لوازم جانبی موبایل

معرفی دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت استفاده از گوشی های هوشمند نیز بسیار افزایش یافته است. این محصولات با گذشتن زمان و کاهش عملکرد یا خراب شدن به دلایل مختلف نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات پیدا می کنند که باید آن‌ها را به مراکز تعمیر موبایل معتبر یا نمایندگی های همان برند خاص برای تعمیر ارجاع داد.

با توجه به این موضوع می توان گفت با افزایش فناوری مشاغلی جدیدی نیز به وجود آمده اند که یکی از مهم ترین آن‌ها تعمیرات موبایل است. البته افرادی که این شغل را انتخاب می کنند باید به طور کامل آموزش تخصصی تعمیرات موبایل را شامل سخت افزار و نرم افزارهای انواع گوشی های هوشمند هست را بگذرانند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیر موبایل در تهران که به طور تخصصی دوره های تعمیر سخت افزار و نرم افزار موبایل را ارائه می دهد، آموزشگاه توبیکس است. این مرکز آموزش تعمیرات موبایل دارای تیمی متخصص با دانشی بین المللی می باشد که موفق به برگزاری کلاس های آموزش تعمیرات گوشی هوشمند در سطح فوق پیشرفته شده است.

هنرجویان که در دوره های آموزشی تعمیر موبایل توبیکس شرکت می کنند بعد از اتمام دوره می توانند با دانش و مهارت بالا وارد بازار کار شده یا خود کسب و کار جدیدی راه اندازی کنند و به درآمد برسند. در پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل تهران در توبیکس کارآموزان با کسب نمره قبولی آزمون موفق به دریافت مدرک فنی حرفه ای معبتر از سوی این آموزشگاه می شوند.

ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات موبایل توبیکس

تربیت متخصصان فوق حرفه‌ای و پیشرفت آن‌ها در بازار کار هدف اصلی آموزشگاه توبیکس است؛ از این رو این مرکز آموزش تعمیر موبایل خدمات و تجهیزات بی نظیر و پیشرفته‌ای را برای آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در دوره های خود به هنرجویان ارائه می دهد. تهیه مجموعه ابزار تعمیر موبایل توسط هنرجویان با مشاوره های اساتید توبیکس از ویژگی های مهم این آموزشگاه محسوب می شود.

توبیکس از مجهزترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در سطح کشور به شمار می رود و برای آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و نرم افزارهای آن از بروزترین سرفصل های آموزشی استفاده می کند. این آموزشگاه بیشترین میزان ورودی نیروی متخصص را به بازار کار کشور را دارد. همچنین به دلیل ارائه خدمات گسترده بیشترین میزان ثبت نام هنرجو در زمینه آموزش تعمیر نرم افزار موبایل و سخت افزار گوشی را دارد؛ به طوری که تا تیرماه ۱۴۰۲ بیش از ۵۳۰۰ هنرجوی این مرکز در سراسر کشور به بازار کار وارد شده اند.

ارائه خدمات نامحدود

  • آموزش تعمیرات موبایل با بهترین و پیشرفته‌ترین ابزار روز دنیا به صورت حضوری
  • آموزش تخصصی تعمیرات موبایل به شکل ویدئویی فوق تخصصی با آپدیت مادام العمر
  • ارائه دوره های آموزشی در قالب pdf در پایان دوره
  • برگزاری آزمون های چهار گزینه‌ای برای ارزیابی سطح یادگیری هنرجویان
  • پشتیبانی عالی بعد از دوره مادام العمر

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای بین المللی

توبیکس به عنوان بهترین برگزارکننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند و در پایان دوره به هنرجویان مدرک فنی حرفه ای معتبری ارائه می دهد. این مدرک در ۷۰ کشور اعتبار دارد و با استفاده از آن می توان هم داخل ایران مجوز فعالیت در زمینه تعمیرات موبایل را دریافت کرد و هم در سایر کشورها در این حوزه مشغول به کار شد.

معرفی دوره سخت افزار و نرم افزار (اندروید + آیفون)

آموزش تعمیرات موبایل

در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در توبیکس برای افراد بالای ۱۲ سال با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و ارائه خدمات با کیفیت برگزار می گردد. این کلاس ها در سه نوع گروهی ۱۰ تا ۱۵ نفره، کلاس نیمه خصوصی به صورت ۲ نفره و کلاس‌های خصوصی یک نفره از سوی این آموزشگاه اجرا می شود که هنرجو با توجه به شرایط مالی خود، سطح یادگیری و به سلیقه خود می تواند در یکی از این کلاس های آموزشی تعمیر موبایل ثبت نام نماید.

شرایط ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

برای پیش ثبت نام در دوره آموزشی نرم افزار اندروید و آیفون هنرجو بایستی مبلغ ۹۰۰ هزار تومان پرداخت نماید تا دوره برای وی رزرو شود. با برگزاری اولین جلسه از دوره آموزش تعمیر نرم افزار موبایل هنرجو باید نسبت به پرداخت هزینه اقدام کند.

برای رفاه حال تمام افراد با شرایط مالی متفاوت در سراسر کشور، توبیکس شرایط پرداخت هزینه را به صورت اقساط نیز فراهم کرده است تا هنرجویان راحت‌تر در کلاس های آموزش تعمیر تخصصی موبایل این مرکز شرکت کنند. شرایط پرداخت هزینه دوره شامل نقدی، اقساط در طول دوره، اقساط با چک و اقساط یا سفته است.

نحوه ثبت نام دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل توبیکس

ثبت نام در مرکز آموزش تعمیرات موبایل توبیکس طی ۴ مرحله انجام می شود:

مرحله یک: ابتدا وارد سایت شده و نوع دوره مدنظر خود (گروهی پانزده نفره ، نیمه خصوصی دو نفره و خصوصی تک نفره) را انتخاب کنید.

مرحله دوم: در قسمت بعد طول دوره را مشخص نمایید؛ دوره فشرده معمولا برای افرادی مناسب است که می خواهند دوره را به سرعت بگذارنند و گزینه مشاغل برای افراد شاغل که نمی توانند به صورت حضوری درکلاس ها شرکت نمایند مناسب است.

مرحله سوم: در مرحله بعد باید شرایط پرداخت هزینه دوره توسط هنرجو انتخاب شود؛ چهار شیوه نقدی – اقساط – اقساط با چک – اقساط با سفته وجود دارد که هر کاربر با توجه به شرایطی که دارد می تواند یک روش پرداخت را انتخاب کند. این هزینه باید در اولین جلسه کلاس حضوری دوره پرداخت شود.

مرحله چهارم: در این مرحله باید مبلغ ۹۰۰ هزار تومان به عنوان پیش ثبت نام و رزرو دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل توبیکس پرداخت شود؛ کارشناسان مربوطه هنرجو را در نزدیک ترین دوره رزرو می کنند و جهت هماهنگی تاریخ آغاز برگزاری دوره با هنرجو تماس می گیرند.

نحوه پرداخت رزرو دوره آموزش تعمیرات موبایل

بعد از انجام مراحل ثبت نام در دوره، هنرجو برای پرداخت هزینه پیش ثبت نام به صفحه دیگری هدایت می شود؛ در این صفحه باید اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل کاربر وارد شود. سپس دو گزینه خوابگاه می خواهم و خوابگاه نمی خواهم برای هنرجو وجود دارد که در صورت تمایل به استفاده از خوابگاه می تواند گزینه خوابگاه می خواهم را انتخاب نماید.

این دو گزینه مختص هنرجویان شهرستانی است که در دوره های آموزشگاه توبیکس شرکت می کنند و به خوابگاه نیاز دارند؛ این افراد در زمان مراجعه حضوری به آموزشگاه در نزدیک‌ترین خوابگاه اسکان داده می شوند.

دوره های مرکز آموزش تعمیرات موبایل توبیکس

مرکز آموزش تعمیرات موبایل

  1. آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل اندروید

  2. آموزش تخصصی تعمیرات موبایل آیفون

  3. آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

این دوره ها هر کدام دارای سرفصل های جداگانه و تخصصی هستند که با ثبت نام در دوره آموزشی می توانید به طور حرفه‌ای نحوه تعمیر آن‌ها را فرابگیرید.

جمع بندی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تعمیر موبایل علاقه‌مند‌اید؛ ولی یادگیری آن برایتان دشوار است پیشنهاد می کنیم به سایت آموزشگاه توبیکس مراجعه کنید. این آموزشگاه بهترین برگزار کننده دوره‌ های اموزش تعمیرات موبایل در ایران است و در دوره های آموزشی خود از بهترین اساتید با تجربه و تجهیزات مدرن روز دنیا استفاده می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا