اخبار گوناگون

موسسه حفاظتی و مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی و مراقبتی چیست؟ اگر که هنوز با فعالیت اصلی موسسات حفاظتی و مراقبتی و مجوز آنها آشنا نشده اید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. به شما اطمینان میدهیم که در پایان این مقاله شما با موسسه حفاظتی و مراقبتی به خوبی آشنا خواهید شد.

موسسه حفاظتی و مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی و مراقبتی در بخش خصوصی تاسیس شده اند که وظایف مختفی دارند. اما بهتر است ابتدا بدانیم آنها مجوز فعالیت خود را از کجا تهیه میکنند و شرح فعالیت آنها چیست.

تمامی موسسات حفاظتی و مراقبتی وابسته به هیچ ارگان دولتی نمیباشند و فقط مجوز فعالیت خودشان را از مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا دریافت میکنند آن هم به این دلیل که حوزه فعالیت آنها وسیع است و باید برای فعالیت با نیروی انتظامی هماهنگ باشند.

اما اینکه موسسات حفاظتی و مراقبتی مجوز خود را از فراجا میگیرند دلیل بر این نمیشود که این موسسات وابسته به ارگان های نظامی کشور باشند. درواقع این موسسات هرکدام به صورت مجزا ثبت شرکت شده اند و فعالیت خودشان را به صورت خصوصی انجام میدهند و از هیچ ارگان دولتی حقوق دریافت نمیکنند. این نوع موسسات نیز مانند سایر شرکت ها و موسسات برای ارائه خدمات خصوصی تاسیس شده اند.

موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس از جمله موسسات حفاظتی و مراقبتی است که در سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ با شماره ثبت ۵۵۴۱۵ به ثبت رسید. فعالیت اصلی این موسسه حفاظت فیزیکی و الکترونیکی از امکان و اشخاص میباشد که در ادامه با آن خواهیم پرداخت.

موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس چیست؟

چرا موسسات حفاظتی و مراقبتی را انتخاب کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا وقتی خودمان مستقیما میتوانیم نیرو نگهبان استخدام کنیم از این نوع موسسات استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال روشن است! وقتی شما یک نگهبان رو مستقیما استخدام میکنید تجهیزات دفاعی خاصی نمیتوانید به آنها بدهید و فقط درحد وسایل مجاز میتوانید آنها را تجهیز کنید. اما موسسات حفاظتی و مراقبتی این امکان را دارند که به نیروی نگهبان خودشان یا نیروی نگهبان شما که مسئولیت سرپرستی آن با موسسه است تجهیزات دفاع شخصی مانند شوکر و افشانه اشک آور بدهند تا بتوانند در مواقع خطر برای پیشگیری از سرقت از آن استفاده کنند.

مورد بعدی این است که اگر اتفاقی در محدوده سرپرستی این موسسات بیفتد، موسسات حفاظتی و مراقبتی شخصا پاسخگوی این واقعه خواهند بود و به امور رسیدگی خواهند کرد.

و اما مهم ترین مورد که باعث برتری این موسسات شده است، هماهنگی با گشت کلانتری و بازرسی های شبانه خود موسسات است. به این صورت که پس از انعقاد قرارداد با موسسه حفاظتی و مراقبتی به نزدیک ترین کلانتری محل تحت حفاظت این نوع موسسات اطلاع رسانی میشود تا گشت های کلانتری بیشتر این مناطق را تحت پوشش قراردهند و همچنین درصورت رخ دادن اتفاقی در این محل سریعتر اعزام شوند.

خود موسسات حفاظتی نیز نیروی بازرس دارند که به صورت ناگهانی و شبانه برای سرکشی از افراد نگهبان به محل های تحت حفاظت مراجعه میکند تا بررسی های لازم برای بهبود فرایند حفاظت را انجام دهد.

همچنین میتوانید بنری در محل حفاظت نصب کنید تا اطلاع رسانی شود که این مکان تحت پوشش موسسه حفاظتی و مراقبتی است تا احتمال وقوع جرم کمتر شود.

نمونه بنر تحت حفاظت

موسسه حفاظتی و مراقبتی حافظان آسایش یاس چیست؟

موسسه حفاظتی و مراقبتی حافظان آسایش یاس از جمله موسسات حفاظتی است که بالاترین رده رضایت مشتریان از خدمات را تاکنون داشته است. این موسسه از زمان تاسیس تاکنون خدمات بسیار ارزنده ای به پلیس یاران و کارفرما های خود ارائه داده است که بخش کوچکی از آنها را در زیر آورده ایم:

  1. ایجاد سامانه یکپارچه سمپا: این سامانه به این جهت تاسیس شده است تا در هنگام بازرسی هایی که از محل انجام میشود نتیجه بازرسی به صورت پیامکی برای شما ارسال میشود و فردای آن روز به صورت آنلاین در پنل کاربری کارفرما گزارش کامل بازرسی آن ارسال خواهد شد. از جمله مزایای دیگر این سامانه مشاهده آنلاین فیش حقوقی پلیس یاران است که در هر زمانی میتوانند آن را مشاهده کنند.
  2. ایجاد سامانه مهیا: سامانه مهیا (سامانه هشدار های الکترونیک حافظان آسایش یاس) در جهت ایجاد حفاظت الکترونیکی و نگهبان هوشمند تاسیس شده است. این سامانه محبوب ترین سامانه در بین مشتریان است که کم هزینه ترین آن نیز میباشد و فقط با پرداخت هزینه اندک به صورت ماهانه هر مکانی که بخواهید را میتوانید در این سامانه عضو کنید و امنیت مکان مورد نظر را به شدت بالا ببرید.

موسسه حفاظتی و مراقبتی حافظان آسایش یاس

از دیگر خدمات محبوب حافظان آسایش یاس، بازرسی های شبانه و پیشگیرانه است. بازرسان این موسسه به طور ناگهانی و هماهنگ نشده در هر ساعتی از شبانه روز برای بازرسی از محل های تحت حفاظت و سرکشی و بررسی وضعیت نیرو های نگهبان به محل های تحت حفاظت مراجعه میکنند و فرآیند بازرسی و نتیجه آن را در قالب یک گزارش کامل و جامع به صورت اینترنتی و مکتوب به اطلاع کارفرما میرسانند.

سوالات متداول موسسه حفاظتی و مراقبتی

موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس چیست؟ موسسه حافظان آسایش یاس یکی از محبوب ترین موسسات حفاظتی و مراقبتی نزد مشتریان خود است که باتوجه به سابقه اندک توانسته بالاترین رنج رضایت را از مشتریان خود کسب کند. این موسسه حفاظتی و مراقبتی خدماتی مانند: حفاظت فیزیکی از اماکن، لابی من هتل، حفاظت الکترونیکی از امکان، حفاظت از اشخاص، فروش تجهیزات دفاع شخصی با مجوز رسمی از مرکز انتظام و… را به بهترین نحو ممکن به مشتیران خود ارائه میدهد.

مجوز موسسات حفاظتی و مراقبتی از کجاست؟ همانطور که پیش تر نیز در بالا اشاره کردیم این نوع موسسات مجوز رسمی فعالیت خود را از مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا دریافت میکنند و پس از آن موسسه خود را در اداره ثبت شرکت ها ثبت میکنند. این موسسات در بخش خصوصی فعالیت میکنند و وابسته به هیچ ارگان دولتی و غیر دولتی نمیباشند.

تاسیس موسسات حفاظتی و مراقبتی از چه تاریخی قانونی شد؟ تاسيس موسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي به دنبال پيشنهاد ستاد كل نيروهاي مسلح به مقام معظم رهبري و حسب الامر فرمان ايشان از تاريخ ۱۳۸۸/۱۷/۰۸ حالت رسمي و قانوني يافت. تشكيل اين موسسات در تاريخ ۱۳۸۸/۰۹/۱۴ رسماً ابلاغ و در تاريخ ۱۳۸۸/۰۹/۲۲ در روزنامه رسمي منتشر شد.

blank

سخن آخر

از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه تیم ما بودید و امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی شرح فعالیت موسسات حفاظتی و مراقبتی را توضیح دهیم. درصورت نیاز به مشاوره رایگان برای حفاظت از اماکن خود میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۹۹۳۵۹۳

۰۲۱-۷۷۶۳۰۳۹۵

۰۲۱-۷۱۰۵۷۶۷۳ داخلی ۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا