارید. در غیر این صورت ممکن است خمیرهای کاشت میلگرد با کیفیت نامناسب به شما عرضه شوند و نتوانید به خوبی از آن ها برای کاشت میلگرد در بتن استفاده کنید.

شرکت وستا شیمی اسپادانا مرجع فروش انواع خمیر و چسب کاشت میلگرد است که توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. اگر نیاز به خرید خمیرهای کاشت میلگرد با انواع و اقسام مختلف دارید، می توانید این محصولات را از طریق مجموعه وستا شیمی اسپادانا سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا