اخبار گوناگون

معرفی پیج تابلو دکوراتیو

معرفی پیچ تابلو دکوراتیو در تهران کجا هستش تابلوهای دکوراتیو از جمله ابزارهای تزیینی هستند که در زندگی‌های پر مشغله امروزی از آن‌ها برای زینت خانه‌های مسکونی یا واحدهای اداری استفاده می‌شود. پیج تابلو دکوراتیو در اینستاگرام با معرفی انواع طرح‌ها، امکان مشاهده و خرید برای مخاطبان را به‌سادگی فراهم می‌کند.

با خرید انواع تابلو جدید اینستاگرام، امکان ایجاد یک فضای دلنشین و مطبوع به‌وجود می‌آید. در مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران اینستاگرام به عرضه انواع تابلوهای فانتزی و مدرن پرداخته می‌شود.قبل از اینکه به سراغ پیج تابلو دکوراتیو بروید، بهتر است با انواع کاربرد تابلوهای دکوراتیو آشنا شوید:

  • تابلوهای دیواری: در اینستاگرام تابوهای دیواری در پیج‌های زیادی معرفی می‌شود. این تابلوها به شکل یک تکه یا چند تکه (معمولا سه تکه) عرضه می‌شوند که دارای زیبایی خاصی هستند؛
  • تابلو دکوراتیو پذیرایی: طرح‌های مدرن و فانتزی تابلوها در یک پیج تابلو دکوراتیو برای پذیرایی بسیار کاربردی خواهند بود. تابلو دکوراتیو پذیرایی اینستاگرام از طرح‌های پرفروش در یک پیج تابلو است؛
  • تابلو دکوراتیو اتاق خواب: بخش عمده‌ای از فروش تابلو اینستاگرام مربوط به تابلوهای مرتبط با اتاق خواب می‌شود؛
  • تابلو دکوراتیو برای آشپزخانه در اینستاگرام: آشپزخانه از قسمت‌هایی است که استفاده از انواع تابلوهای دکوراتیو در آن باعث بهبود سبک چیدمان و ایجاد تنوع خواهد‌شد؛
  • تابلو دکوراتیو اداری اینستاگرام: خرید تابلو اینستاگرام از پیج‌ها همیشه برای واحدهای مسکونی نیست. کسب و کارهای خلاق برای اینکه بتوانند حس بهتری را به کارکنان و مشتریان خود انتقال دهند، به سراغ انواع پیج تابلو فانتزی می‌روند و دکوراسیون اداری خود را با کمک این‌گونه از تابلوها شکل می‌دهند.

معرفی انواع تابلو در یک پیج تابلو دکوراتیو

تفاوتی ندارد که از یک پیج تابلو فانتزی یک پیج تابلو مدرن به خرید تابلوهای دکوراتیو بپردازید، در اینستاگرام تابلو دیواری دارای انواع مختلفی است که بر حسب سلیقه امکان خریداری آن‌ها وجود دارد:

۱- قاب عکس 

عکس‌ها نقش مهمی در تابلو دکوراتیو مدرن اینستاگرام دارند. در پیج تابلو مدرن شاهد استفاده از انواع عکس‌های اشخاص، مناظر، اشیا و.. هستیم. عرضه انواع تابلو جدید اینستاگرام موجب می‌شود تا امکان پاسخگویی به سلایق مختلف مشتریان وجود داشته باشد.

۲-تابلو سه‌بعدی

خرید از پیج تابلو دیواری کمک زیادی به مخاطبان می‌کند تا طرح‌های مدرن و فانتزی را مشاهده و بر اساس سلیقه و نیاز خود به خرید بپردازند. تابلوهای سه‌بعدی در یک پیج تابلو دکوراتیو طرفداران بسیاری دارند.

۳-تابلو برجسته

در اینستاگرام تابلوی دکوراتیو از پرفروش‌ترین کالاها محسوب می‌شود. تابلوهای برجسته با ایجاد نمایی متفاوت بر روی دیوار، ترکیبی خاص به دکوراسیون منزل یا محل کار می‌بخشند.

۴-    تابلوی شنی

تابلوهای شنی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در فروش تابلو اینستاگرام هستند. با چرخش این تابلوها، هر بار شاهد تنوعی از طرح‌ها هستیم. تابلوهای شنی سرگرم‌کننده هستند و برای محیط‌های اداری پرفشار یا اتاق‌های انتظار گزینه‌ای ایده‌آل خواهند بود.

۵-تابلوی نقاشی

در یک پیج تابلو دکوراتیو، عرضه تابلوهای نقاشی منحصربه‌فرد، مشتریان خاصی را جذب خواهد کرد. افرادی که دارای روحیه هنری هستند، ترجیح می‌دهند برای منزل یا محل کار خود از تابلوهای نقاشی با رنگ‌های متنوع و شاد استفاده کنند.

۶-تابلوهای خطاطی

در پیج تابلو مدرن از انواع تابلوهای خطاطی استفاده می‌شود. اشعار، متون انگیزشی و حتی جمله‌های انگلیسی بر روی این تابلوها حس متفاوتی را برای اتاق خواب، پذیرایی و به‌خصوص اتاق‌های کار ایجاد خواهد کرد.

۷-تابلو چندتکه

از مهمترین تابلوهایی است که در یک پیج تابلو دکوراتیو به مشتریان عرضه می‌شود. تنوع طرح و امکان نصب متفاوت بر روی دیوار، آن‌ها را به یکی از پرفروش‌ترین تابلوها در اینستاگرام تبدیل کرده است.

مزایای خرید از پیج تابلو دکوراتیو

خرید از پیج تابلو دیواری، مزایایی را برای مخاطبان به‌همراه می‌آورد:

  1. امکان مشاهده طرح: در پیج‌های فروش تابلو دکوراتیو در اینستاگرام، عکس‌های متنوع و زیادی از تابلوها قرار داده می‌شود که به مشتریان برای انتخاب طرح‌های مدرن و فانتزی کمک زیادی می‌کند؛
  2. قیمت مناسب: در اینستاگرام تابلوهای دکوراتیو با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند؛
  3. سفارش آسان: سفارش تابلوهای دکوراتیو در پیج‌های اینستاگرامی بسیار ساده است. تنها لازم است تا در دایرکت به ادمین پیج تابلو دکوراتیو پیام دهید تا در سریع‌ترین زمان تابلو برای شما ارسال شود؛
  4. آموزش نکات کلیدی در طراحی دکوراسیون: برای استفاده درست از تابلوهای دکوراتیو در پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و فضاهای اداری باید به نکات متعددی توجه داشته باشیم. یک پیج تابلو دکوراتیو در اینستاگرام با لایوها، استوری‌ها و پست‌های متعدد، نکات جالبی را در زمینه دکوراسیون و نحوه نصب تابلوهای دکوراتیو در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

سخن پایانی

با خرید انواع تابلوها از پیج تابلو دکوراتیو، محیطی متفاوت را در اختیار خواهید داشت. امروزه تابلوهای دکوراتیو در فضاهای مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. ایجاد یک حس متفاوت برای ساکنین ساختمان، بر کاربرد این تبلوها افزوده است.
برای مشاهده انواع تابلوهای دکوراتیو و خرید از یک پیج تابلو دکوراتیو مطمئن، به اینستاگرام ما (لینک پیج اینستاگرام) بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا