اخبار تکنولوژی

علت قفل شدن ناگهانی صفحه گوشی سامسونگ (۲ راه حل)

علت قفل شدن ناگهانی صفحه گوشی سامسونگ

مشکلات قفل صفحه گوشی اندروید

بد نیست بدانید تبلت ها و گوشی های هوشمند به دلایل مختلفی ممکن است خراب شوند. این مشکلات و انواع خرابی ها در عملکرد گوشی های هوشمند و تبلت ها به دلایل مختلفی رخ می دهد. به عنوان مثال، یکی از شایع ترین دلایلی که قلع و قمع کنندگان گوشی های هوشمند با آن مواجه می شوند، شکسته بودن صفحه لمسی و ال سی دی تبلت ها یا گوشی های هوشمند است. در بسیاری از موارد افتادن گوشی به طور تصادفی از دست فرد می تواند صفحه لمسی دستگاه را بشکند و به آن آسیب برساند. با این تفاسیر، اگر صفحه لمسی گوشی هوشمند شما به دلایلی آسیب دیده و قفل صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را تنظیم کرده اید، اگر صفحه لمسی گوشی یا تبلت شما فعال نباشد، برای باز شدن قفل صفحه چه باید کرد؟

در این زمینه راه های خاصی وجود دارد. در واقع با این روش ها به راحتی می توانید بدون استفاده از صفحه لمسی گوشی یا تبلت خود و لمس صفحه آن قفل آن را باز کنید. در این مقاله سعی داریم دو مورد از راه حل های این مشکل را توضیح دهیم که به وسیله آن می توانید قفل صفحه نمایش خود را به راحتی باز کنید. اگر نظر یا سوالی در رابطه با این موضوع دارید می توانید در قسمت نظرات و پیشنهادات مطرح کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

راه حل اول: باز کردن قفل صفحه با استفاده از داک ماشین

در این راه حل از داک ماشین برای باز کردن قفل صفحه گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی که صفحه لمسی آن شکسته است استفاده می کنیم. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی صفحه لمسی شکسته خود را به ماشین خود ببرید. حال با استفاده از کابل مخصوص مورد نیاز، گوشی یا تبلت اندرویدی مورد نظر را به درگاه فندک خودرو متصل کنید. توجه داشته باشید که اگر گوشی یا تبلت اندرویدی شما باتری شارژی ندارد، باید کمی صبر کنید تا با استفاده از پورت کابل و فندک ماشین موجود، شارژ شود.

هنگامی که یک گوشی یا تبلت اندرویدی به سوکت فندک خودرو متصل می شود، نمایشگر آن به طور خودکار روشن می شود و عناصر خاصی مانند مسیرهای رانندگی روی صفحه گوشی یا تبلت ظاهر می شوند. در نتیجه نیازی به باز کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند یا تبلت شما نیست.

در آن زمان می توانید روی گزینه Home در گوشی یا تبلت خود کلیک کنید تا صفحه اصلی آن باز شود.

راه حل دوم: باز کردن صفحه با استفاده از آهنربا

بنابراین، از آهنربا برای باز کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود استفاده کنید.

ابتدا باید یک آهنربای بزرگ انتخاب کرده و برای این منظور از آن استفاده کنید. این آهنربا در صورتی مجاز است که مربعی باشد و قطر آن حداقل ۲٫۵ سانتی متر باشد.

سپس آهنربای انتخاب شده را نزدیک پنل پشتی گوشی هوشمند اندرویدی خود ببرید و برای چند ثانیه آن را روی پنل پشتی گوشی یا تبلت خود قرار دهید. در آن زمان خواهید دید که گوشی هوشمند و تبلت شما به حالت چند رسانه ای می روند.

اما باید بدانید که چگونه استفاده از آهنربا گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما را در حالت چند رسانه ای قرار می دهد؟ وقتی آهنربای انتخابی خود را به قاب گوشی یا تبلت خود نزدیک می کنید، گوشی هوشمند شما فکر می کند که به یک داک مغناطیسی متصل است و باید وارد حالت چند رسانه ای شود. بنابراین برای استفاده از محتویات دستگاه نیازی به وارد کردن رمز گوشی و باز کردن صفحه نمایش آن نیست.

حال باید روی گزینه home در گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود کلیک کنید تا منوی رسانه حذف شده و صفحه اصلی برای شما نمایش داده شود.

حالا می توانید آهنربای مورد نظر را از قاب گوشی یا تبلت جدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله