اخبار گوناگون

معرفی تیشرت لانگ و انیمه

تیشرت لانگ یکی از انواع پوشاک است که در فصول خنک و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تیشرت ها معمولا از جنس پنبه، نخ، پلی استر یا ترکیبی از آن ها تولید می شوند و دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. تیشرت لانگ می تواند دارای آستین های کوتاه، متوسط یا بلند باشد و می تواند با یقه های گرد، هفت، هنلی، اسکوپ، اسکی، کوبایی یا پولو طراحی شود. تیشرت لانگ می تواند برای استفاده روزمره، ورزشی، تبلیغاتی یا هنری مناسب باشد و می توان با استفاده از روش های مختلفی طرح دلخواه خود را بر روی آن چاپ کرد. در این مقاله به بررسی انواع جنس، یقه و آستین تیشرت لانگ و نحوه تولید و چاپ آن می پردازیم.

انواع تیشرت لانگ

تیشرت لانگ می تواند از جنس های مختلفی تولید شود که هر کدام خصوصیات و مزایای خود را دارند. برخی از این جنس ها عبارتند از:

– پنبه:

پنبه یکی از محبوب ترین جنس ها برای تولید تیشرت است که دارای ویژگی هایی مانند نرمی، سبکی، تنفس پذیری، جذب رطوبت، مقاومت در برابر حرارت و آلرژی و قابلیت شست و شو است. پنبه می تواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید شود و می تواند با روش های چاپ مستقیم، سابلیمیشن، ترانسفر و رول چاپ شود. پنبه از جنس های گران قیمت تر برای تولید تیشرت است و ممکن است با زمان از دست دادن رنگ و اندازه را تجربه کند.
– نخ:

نخ یکی از جنس های طبیعی برای تولید تیشرت است که دارای ویژگی هایی مانند نرمی، گرمی، جذب رطوبت، مقاومت در برابر سایش و چروکیدگی و قابلیت شست و شو است. نخ می تواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید شود و می تواند با روش های چاپ مستقیم، سابلیمیشن، ترانسفر و رول چاپ شود. نخ از جنس های گران قیمت تر برای تولید تیشرت است و ممکن است با زمان از دست دادن رنگ و اندازه را تجربه کند.
– پلی استر:

پلی استر یکی از جنس های مصنوعی برای تولید تیشرت است که دارای ویژگی هایی مانند سبکی، رنگ پردازی خوب، مقاومت در برابر چروکیدگی، سایش و کشیدگی و قابلیت شست و شو است. پلی استر می تواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید شود و می تواند با روش های چاپ سابلیمیشن، ترانسفر و رول چاپ شود. پلی استر از جنس های ارزان تر برای تولید تیشرت است و ممکن است با زمان از دست دادن رنگ و اندازه را تجربه نکند. اما پلی استر دارای عیوبی مانند حساسیت پوستی، عدم تنفس پذیری، جذب بو و رطوبت و ایجاد الکتریسیته ساکن است.
– ترکیبی:

ترکیبی یکی از جنس های متداول برای تولید تیشرت است که از ترکیب دو یا چند جنس مختلف به دست می آید. معمولا ترکیب پنبه و پلی استر برای تولید تیشرت استفاده می شود که دارای ویژگی هایی مانند نرمی، سبکی، رنگ پردازی خوب، مقاومت در برابر چروکیدگی، سایش و کشیدگی و قابلیت شست و شو است. ترکیبی می تواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید شود و می تواند با روش های چاپ مستقیم، سابلیمیشن، ترانسفر و رول چاپ شود.

 

images_1707571533_65c7794d600db.jpg

 

تیشرت لانگ را باید با چه شلواری پوشید؟

همانطور که می‌دانید، سبکی که با تیشرت لانگ به دست می‌آید، راحت و البته غیر رسمی است. اصطلاحا به این نوع سبک، اسپرت، لش یا کژوال می‌گویند. اگر قصد دارید از این تیشرت‌ها استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که نحوه ست کردن لباس هایتان به گونه‌ای باشد که شما را شلخته و نامرتب نشان ندهد. برای آقایان، بهترین شلوار، اسلش می باشد. ( شلوار اسلش از جنس پارچه ای منعطف و نرم دوخته می شود و ضخامت آن از متوسط تا زیاد متغیر است. همچنین کمر آن کشی بوده و پهن در نظر گرفته می شود. در برخی از این شلوارها مچ پای شلوار را کش دوزی می کنند. اسلش با تیشرت مدل لانگ، استایل را بسیار زیبا و شیک جلوه می دهد.) خانم ها نیز می توانند این تیشرت ها را همراه با شلوار اسکینی بپوشند. ( شلوار اسکینی، بسیار چسبان بوده و کاملا فرم بدن را نشان می دهد. این شلوارها عمدتا از جنس جین می باشند.)

 

تیشرت لانگ استایل با شلوار مام استایل نیز بسیار جذاب و راحت است. ( مام استایل جین های غیر کشی  هستند که دارای فاق بلندی بوده و کمر آن بالای ناف قرار می گیرد. مام استایل در بالای ران و ساق گشاد بوده و در مچ پا سایز شلوار تنگ می شود. این شلوار نیز برای تیشرت های لانگ بسیار مناسب می باشد.) خوب است بدانید، تیشرت مدل لانگ هرگز مناسب شلوار بگ نیست. ( شلوار بگ جین هایی هستند که سراسر گشاد بوده و قسمت کمر آن کش دوزی شده است. ) یکی از مواردی که باید به آن اهمیت داد، پوشیدن کفش راحتی و کتانی با این نوع تیشرت ها است.

تیشرت  لانگ را چگونه ست کنیم؟

اولین نکته‌ای که در زمینه ست کردن تیشرت لانگ باید به آن توجه داشته باشیم، سادگی استایلی است که ست می‌کنیم. اگر می‌خواهید این نوع تیشرت‌ها را به تن کنید، قید پوشیدن هرگونه اکسسوری را بزنید! برای خانم‌ها استفاده از تیشرت مدل لانگ به همراه یک جین تنگ و اسکینی و پوشیدن یک کتونی استایل شما را تکمیل می‌کند. اگر می‌خواهید استایل شما با این نوع تیشرت خاص و کامل شود، از شلوارهای سه خط اسپرت استفاده کنید. این شلوارها ظاهر شما را بی‌نقص و شیک نشان می‌دهند. همچنین رنگ تیشرت باید نزدیک با رنگ شلوار انتخاب شود. دست کم، رنگ شلوار و تیشرت شما باید از یک تناژ باشند. این نوع تیشرت که امروزه بین دخترها و پسرها ترند شده است، با کت چرمی یا جین بسیار هماهنگی دارد. ست کردن تیشرت و کت چرم یا جین یک استایل غیر رسمی می‌سازد. اگر می‌خواهید تیشرت خود را با کت چرم یا جین ست کنید، می‌توانید از دستبند تک یا ساعت یا دستبندهای زنجیری استفاده نمایید.

یکی دیگر از استایل هایی که با تیشرت لانگ می توان ایجاد کرد، استفاده از سبک لایه لایه است. استایل لایه لایه زمانی به وجود می آید که شما روی تیشرت مدل لانگ، کت یا پلیور کوتاه بپوشید. اگر کت، پلیور یا ژاکت را می خواهید روی تیشرت مدل لانگ بپوشید، باید آن را گشاد و کمی کوتاه در نظر بگیرید. البته تیشرت باید از لای کت یا ژاکت بیرون زده شود تا این استایل خود را نشان بدهد. در مورد انتخاب رنگ در استایل لایه لایه دست تان باز است. می توانید هم به صورت غیر یکسان رنگ ها را انتخاب کنید و هم رنگ هایی که در یک تناژ تعریف شده اند. با این همه، پیشنهاد می کنیم رنگ تیشرت خود را با کت یا پلیور متمایز انتخاب کنید تا استایل لایه لایه بیشتر مشاهده شود.

 

images_1707571849_65c77a8957002.jpg

تیشرت انیمه چیست ؟

 
انیمه یک سبک هنری و انیمیشنی است که در ژاپن به وجود آمده و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. انیمه شامل داستان های جذاب، شخصیت های فانتزی و طرح های زیبا است که می توانند برای بسیاری از مخاطبان جذاب باشند. برخی از علاقه مندان به انیمه، علاوه بر تماشای انیمه ها، دوست دارند که از محصولات مرتبط با انیمه نیز استفاده کنند. یکی از این محصولات، تیشرت های انیمه است که با طرح هایی از شخصیت ها و صحنه های مورد علاقه از انیمه ها طراحی می شوند. تیشرت های انیمه، نه تنها برای علاقه مندان به انیمه جذاب هستند، بلکه برای همه علاقه مندان به هنر و طراحی منحصر به فرد نیز جذاب هستند. این تیشرت ها، با استفاده از روش های مختلفی تولید و چاپ می شوند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

 

تیشرت لانگ انیمه

 

تیشرت انیمه همانطور که اشاره شد، از زیبایی، راحتی و کیفیت بالایی برخوردار است. تنوع در طرح‌ها و مدل‌های چاپی به قدری گسترده است که دست شما را برای انتخاب باز نگه می‌دارد. امروزه انیمه دوست‌ها تنها کسانی نیستند که به خرید تیشرت انیمه از خود علاقه نشان می‌دهند. این تیشرت‌ها به خاطر طرح‌ها و تصاویر جذابی که دارند، مورد توجه همه افراد قرار می‌گیرند. حتی بسیاری از خریداران، شخصیت‌های کارتونی یا انیمه‌ای را نمی‌شناسند. با این همه پوشیدن این تیشرت‌های جذاب برای آنها دوست داشتنی است. خوشبختانه تهیه این نوع تیشرت‌ها با کیفیت و ماندگاری بالای تصاویر چاپ شده در ایران نیز امکان پذیر است. تمامی تصاویری که روی تیشرت‌ها چاپ می‌شوند، از نظر ماندگاری و کیفیت تضمین شده هستند. حتی می‌توان ادعا کرد، محصولاتی که توسط مجموعه چاپ مارکت ارائه می‌شوند، با محصولات خارجی و وارداتی قابل رقابت می‌باشند. کافی است سری به گالری فروشگاه چاپ مارکت زده و تنوع طرح‌ها و تصاویر زیبای این تیشرت‌ها را مشاهده کنید.

 

روش های تولید و چاپ تیشرت انیمه

برای تولید و چاپ تیشرت انیمه، ابتدا باید طرح مورد نظر خود را به صورت دیجیتالی طراحی کنید. سپس با استفاده از روش های مختلفی می توانید طرح را بر روی تیشرت منتقل کنید. برخی از این روش ها عبارتند از:

– چاپ مستقیم (دیجیتال یا DTG):

این روش، یکی از روش های مدرن و پیشرفته برای چاپ روی تیشرت است که با استفاده از پرینترهای خاصی، طرح را مستقیماً بر روی پارچه چاپ می کند. این روش، امکان چاپ طرح های پیچیده و با جزئیات بالا را فراهم می کند و نتیجه ای با کیفیت بالا و طول عمر طولانی ارائه می دهد. این روش، برای تولید تیشرت های انیمه با طرح های منحصر به فرد و خاص مناسب است.

– چاپ سابلیمیشن (تصعیدی یا Sublimation):

این روش، یکی از روش های محبوب برای چاپ روی تیشرت است که با استفاده از دستگاه های پرس حرارتی، طرح را از روی کاغذ سابلیمیشن بر روی پارچه منتقل می کند. این روش، باعث می شود که طرح با پارچه یکپارچه شود و از رنگ پردازی و شفافیت بالایی برخوردار باشد. این روش، برای تولید تیشرت های انیمه با طرح های رنگی و زنده مناسب است.

– چاپ ترانسفر (Transfer):

این روش، یکی از روش های ساده و ارزان برای چاپ روی تیشرت است که با استفاده از کاغذ ترانسفر می توان طرح را بر روی تیشرت منتقل کرد. این روش، برای تولید تیشرت های انیمه با طرح های ساده و کم جزئیات مناسب است.

– چاپ رول (Roll):

این روش، یکی از روش های صنعتی برای چاپ روی تیشرت است که با استفاده از رول های حاوی جوهر، طرح را بر روی پارچه چاپ می کند. این روش، برای تولید تیشرت های انیمه با طرح های تکراری و یکنواخت مناسب است.

 

توضیحی در باب شخصیت های انیمه ای

تیشرت های انیمه، یکی از محصولات جذاب و محبوب برای علاقه مندان به انیمه و سبک هنری ژاپنی هستند. این تیشرت ها، با استفاده از روش های مختلفی تولید و چاپ می شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برای انتخاب روش مناسب برای تولید و چاپ تیشرت انیمه، باید به عواملی مانند نوع طرح، کیفیت مورد نظر، هزینه و زمان تولید توجه کرد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و مفید بوده باشد.

بیشتر تولیدکنندگان تیشرت لانگ انیمه تصویر این کاراکتر را روی محصولات خود چاپ می کنند. کاکاشی، ایتاچی، اوچیها، ساسکه، پین ، آکاتسوکی و …. از دیگر شخصیت های محبوب انیمه ای هستند که روی تیشرت ها چاپ می شوند. تیشرت های انیمه ای آنقدر متنوع و جذاب هستند که می توان هزاران نمونه از این شخصیت های بامزه انیمه ای را روی تیشرت ها چاپ کرد. از جمله انیمه های معروف دیگری که در تیشرت لانگ چاپ می شوند، وان پیس و جوجوتسو کایسن می باشند. اگر از طرفداران شخصیت دمون اسلایر هستید، می توانید تیشرت آن را از فروشگاه چاپ مارکت بخواهید.

 

قیمت تیشرت های انیمه

قیمت تیشرت انیمه به چند عامل مهم مربوط می شود. اول جنس تیشرت است که در ماندگاری محصول و کیفیت آن حرف اول را می زند. سپس موادی که برای رنگ آمیزی و چاپ استفاده می شوند و نوع تکنیک به کار رفته در چاپ نیز می توانند قیمت این تیشرت ها را کم یا زیاد کنند. با این همه خوب است بدانید، فروشگاه اینترنتی چاپ مارکت با قیمت های رقابتی تلاش دارد در این زمینه رضایتمندی خریدار را به دست آورد. برای کسب اطلاع از نحوه خرید تیشرت انیمه و قیمت آن می توانید به وب سایت چاپ مارکت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا